Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2016, 21:15 uur
Abel
About Today
Ada
Apartment Story
Cardinal Song
Cherry Tree
Daughters of the Soho Riots
Karen
Mistaken for Strangers
Squalor Victoria
This Is the Last Time
Moeilijk!
Ik hoop één ding en dat is dat het wondermooie en Available niet bij de uiteindelijke afvallers zit. Een nummer met een scherp randje in het oeuvre van The National en bij mij sowieso top-5.
About Today
Ada
Apartment Story
Cardinal Song
Cherry Tree
Karen
Mistaken for Strangers
Squalor Victoria
This Is the Last Time
Moeilijk!
Ik hoop één ding en dat is dat het wondermooie en Available niet bij de uiteindelijke afvallers zit. Een nummer met een scherp randje in het oeuvre van The National en bij mij sowieso top-5.
0
geplaatst: 21 september 2016, 23:11 uur
Cardinal Song
Cherry Tree
Don't Swallow the Cap
Graceless
Karen
Lemonworld
Runaway
Sea Of Love
Secret Meeting
Squalor Victoria
Pink Rabbits wordt hier best vaak genoemd. Is die song te gemakkelijk of zo?
Wél het nummer waarop Berninger vocaal zijn beste prestatie laat horen imho.
Cherry Tree
Don't Swallow the Cap
Graceless
Karen
Lemonworld
Runaway
Sea Of Love
Secret Meeting
Squalor Victoria
Pink Rabbits wordt hier best vaak genoemd. Is die song te gemakkelijk of zo?
Wél het nummer waarop Berninger vocaal zijn beste prestatie laat horen imho.
0
geplaatst: 21 september 2016, 23:16 uur
Abel
Apartment Story
Cardinal Song
Cherry Tree
Don't Swallow the Cap
Karen
Lemonworld
Slow Show
Sorrow
This Is the Last Time
Apartment Story
Cardinal Song
Cherry Tree
Don't Swallow the Cap
Karen
Lemonworld
Slow Show
Sorrow
This Is the Last Time
0
geplaatst: 22 september 2016, 00:44 uur
Scorpion_21 schreef:
Ik snap niet waarom Mr November zovaak genoemd is. Er staan bij die 30 nrs voldoende nummer die niet in een top 10 thuishoren terwijl Mr November juist één van de mooiste zo niet hun mooiste nummer is. Om maar te zwijgen over het ontbreken van Vanderlyle Crybaby Geeks
Abel
Available
Cardinal Song
Don't Swallow the Cap
Karen
Sea Of Love
Secret Meeting
Sorrow
This Is the Last Time
Ik snap niet waarom Mr November zovaak genoemd is. Er staan bij die 30 nrs voldoende nummer die niet in een top 10 thuishoren terwijl Mr November juist één van de mooiste zo niet hun mooiste nummer is. Om maar te zwijgen over het ontbreken van Vanderlyle Crybaby Geeks
Abel
Available
Cardinal Song
Don't Swallow the Cap
Karen
Sea Of Love
Secret Meeting
Sorrow
This Is the Last Time
Maar wel Abel en Available noemen. Om nog maar te zwijgen over Cardinal Song, misschien wel hun allermooiste. Ach ja, gewoon een geweldige band.
0
geplaatst: 22 september 2016, 10:32 uur
Hieronder de lijst met meest genoemde afvallers. Karen heeft de meeste stemmen gekregen, voor mij een raadsel. We nemen ook afscheid van o.a. Lemonworld en Cardinal Song...
29 van de 30 nummers hebben tenminste 1 nominatie gekregen. Daarmee is de favoriet voor beste nummer meteen al duidelijk.
29 van de 30 nummers hebben tenminste 1 nominatie gekregen. Daarmee is de favoriet voor beste nummer meteen al duidelijk.
