Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!
zoeken in:
0
geplaatst: 25 maart 2016, 11:19 uur
15 verschillende nummers 1 west 
1. Kiss
2. Sign 'O' the Times
3. Mountains*
4. When Doves Cry
5. Sexy MF
6. Erotic City*
7. Girls and Boys*
8. Raspberry Beret
9. If I Was Your Girlfriend
10. Let’s Go Crazy*
11. Alphabet St.
12. 1999
13. Sometimes It Snows in April
14. Starfish and Coffee*
15. Little Red Corvette

1. Kiss
2. Sign 'O' the Times
3. Mountains*
4. When Doves Cry
5. Sexy MF
6. Erotic City*
7. Girls and Boys*
8. Raspberry Beret
9. If I Was Your Girlfriend
10. Let’s Go Crazy*
11. Alphabet St.
12. 1999
13. Sometimes It Snows in April
14. Starfish and Coffee*
15. Little Red Corvette
0
geplaatst: 25 maart 2016, 12:16 uur
Ik heb helaas geen tijd om alle nummers nog eens goed op me in te laten werken, dus doe het even puur op mijn gevoel:
01. Sometimes It Snows in April
02. The Cross*
03. Purple Rain
04. When Doves Cry
05. I Would Die 4 U*
06. Let’s Go Crazy*
07. Sexy MF
08. Gold
09. U Got the Look*
10. I Could Never Take the Place of Your Man*
11. Sign 'O' the Times
12. Paisley Park*
13. Mountains*
14. Starfish and Coffee*
15. Alphabet St.
01. Sometimes It Snows in April
02. The Cross*
03. Purple Rain
04. When Doves Cry
05. I Would Die 4 U*
06. Let’s Go Crazy*
07. Sexy MF
08. Gold
09. U Got the Look*
10. I Could Never Take the Place of Your Man*
11. Sign 'O' the Times
12. Paisley Park*
13. Mountains*
14. Starfish and Coffee*
15. Alphabet St.
0
geplaatst: 25 maart 2016, 12:24 uur
1. The Cross
2. I Could Never Take the Place of Your Man
3. Let’s Go Crazy
4. Gold
5. Purple Rain
6. Pop Life
7. Sometimes It Snows in April
8. Erotic City
9. When Doves Cry
10. Girls and Boys
11. The Beautiful Ones
12. If I Was Your Girlfriend
13. I Would Die 4 U
14. Darling Nikki
15. Mountains
2. I Could Never Take the Place of Your Man
3. Let’s Go Crazy
4. Gold
5. Purple Rain
6. Pop Life
8. Erotic City
9. When Doves Cry
10. Girls and Boys
11. The Beautiful Ones
12. If I Was Your Girlfriend
13. I Would Die 4 U
14. Darling Nikki
15. Mountains
0
johannesA
geplaatst: 25 maart 2016, 12:28 uur
1. Gold
2. Purple Rain
3. The Cross*
4. U Got the Look*
5. Alphabet St.
6. I Could Never Take the Place of Your Man*
8. The Ballad of Dorothy Parker*
9. Starfish and Coffee*
10. Cream
11. Little Red Corvette
12. Mountains*
13. Raspberry Beret
14. The Beautiful Ones*
15. Girls and Boys*
2. Purple Rain
3. The Cross*
4. U Got the Look*
5. Alphabet St.
6. I Could Never Take the Place of Your Man*
8. The Ballad of Dorothy Parker*
9. Starfish and Coffee*
10. Cream
11. Little Red Corvette
12. Mountains*
13. Raspberry Beret
14. The Beautiful Ones*
15. Girls and Boys*
0
geplaatst: 25 maart 2016, 13:06 uur
Bijna onmogelijk om een top 15 te maken, lijst veranderd voor m'n gevoel ook steeds.
Ik twijfel tussen Adore en Purple Rain op 1, beide nummers bliezen me omver bij de eerste luisterbeurt. Adore wint nipt van Purple Rain, de geilheid in dat nummer zorgt voor zo'n mooi broeierig geheel. Prachtig.