1 Karen 18
2 Cherry Tree 15
3 Lemonworld 14
4 Runaway 14
5 Available 13
6 Sea Of Love 13
7 Cardinal Song 12
8 Abel 11
9 Squalor Victoria 11
10 This Is the Last Time 11
11 Don't Swallow the Cap 10
12 About Today 9
13 Ada 9
14 Apartment Story 9
15 Daughters of the Soho Riots 9
16 Graceless 8
17 Secret Meeting 8
18 Anyone’s Ghost 7
19 I Need My Girl 7
20 England 6
21 Mistaken for Strangers 6
22 Pink Rabbits 6
23 Afraid of Everyone 5
24 Mr. November 5
25 Sorrow 5
26 Terrible Love 5
27 Conversation 16 3
28 Slow Show 3
29 Bloodbuzz Ohio 1
2 Cherry Tree 15
3 Lemonworld 14
4 Runaway 14
5 Available 13
6 Sea Of Love 13
7 Cardinal Song 12
8 Abel 11
9 Squalor Victoria 11
10 This Is the Last Time 11
11 Don't Swallow the Cap 10
12 About Today 9
13 Ada 9
14 Apartment Story 9
15 Daughters of the Soho Riots 9
16 Graceless 8
17 Secret Meeting 8
18 Anyone’s Ghost 7
19 I Need My Girl 7
20 England 6
21 Mistaken for Strangers 6
22 Pink Rabbits 6
23 Afraid of Everyone 5
24 Mr. November 5
25 Sorrow 5
26 Terrible Love 5
27 Conversation 16 3
28 Slow Show 3
29 Bloodbuzz Ohio 1
0
geplaatst: 22 september 2016, 10:37 uur
FINALE RONDE - GREATEST HITS - THE NATIONAL
Graag hoor ik wat jullie 10 favorieten zijn uit onderstaande selectie. Begeleidende teksten, foto's, favoriete live uitvoeringen of andere lofuitingen worden op prijs gesteld
Ik ga de eindlijst vrijdagavond verwerken en zaterdagochtend posten.
Deadline: Vrijdag 21:00 uur.
Graag hoor ik wat jullie 10 favorieten zijn uit onderstaande selectie. Begeleidende teksten, foto's, favoriete live uitvoeringen of andere lofuitingen worden op prijs gesteld
Don't Swallow the Cap
About Today
Ada
Afraid of Everyone
Anyone’s Ghost
Apartment Story
Bloodbozz Ohio
Conversation 16
England
Fake Empire
Graceless
I Need My Girl
Mistaken for Strangers
Mr. November
Pink Rabbits
Secret Meeting
Slow Show
Sorrow
Terrible Love
About Today
Ada
Afraid of Everyone
Anyone’s Ghost
Apartment Story
Bloodbozz Ohio
Conversation 16
England
Fake Empire
Graceless
I Need My Girl
Mistaken for Strangers
Mr. November
Pink Rabbits
Secret Meeting
Slow Show
Sorrow
Terrible Love
Deadline: Vrijdag 21:00 uur.
0
geplaatst: 22 september 2016, 11:28 uur
Het slagveld valt mee, ik vreesde voor Don't Swallow the Cap en Daughters of the Soho Riots, maar die hebben het gelukkig overleefd. Enkel jammer van Squalor Victoria. Kom later met mijn top 10.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 september 2016, 11:41 uur
Titmeister schreef:
Het slachtveld
Worden daar de roze konijnen geprepareerd voor consumptie?Het slachtveld
0
geplaatst: 22 september 2016, 11:53 uur
1. Daughters of the Soho Riots
2. I Need My Girl
3. Secret Meeting
4. Bloodbuzz Ohio
5. Sorrow
6. Conversation 16
7. Slow Show
8. Fake Empire
9. Ada
10. Pink Rabbits
2. I Need My Girl
3. Secret Meeting
4. Bloodbuzz Ohio
5. Sorrow
6. Conversation 16
7. Slow Show
8. Fake Empire
9. Ada
10. Pink Rabbits
0
geplaatst: 22 september 2016, 12:12 uur
Nee, daar is de geheime bijeenkomst voor langzame optredens

0
geplaatst: 22 september 2016, 13:11 uur
De-noir schreef:
.
.
Prima dat jij zaterdagochtend de eindlijst post. Zaterdagmiddag ben ik op het hockeyveld, dus kan ik niet starten met The Greatest Hits of Mark Lanegan/Screaming Trees. Daarom zal ik ook gewoon volgens planning op vrijdagavond daar mee starten. Ik ga er van uit dat je daar geen problemen mee hebt.
En trouwens; muzikaal gezien ligt The National wel enigszins in het verlengde van Mark Lanegan/ The Screaming Trees, dus jouw doelgroep is ook de mijne.
0
geplaatst: 22 september 2016, 13:32 uur
1. Mistaken for Strangers
2. Fake Empire
3. Pink Rabbits
4. Mr. November
5. Slow Show
6. Ada
7. Bloodbuzz Ohio
8. Terrible Love
9. Don't Swallow the Cap
10. About Today
2. Fake Empire
3. Pink Rabbits
4. Mr. November
5. Slow Show
6. Ada
7. Bloodbuzz Ohio
8. Terrible Love
9. Don't Swallow the Cap
10. About Today
0
geplaatst: 22 september 2016, 14:14 uur
1. Conversation 16
2. England
3. Secret Meeting
4. Anyone’s Ghost
5. Mistaken for Strangers
6. Mr. November
7. Terrible Love
8. Bloodbuzz Ohio
9. Pink Rabbits
10. Afraid of Everyone
2. England
3. Secret Meeting
4. Anyone’s Ghost
5. Mistaken for Strangers
6. Mr. November
7. Terrible Love
8. Bloodbuzz Ohio
9. Pink Rabbits
10. Afraid of Everyone
0
geplaatst: 22 september 2016, 17:35 uur
1. Pink Rabbits
2. Secret Meeting
3. Apartment Story
4. Sorrow
5. Ada
6. Daughters of the Soho Riots
7. Mr. November
8. Bloodbuzz Ohio
9. Fake Empire
10. England
Terecht dat er niets van het debuut in staat, want dat is in vergelijking met de rest maar een matig plaatje. Sad Songs for Dirty Lovers daarintegen is een absolute klasbak en in deze eindlijst volkomen onterecht niet vertegenwoordigd.
2. Secret Meeting
3. Apartment Story
4. Sorrow
5. Ada
6. Daughters of the Soho Riots
7. Mr. November
8. Bloodbuzz Ohio
9. Fake Empire
10. England
Terecht dat er niets van het debuut in staat, want dat is in vergelijking met de rest maar een matig plaatje. Sad Songs for Dirty Lovers daarintegen is een absolute klasbak en in deze eindlijst volkomen onterecht niet vertegenwoordigd.
0
geplaatst: 22 september 2016, 17:44 uur
1. Sorrow
Ondanks dat ik niet bepaald een melancholisch persoon ben, houd ik wel van melancholische muziek. Dan zit je bij The National wel goed. Dit nummer bevat alles wat The National goed maakt: melancholische sfeer; sobere begeleiding; subtiele opbouw met de opkomende piano en het koortje; de donkere stem van Matt Berninger; de sterke, gelaagde teksten en dan natuurlijk de titel die uitstekend de lading dekt: ‘Sorrow’.
2. Slow Show
Het kostte Matt Berninger 29 jaar om de liefde van zijn leven te ontdekken (voor alle duidelijkheid: hij heeft het hier over zijn band); het kostte mij iets meer dan 2 minuten om verliefd te worden op The National. Ruim 8 jaar geleden was Slow Show het eerste nummer van The National dat ik beluisterde op YouTube. Vanaf het intro was het al goed, maar toen halverwege het nummer de blazers aanzetten voor de brug en de piano inviel, was ik verkocht. Meteen het album besteld en al jaren beschouw ik The National als mijn favoriete band. Zoals het werkt bij oude liefdes, die roesten niet, dus staat Slow Show bij mij op nummer 2.
3. Mr. November
Een van de meer uptempo-nummers van The National, mede daardoor ook een grote live-favoriet. Als je The National vaker live hebt gezien, geloof je het wel als Matt Berninger zich weer eens in het publiek stort, maar schreeuw je des te harder mee:
I won't fuck us over, I'm Mr. November
I'm Mr. November, I won't fuck us over
Topnummer!
4. Daughters of the Soho Riots
Een oude favoriet, deze rustige track van Alligator. Ik ben dan ook blij dat ie de finale heeft gehaald. Wat het nummer zo mooi maakt is briljante synergie tussen de stem van Matt Berninger en de begeleiding. Meer dan welk ander The National-nummer kan de één hier absoluut niet zonder de ander.