1: Adore
2: Purple Rain
3: Rainbow Children
4: The Beautiful Ones
5: Housequake
6: Girls & Boys
7: Sign 'O' The Times
8: Kiss
9: The beautiful Ones
10: 1999
11: Under The Cherry Moon
12: Christopher Tracy's Parade
13: Black Sweat
14: Le grind
15: The Cross
Ik twijfel tussen Adore en Purple Rain op 1, beide nummers bliezen me omver bij de eerste luisterbeurt. Adore wint nipt van Purple Rain, de geilheid in dat nummer zorgt voor zo'n mooi broeierig geheel. Prachtig.
1: Adore
2: Purple Rain
3: Rainbow Children
4: The Beautiful Ones
5: Housequake
6: Girls & Boys
7: Sign 'O' The Times
8: Kiss
9: The beautiful Ones
10: 1999
11: Under The Cherry Moon
12: Christopher Tracy's Parade
13: Black Sweat
14: Le grind
15: The Cross
0
geplaatst: 25 maart 2016, 13:20 uur
Beste vinylbeleving,
In jouw -mooie- lijstje staat een dubbeltelling. En ook een paar songs die niet in de finalelijst zijn opgenomen.
Heb je tijd en zin om jouw lijstje aan te passen?
In jouw -mooie- lijstje staat een dubbeltelling. En ook een paar songs die niet in de finalelijst zijn opgenomen.
Heb je tijd en zin om jouw lijstje aan te passen?
0
geplaatst: 25 maart 2016, 13:33 uur
vinylbeleving schreef:
Bijna onmogelijk om een top 15 te maken, lijst veranderd voor m'n gevoel ook steeds.
Het is inderdaad een mooie originele lijst. Helaas moet je je, zoals Etta al aangeeft, in de finale beperken tot de 30 nummers uit de finalelijst, samengesteld door alle deelnemers in de loop van deze week. Die lijst staat op pagina 17 (vlak hiervoor) onder de Prince foto.
Zou jij jouw lijst willen aanpassen hierop? Anders kan ik 'm helaas niet meenemen... (moet ik streng zeggen).
0
geplaatst: 25 maart 2016, 14:12 uur
1. Purple Rain
2. The Beautiful Ones*
3. Controversy
4. Little Red Corvette
5. When Doves Cry
6. Erotic City*
7. I Could Never Take the Place of Your Man*
8. I Would Die 4 U*
9. Let's Go Crazy*
10. 1999
11. Raspberry Beret
12. Sign 'O' the Times
13. Darling Nikki*
14. Alphabet St.
15. Kiss
Erotic City eigenlijk weer helemaal herontdekt door dit topic. Had ie zeker op een album moeten zetten!
2. The Beautiful Ones*
3. Controversy
4. Little Red Corvette
5. When Doves Cry
6. Erotic City*
8. I Would Die 4 U*
9. Let's Go Crazy*
10. 1999
11. Raspberry Beret
12. Sign 'O' the Times
13. Darling Nikki*
14. Alphabet St.
15. Kiss
Erotic City eigenlijk weer helemaal herontdekt door dit topic. Had ie zeker op een album moeten zetten!
0
geplaatst: 25 maart 2016, 14:15 uur
1. Let’s Go Crazy
2. The Beautiful Ones
3. Purple Rain
Het kon ook eigenlijk niet anders, mijn top 3 bestaat geheel uit nummers van de beste plaat ooit! Ik was 12 toen ik de film voor het eerst zag. Mensen hebben het wel eens over de Beatles of Elvis bij de Ed Sullivan show als doorslaggevende momenten in hun muzikale leven, maar dit was hét voor mij. Een bijna religieuze gebeurtenis, “Purple Rain” op het grote witte doek. De rest is geschiedenis!
4. I Could Never Take the Place of Your Man
5. Gold
6. Paisley Park
7. The Cross
8. When Doves Cry
9. Darling Nikki
10. Sign 'O' the Times
11. I Would Die 4 U
12. When You Were Mine
13. Raspberry Beret
14. If I Was Your Girlfriend
15. Mountains
2. The Beautiful Ones
3. Purple Rain
Het kon ook eigenlijk niet anders, mijn top 3 bestaat geheel uit nummers van de beste plaat ooit! Ik was 12 toen ik de film voor het eerst zag. Mensen hebben het wel eens over de Beatles of Elvis bij de Ed Sullivan show als doorslaggevende momenten in hun muzikale leven, maar dit was hét voor mij. Een bijna religieuze gebeurtenis, “Purple Rain” op het grote witte doek. De rest is geschiedenis!