5. Afraid of Everyone
Nog een live-favoriet, sterker nog, mede door de live-uitvoeringen die ik van dit nummer heb gezien, is Afraid of Everyone uitgegroeid tot een algemene topfavoriet. De laatste keer dat ik The National live heb gezien, was afgelopen zomer op Down the Rabbit Hole. Twee vrienden van mij hadden niet zo goed op de programmering gelet en er net een pilletje ingegooid. Des te treffender om vervolgens gezamenlijk ‘I don’t have the drugs to sort it out’ mee te blèren.
6. About Today
Een oudje van The National, dat zich grappig genoeg eigenlijk pas recent tussen mijn topfavorieten heeft geschaard. Heerlijk nummer om bij weg te dromen.
7. Don't Swallow the Cap
The National is de enige band die twee 5*-albums bij mij heeft. Trouble Will Find Me is een van die twee en dat komt met name doordat het een ontzettend consistent album is: elk nummer is gewoon goed. Als ik dan toch een uitblinker moet kiezen, is het of Heavenfaced (een nummer dat ik op mijn bruiloft wil gebruiken, maar helaas de finale niet heeft gehaald) of Don’t Swallow the Cap. Ik kan niet zo goed omschrijven waarom, maar ik vind dit gewoon een heel fijn nummer.
8. Fake Empire
Het horen van het intro van Fake Empire bezorgt mij nog steeds op een positieve manier kippenvel bij de gedachte wat voor moois er hierna nog gaat komen. Het nummer zelf natuurlijk, met die prachtige climax, maar regelmatig ook Boxer, waarvan één blik op mijn top 10 voldoende zegt over wat ik daarvan vind. Ondanks grijsgedraaidheid, blijft dit nummer geniaal.
9. Bloodbuzz Ohio
Elke band heeft een nummer dat het oeuvre overstijgt, ongeacht hoe breed dat oeuvre is. Het nummer dat voor iedereen de band verpersonificeert, dat iedereen mee kan zingen en daarmee al gauw het risico loopt om op den duur irritatie op te wekken. Bloodbuzz Ohio is dat een beetje voor The National. Voor High Violet was het zeker geen kleine band, maar na dat album en met name dit nummer liep iedereen er opeens mee weg. Dat maakte dat ik het een tijdje helemaal beu was. Toen heb ik het een lange tijd niet meer gehoord, totdat ik het begin dit jaar weer eens op de radio hoorde en mij besefte dat het toch wel een erg goed nummer is.
10. Mistaken for Strangers
Nog één heb ik het over Boxer en dan houd ik erover op, ik beloof het (ben dan ook aan het einde van mijn top 10, maar goed)! Ondanks de 5 nominaties, vind ik namelijk dat Boxer ondervertegenwoordigd is in de finale. Juist omdat met Ada en Apartment Story net 2 van de minste goede nummers van de plaat aanwezig zijn, terwijl Green Gloves, Start a War en Squalor Victoria juist ontbreken. Daarom geef ik mijn 10e plaats, waarvoor nog meerdere ijzersterke kandidaten in de race waren, aan Mistaken for Strangers. Omdat het gewoon, en ik val in herhaling, een heel goed nummer is.
Ondanks dat ik niet bepaald een melancholisch persoon ben, houd ik wel van melancholische muziek. Dan zit je bij The National wel goed. Dit nummer bevat alles wat The National goed maakt: melancholische sfeer; sobere begeleiding; subtiele opbouw met de opkomende piano en het koortje; de donkere stem van Matt Berninger; de sterke, gelaagde teksten en dan natuurlijk de titel die uitstekend de lading dekt: ‘Sorrow’.
2. Slow Show
Het kostte Matt Berninger 29 jaar om de liefde van zijn leven te ontdekken (voor alle duidelijkheid: hij heeft het hier over zijn band); het kostte mij iets meer dan 2 minuten om verliefd te worden op The National. Ruim 8 jaar geleden was Slow Show het eerste nummer van The National dat ik beluisterde op YouTube. Vanaf het intro was het al goed, maar toen halverwege het nummer de blazers aanzetten voor de brug en de piano inviel, was ik verkocht. Meteen het album besteld en al jaren beschouw ik The National als mijn favoriete band. Zoals het werkt bij oude liefdes, die roesten niet, dus staat Slow Show bij mij op nummer 2.
3. Mr. November
Een van de meer uptempo-nummers van The National, mede daardoor ook een grote live-favoriet. Als je The National vaker live hebt gezien, geloof je het wel als Matt Berninger zich weer eens in het publiek stort, maar schreeuw je des te harder mee:
I won't fuck us over, I'm Mr. November
I'm Mr. November, I won't fuck us over
Topnummer!
4. Daughters of the Soho Riots
Een oude favoriet, deze rustige track van Alligator. Ik ben dan ook blij dat ie de finale heeft gehaald. Wat het nummer zo mooi maakt is briljante synergie tussen de stem van Matt Berninger en de begeleiding. Meer dan welk ander The National-nummer kan de één hier absoluut niet zonder de ander.
5. Afraid of Everyone
Nog een live-favoriet, sterker nog, mede door de live-uitvoeringen die ik van dit nummer heb gezien, is Afraid of Everyone uitgegroeid tot een algemene topfavoriet. De laatste keer dat ik The National live heb gezien, was afgelopen zomer op Down the Rabbit Hole. Twee vrienden van mij hadden niet zo goed op de programmering gelet en er net een pilletje ingegooid. Des te treffender om vervolgens gezamenlijk ‘I don’t have the drugs to sort it out’ mee te blèren.
6. About Today
Een oudje van The National, dat zich grappig genoeg eigenlijk pas recent tussen mijn topfavorieten heeft geschaard. Heerlijk nummer om bij weg te dromen.
7. Don't Swallow the Cap
The National is de enige band die twee 5*-albums bij mij heeft. Trouble Will Find Me is een van die twee en dat komt met name doordat het een ontzettend consistent album is: elk nummer is gewoon goed. Als ik dan toch een uitblinker moet kiezen, is het of Heavenfaced (een nummer dat ik op mijn bruiloft wil gebruiken, maar helaas de finale niet heeft gehaald) of Don’t Swallow the Cap. Ik kan niet zo goed omschrijven waarom, maar ik vind dit gewoon een heel fijn nummer.
8. Fake Empire
Het horen van het intro van Fake Empire bezorgt mij nog steeds op een positieve manier kippenvel bij de gedachte wat voor moois er hierna nog gaat komen. Het nummer zelf natuurlijk, met die prachtige climax, maar regelmatig ook Boxer, waarvan één blik op mijn top 10 voldoende zegt over wat ik daarvan vind. Ondanks grijsgedraaidheid, blijft dit nummer geniaal.
9. Bloodbuzz Ohio
Elke band heeft een nummer dat het oeuvre overstijgt, ongeacht hoe breed dat oeuvre is. Het nummer dat voor iedereen de band verpersonificeert, dat iedereen mee kan zingen en daarmee al gauw het risico loopt om op den duur irritatie op te wekken. Bloodbuzz Ohio is dat een beetje voor The National. Voor High Violet was het zeker geen kleine band, maar na dat album en met name dit nummer liep iedereen er opeens mee weg. Dat maakte dat ik het een tijdje helemaal beu was. Toen heb ik het een lange tijd niet meer gehoord, totdat ik het begin dit jaar weer eens op de radio hoorde en mij besefte dat het toch wel een erg goed nummer is.
10. Mistaken for Strangers
Nog één heb ik het over Boxer en dan houd ik erover op, ik beloof het (ben dan ook aan het einde van mijn top 10, maar goed)! Ondanks de 5 nominaties, vind ik namelijk dat Boxer ondervertegenwoordigd is in de finale. Juist omdat met Ada en Apartment Story net 2 van de minste goede nummers van de plaat aanwezig zijn, terwijl Green Gloves, Start a War en Squalor Victoria juist ontbreken. Daarom geef ik mijn 10e plaats, waarvoor nog meerdere ijzersterke kandidaten in de race waren, aan Mistaken for Strangers. Omdat het gewoon, en ik val in herhaling, een heel goed nummer is.