4. I Could Never Take the Place of Your Man
5. Gold
6. Paisley Park
7. The Cross
8. When Doves Cry
9. Darling Nikki
10. Sign 'O' the Times
11. I Would Die 4 U
12. When You Were Mine
13. Raspberry Beret
14. If I Was Your Girlfriend
15. Mountains
0
Telamon
geplaatst: 25 maart 2016, 14:23 uur
Als Purple Rain al een religieuze gebeurtenis was, dan ben ik benieuwd wat een paar jaar later Back to the Future bij je teweeg bracht... ?
0
geplaatst: 25 maart 2016, 14:31 uur
Telamon schreef:
Als Purple Rain al een religieuze gebeurtenis was, dan ben ik benieuwd wat een paar jaar later Back to the Future bij je teweeg bracht... ?
Hou op schei uit!

0
geplaatst: 25 maart 2016, 14:37 uur
0
geplaatst: 25 maart 2016, 14:38 uur
Ik wilde een DeLorean hebben en een hoverboard 
Of tenminste dat tijdschrift met de sportuitslagen

Of tenminste dat tijdschrift met de sportuitslagen

0
geplaatst: 25 maart 2016, 15:26 uur
1. When Doves Cry
2. The Cross
3. Controversy
4. Sign 'O' the Times
5. Mountains
6. Kiss
7. Alphabet St
8. If I Was Your Girlfriend
9. 1999
10. Let’s Go Crazy
11. Little Red Corvette
12. Sometimes It Snows in April
13. Purple Rain
14. Raspberry Beret
15. Sexy MF
2. The Cross
3. Controversy
4. Sign 'O' the Times
5. Mountains
6. Kiss
7. Alphabet St
8. If I Was Your Girlfriend
9. 1999
10. Let’s Go Crazy
11. Little Red Corvette
12. Sometimes It Snows in April
13. Purple Rain
14. Raspberry Beret
15. Sexy MF
0
geplaatst: 25 maart 2016, 15:48 uur
0. Money Don't Matter 2 Night
1. Little Red Corvette
2. Raspberry Beret
3. When Doves Cry
4. Purple Rain
5. Paisley Park
6. Alphabet St.
7. Pop Life
8. I Would Die 4 U
9. Darling Nikki
10. Kiss
11. Let's Go Crazy
12. When You Were Mine
13. Sign 'O' The Times
14. The Beautiful Ones
15. U Got The Look
1. Little Red Corvette
2. Raspberry Beret
3. When Doves Cry
4. Purple Rain
5. Paisley Park
6. Alphabet St.
7. Pop Life
8. I Would Die 4 U
9. Darling Nikki
10. Kiss
11. Let's Go Crazy
12. When You Were Mine
13. Sign 'O' The Times
14. The Beautiful Ones
15. U Got The Look
0
geplaatst: 25 maart 2016, 16:24 uur
Ik ben niet de grootste fan, maar volg dit topic, en met verbazing vastgesteld dat ik er eigenlijk wel veel van ken; De top 30 heb ik dan met plezier in detail beluisterd, wat 'nieuw' werk ontdekt/herontdekt daardoor... en dan komen we tot de volgende top 15:
1. The Cross*
2. Cream
3. Sign 'O' the Times
4. When Doves Cry
5. I Would Die 4 U*
6. Alphabet St.
7. Sexy MF
8. Let’s Go Crazy*
9. Starfish and Coffee*
10. Raspberry Beret
11. Controversy
12. U Got the Look*
13. Kiss
14. 1999
15. Purple Rain
Blij verrast dat The Cross in de selectielijst van 30 stond, want is een fantastisch nummer. Dus op nummer 1. Cream en Sign 'O' the Times zijn toppers. Eervolle vermelding voor I Would Die 4 U op vijf, een nummer dat een meisje in mijn studententijd regelmatig stond mee te zingen recht voor mij... Zo nu bekeken was het waarschijnlijk tegen mij dat ze het zong als hint... ik kan nogal traag van begrip zijn op het gebied van vrouwen
1. The Cross*
2. Cream
3. Sign 'O' the Times
4. When Doves Cry
5. I Would Die 4 U*
6. Alphabet St.
7. Sexy MF
8. Let’s Go Crazy*
9. Starfish and Coffee*
10. Raspberry Beret
11. Controversy
12. U Got the Look*
13. Kiss
14. 1999
15. Purple Rain
Blij verrast dat The Cross in de selectielijst van 30 stond, want is een fantastisch nummer. Dus op nummer 1. Cream en Sign 'O' the Times zijn toppers. Eervolle vermelding voor I Would Die 4 U op vijf, een nummer dat een meisje in mijn studententijd regelmatig stond mee te zingen recht voor mij... Zo nu bekeken was het waarschijnlijk tegen mij dat ze het zong als hint... ik kan nogal traag van begrip zijn op het gebied van vrouwen

0
geplaatst: 25 maart 2016, 17:07 uur
Uiteraard kon mijn top 15 niet uitblijven. Ondanks dat een groot deel van mijn persoonlijke top 10 niet in de lijst staat (waar is Crystal Ball!!!), blijft er voldoende over voor een mooie lijst.
1 The Beautiful Ones*
Bijna alles is al gezegd, maar de opbouw van het nummer naar een briljante apotheose waar Prince vocaal helemaal los gaat, is 1 van de allerbeste nummers die hij ooit gemaakt heeft. De emotie is puur en je voelt de pijn.
2 Sometimes It Snows in April
Over pure emote gesproken. Lang was dit een pareltje voor de fans, maar inmiddels begint het bereik van dit nummer een groter gehoor te vinden. Ik ken een flink aantal Prince fans voor wie dit nummer geassocieerd wordt met een uitvaart en dat geeft het een hele diepe emotionele laag. Anders The Beatiful Ones en bv. Balck van Pearl Jam heeft dit niets met liefdesverdriet te maken, maar een oneindig verlies.
3 Let’s Go Crazy*
Niet het nummer dat mij triggerde, maar wel het nummer waardoor ik fan werd. Dat schitterende intro, de dynamiek en de heerlijke gitaarsolo. DIt is heel lang mijn favoriete nummer geweest, puur op basis van dit sentiment. Ik vind nu enkele andere nummers beter, maar dit blijft altijd speciaal.
4 Dirty Mind*
Tekstueel komt op dit album de hele Prince fantasie zo'n beetje langs. Muzikaal is dit de blauwdruk van de MPLS Funk.
5 Erotic City*
Eén van de beste B-kantjes van de man. Samen met zijn meest talentvolle protégé, Sheila E. Heerlijk funky track met prachtige tekst. De eeuwige vraag: fuck of funk.
6 Girls and Boys*
Jazzy, funky, schitterende zang en de band in topvorm. Een nummer met de volledige Revolution en de band laat horen dat het niet alleen maar jeugdsentiment dat fans doet terugverlangen naar deze tijd, maar ook dat het stuk voor stuk goede muzikanten zijn.
7 Darling Nikki*
Het masturberende meisje. Ik begreep de tekst destijds niet helemaal, maar muzikaal is het steengoed. Dit was de reden dat Tipper Gore de "Parental Advisory" sticker kon introduceren.
8 Mountains*
Hogeschool funk. Dit nummer moet eigenlijk in de lange versie. Ik heb al eerder The Revolution de hemel in geprezen en in de clip staan ze letterlijk in de wolken. Dit nummer swingt de wereld uit.
9 When Doves Cry
Het begin van een peperdure verslaving. Toen ik dit nummer voor het eerst hoorde, was ik verkocht. Later trok dit nummer (en de trailer met Appolonia) me naar de film. Daar was het o.a. Let's Go Crazy dat ervoor zorgde dat ik voor dit muzikale genie viel.
10 Purple Rain
Veel fans vinden dit nummer niets, maar als mijnheer zin heeft, vlamt het live nog altijd. In de film wordt naar een tranentrekkend hoogtepunt toegewerkt, maar als ik bijv. naar de Syracuse uitvoering luister, staat het kippenvel over mijn hele lijf.
11 Sexy MF
De raps van Prince klinken hier heel prettig laidback. Heerlijk funky nummer.