0
geplaatst: 22 september 2016, 18:02 uur
1.Pink Rabbits
2.Sorrow
3.Fake Empire
4.Mr. November
5.Slow Show
6.England
7.Bloodbozz Ohio
8.Mistaken for Strangers
9.Conversation 16
10.Secret Meeting
2.Sorrow
3.Fake Empire
4.Mr. November
5.Slow Show
6.England
7.Bloodbozz Ohio
8.Mistaken for Strangers
9.Conversation 16
10.Secret Meeting
0
geplaatst: 22 september 2016, 18:13 uur
1. Pink Rabbits
2. England
3. Afraid of Everyone
4. Conversation 16
5. About Today
6. Fake Empire
7. Bloodbuzz Ohio
8. Apartment Story
9. Secret Meeting
10. Graceless
On-ge-lofelijk moeilijk. Mijn gehele top 3 staat eigenlijk op een gedeelde eerste plaats. En geen Available, Cardinal Song en Sea of Love in de finale
2. England
3. Afraid of Everyone
4. Conversation 16
5. About Today
6. Fake Empire
7. Bloodbuzz Ohio
8. Apartment Story
9. Secret Meeting
10. Graceless
On-ge-lofelijk moeilijk. Mijn gehele top 3 staat eigenlijk op een gedeelde eerste plaats. En geen Available, Cardinal Song en Sea of Love in de finale

0
geplaatst: 22 september 2016, 18:18 uur
1. Fake Empire
2. England
3. I Need My Girl
4. Bloodbuzz Ohio
5. Conversation 16
6. I Need My Girl
7. Pink Rabbits
8. Mistaken for Strangers
9. Sorrow
10. Slow Show
2. England
3. I Need My Girl
4. Bloodbuzz Ohio
5. Conversation 16
6. I Need My Girl
7. Pink Rabbits
9. Sorrow
10. Slow Show
0
geplaatst: 22 september 2016, 18:41 uur
Al jarenlang werd ik er door vrienden op gewezen dat 'The National' weer eens optrad. Ik had nooit een idee waar ze het over hadden, maar in 2010 ben ik dan toch een keer meegeweest. Helaas was het niet hun sterkste optreden ooit, en dat lag er deels aan het publiek een beetje afgeleid leek en hun mobieltjes juist laag hield. Het was díe avond dat Spanje nipt Duitsland versloeg en ons een droomfinale door de neus werd geboord. Na het optreden heb ik toch High Violet aangeschaft. Goeie keuze, Boxer volgde vlot. Naast het feit dat Beringer de hipsterbaard salonfähig heeft gemaakt, heeft de band inmiddels zo'n degelijk repetoire dat een top 10 maken geen groot probleem blijkt:
1 Pink Rabbits
Matt's meest gekrulde zanglijn leidt prompt tot een liedje dat tot een evergreen zou mogen uitgroeien.
2. Teribble Love.
High Violet leidt een beetje onder het 'Great Destroyer' complex: een productie die haast belangrijker lijkt dan de liedjes. Gelukkig ben ik dol op dat soort productie. Wat een verschrikkelijke bak herrie zeg.
3. Afraid of Everyone.
Misère op marsritmes, het leidde een andere band al eens tot een ongeevenaarde cultstatus. The National mag haar zanger wel een beetje in de gaten houden.
4. England
Songs van The National komen in twee soorten: je hebt de monotoon doorzeurende nummers en daarnaast de nummers die naar een climax toewerken. Het is de laatste soort die ze uiteindelijk wel een keer in Ziggo zal doen belanden.
5. Daughters Of The Soho Riots
Waarom kijkt een Amerikaanse band met juist zo'n naam, regelmatig naar de UK voor inspiratie? Vragen vragen ...
6. About Today.
Heeft Matt platen van Arab Strap in de kast staan? Vragen vragen... In ieder geval had Aidan al facial hair voordat het hip werd.
Zes nummers van High Violet is wat mij betreft niet te veel:
7. Anyone's Ghost
8. Sorrow
Nog even raggen:
9. Mistaken For Strangers
10. Mr November
1 Pink Rabbits
Matt's meest gekrulde zanglijn leidt prompt tot een liedje dat tot een evergreen zou mogen uitgroeien.
2. Teribble Love.
High Violet leidt een beetje onder het 'Great Destroyer' complex: een productie die haast belangrijker lijkt dan de liedjes. Gelukkig ben ik dol op dat soort productie. Wat een verschrikkelijke bak herrie zeg.
3. Afraid of Everyone.
Misère op marsritmes, het leidde een andere band al eens tot een ongeevenaarde cultstatus. The National mag haar zanger wel een beetje in de gaten houden.
4. England
Songs van The National komen in twee soorten: je hebt de monotoon doorzeurende nummers en daarnaast de nummers die naar een climax toewerken. Het is de laatste soort die ze uiteindelijk wel een keer in Ziggo zal doen belanden.
5. Daughters Of The Soho Riots
Waarom kijkt een Amerikaanse band met juist zo'n naam, regelmatig naar de UK voor inspiratie? Vragen vragen ...
6. About Today.
Heeft Matt platen van Arab Strap in de kast staan? Vragen vragen... In ieder geval had Aidan al facial hair voordat het hip werd.
Zes nummers van High Violet is wat mij betreft niet te veel:
7. Anyone's Ghost
8. Sorrow
Nog even raggen:
9. Mistaken For Strangers
10. Mr November
0
geplaatst: 22 september 2016, 19:25 uur
Even vreesde ik het ergste voor Mr. November, maar die heeft het gelukkig ruim gehaald. Wel super jammer dat Slipped er niet bij is, misschien is dat toch nipt hun allermooiste nummer voor mij. Anyway, dit is nog steeds een van de geniaalste top 10's die ik ooit gemaakt heb voor dit spel 
1. Mr. November
2. I Need My Girl
3. Don't Swallow the Cap
4. Ada
5. Conversation 16
6. Fake Empire
7. Bloodbuzz Ohio
8. Graceless
9. Secret Meeting
10. Apartment Story

1. Mr. November
2. I Need My Girl
3. Don't Swallow the Cap
4. Ada
5. Conversation 16
6. Fake Empire
7. Bloodbuzz Ohio
8. Graceless
9. Secret Meeting
10. Apartment Story
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 september 2016, 20:40 uur
01 Bloodbuzz Ohio
02 Fake Empire
03 Mr. November
04 Graceless
05 I Need My Girl
06 Anyone’s Ghost
07 Terrible Love
08 Sorrow
09 Afraid of Everyone
10 Don't Swallow the Cap
02 Fake Empire
03 Mr. November
04 Graceless
05 I Need My Girl
06 Anyone’s Ghost
07 Terrible Love
08 Sorrow
09 Afraid of Everyone
10 Don't Swallow the Cap
0
geplaatst: 22 september 2016, 21:50 uur
Zoiets, maar dit kan morgen weer anders zijn. Te veel prachtige nummers. Maar ik mis ook een aantal favorieten: This Is The Last Time, Squalor Victoria, Humiliation, Guest Room,
01 Fake Empire
02 Afraid Of Everyone
03 Don't Swallow The Cap
04 Slow Show
05 Conversation 16
06 I Need My Girl
07 Daughters Of The Soho Riot
08 Sorrow
09 Bloodbuzz Ohio
10 Anyone's Ghost
01 Fake Empire
02 Afraid Of Everyone
03 Don't Swallow The Cap
04 Slow Show
05 Conversation 16
06 I Need My Girl
07 Daughters Of The Soho Riot
08 Sorrow
09 Bloodbuzz Ohio
10 Anyone's Ghost
0
geplaatst: 22 september 2016, 22:27 uur
EttaJamesBrown je hebt een punt over de planning.
Ik vervroeg de deadline bij deze tot 19:00 uur. Ik verwacht de eindlijst voor 21:00 uur bekend te maken, zodat jij daarna verder kan met Mark en co.
Ik vervroeg de deadline bij deze tot 19:00 uur. Ik verwacht de eindlijst voor 21:00 uur bekend te maken, zodat jij daarna verder kan met Mark en co.
0
geplaatst: 22 september 2016, 22:33 uur
Doe morgenavond maar rustig aan. Als ik om 23.00 uur of zo kan starten vind ik het helemaal prima.
0
geplaatst: 22 september 2016, 23:45 uur
1. Fake Empire
2. Mr. November
3. Pink Rabbits
4. Secret Meeting
5. Anyone’s Ghost
6. Conversation 16
7. England
9. Graceless
10. Bloodbozz Ohio
2. Mr. November
3. Pink Rabbits
4. Secret Meeting
5. Anyone’s Ghost
6. Conversation 16
7. England
9. Graceless
10. Bloodbozz Ohio
0
geplaatst: 23 september 2016, 02:30 uur
1. Bloodbuzz Ohio
2. Mr november
3. Fake empire
4. England
5. Afraid of everyone
6. Conversation 16
7. Anyone's ghost
8. Slow show
9. Graceless
10. I need my girl
Eervolle vermelding: Vanderlyle Crybaby Geeks en Racing like a pro
2. Mr november
3. Fake empire
4. England
5. Afraid of everyone
6. Conversation 16
7. Anyone's ghost
8. Slow show
9. Graceless
10. I need my girl
Eervolle vermelding: Vanderlyle Crybaby Geeks en Racing like a pro
0
geplaatst: 23 september 2016, 09:57 uur
1. Slow Show
2. Mr. November
3. England
4. Daughters of the SoHo Riots
5. Bloodbuzz Ohio
6. I Need My Girl
7. Fake Empire
8. Apartment Story
9. Terrible Love
10. Secret Meeting
2. Mr. November
3. England
4. Daughters of the SoHo Riots
5. Bloodbuzz Ohio
6. I Need My Girl
7. Fake Empire
8. Apartment Story
9. Terrible Love
10. Secret Meeting
0
geplaatst: 23 september 2016, 10:57 uur
1. Terrible Love
2. I Need My Girl
3. Mr. November
4. Bloodbozz Ohio
5. Conversation 16
6. Fake Empire
7. Daughters of the Soho Riots
8. Afraid of Everyone
9. Mistaken for Strangers
10. About Today
2. I Need My Girl
3. Mr. November
4. Bloodbozz Ohio
5. Conversation 16
6. Fake Empire
7. Daughters of the Soho Riots
8. Afraid of Everyone
9. Mistaken for Strangers
10. About Today
0
geplaatst: 23 september 2016, 11:41 uur
01. About Today
Mooier dan deze heeft de band ze nog niet gemaakt wat mij betreft. De perfect subtiele instrumentatie en de manier waarop Berninger de hartverscheurende tekst brengt zijn een perfecte combinatie.
02. Secret Meeting
03. Daughters of the Soho Riots
04. Afraid of Everyone
05. Fake Empire
06. Mr. November
Als studiouitvoering al gaaf, maar vooral live een spektakel. Uiteindelijk toch verantwoordelijk voor een van de meest adembenemende livemomenten die ik heb meegemaakt, waarbij de standaard 'sjouw door het publiek'-act door Berninger nextlevel ging met een glorieuze klimpartij over de tribunes van het Muziekgebouw in Eindhoven. Opname van de uitvoering + prachtige foto vanuit het publiek:
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/134803_3979026673558_1863450398_o.jpg
07. Slow Show
08. England
09. Graceless
10. Bloodbozz Ohio
Mooier dan deze heeft de band ze nog niet gemaakt wat mij betreft. De perfect subtiele instrumentatie en de manier waarop Berninger de hartverscheurende tekst brengt zijn een perfecte combinatie.
02. Secret Meeting
03. Daughters of the Soho Riots
04. Afraid of Everyone
05. Fake Empire
06. Mr. November
Als studiouitvoering al gaaf, maar vooral live een spektakel. Uiteindelijk toch verantwoordelijk voor een van de meest adembenemende livemomenten die ik heb meegemaakt, waarbij de standaard 'sjouw door het publiek'-act door Berninger nextlevel ging met een glorieuze klimpartij over de tribunes van het Muziekgebouw in Eindhoven. Opname van de uitvoering + prachtige foto vanuit het publiek:
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/134803_3979026673558_1863450398_o.jpg
07. Slow Show
08. England
09. Graceless
10. Bloodbozz Ohio
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.