12 The Cross*
Net als Purple Rain een mooi gedragen nummer. In deze tijd vond ik de visie van Prince op religie nog heel interessant. Ook hier is de climax weer fantastisch.
13 Gold
Hier blijkt dat Prince eigenlijk patent heeft in briljante opbouw van nummers. De eerste keer live met de gouden snippers zal ik waarschijnlijk nooit meer vergeten.
14 Sign 'O' the Times
Ik behoor bij de mensen die dit nummet een tikkie naïef vinden, maar de kale funk is wel buitencategorie. De opkomst met de trommels tijdens de gelijknamige tour en dan Prince op gitaar was echt perfect!
15 Controversy
Prince heeft zeker in het begin van zijn carrière veel vragen afgeroepen en die worden allemaal aangeraakt. Muzikaal is het de kenmerkende MPLS funk die Prince beroemd heeft gemaakt.
Ik wilde de rest toch ook even meenemen voor de volledigheid.
16 1999
17 Little Red Corvette
18 Kiss
19 Starfish and Coffee*
20 Alphabet St.
21 Raspberry Beret
22 Pop Life
23 Paisley Park*
24 I Could Never Take the Place of Your Man*
25 When You Were Mine
26 The Ballad of Dorothy Parker*
27 If I Was Your Girlfriend
28 U Got the Look*
29 I Would Die 4 U*
30 Cream
1 The Beautiful Ones*
Bijna alles is al gezegd, maar de opbouw van het nummer naar een briljante apotheose waar Prince vocaal helemaal los gaat, is 1 van de allerbeste nummers die hij ooit gemaakt heeft. De emotie is puur en je voelt de pijn.
2 Sometimes It Snows in April
Over pure emote gesproken. Lang was dit een pareltje voor de fans, maar inmiddels begint het bereik van dit nummer een groter gehoor te vinden. Ik ken een flink aantal Prince fans voor wie dit nummer geassocieerd wordt met een uitvaart en dat geeft het een hele diepe emotionele laag. Anders The Beatiful Ones en bv. Balck van Pearl Jam heeft dit niets met liefdesverdriet te maken, maar een oneindig verlies.
3 Let’s Go Crazy*
Niet het nummer dat mij triggerde, maar wel het nummer waardoor ik fan werd. Dat schitterende intro, de dynamiek en de heerlijke gitaarsolo. DIt is heel lang mijn favoriete nummer geweest, puur op basis van dit sentiment. Ik vind nu enkele andere nummers beter, maar dit blijft altijd speciaal.
4 Dirty Mind*
Tekstueel komt op dit album de hele Prince fantasie zo'n beetje langs. Muzikaal is dit de blauwdruk van de MPLS Funk.
5 Erotic City*
Eén van de beste B-kantjes van de man. Samen met zijn meest talentvolle protégé, Sheila E. Heerlijk funky track met prachtige tekst. De eeuwige vraag: fuck of funk.
6 Girls and Boys*
Jazzy, funky, schitterende zang en de band in topvorm. Een nummer met de volledige Revolution en de band laat horen dat het niet alleen maar jeugdsentiment dat fans doet terugverlangen naar deze tijd, maar ook dat het stuk voor stuk goede muzikanten zijn.
7 Darling Nikki*
Het masturberende meisje. Ik begreep de tekst destijds niet helemaal, maar muzikaal is het steengoed. Dit was de reden dat Tipper Gore de "Parental Advisory" sticker kon introduceren.
8 Mountains*
Hogeschool funk. Dit nummer moet eigenlijk in de lange versie. Ik heb al eerder The Revolution de hemel in geprezen en in de clip staan ze letterlijk in de wolken. Dit nummer swingt de wereld uit.
9 When Doves Cry
Het begin van een peperdure verslaving. Toen ik dit nummer voor het eerst hoorde, was ik verkocht. Later trok dit nummer (en de trailer met Appolonia) me naar de film. Daar was het o.a. Let's Go Crazy dat ervoor zorgde dat ik voor dit muzikale genie viel.
10 Purple Rain
Veel fans vinden dit nummer niets, maar als mijnheer zin heeft, vlamt het live nog altijd. In de film wordt naar een tranentrekkend hoogtepunt toegewerkt, maar als ik bijv. naar de Syracuse uitvoering luister, staat het kippenvel over mijn hele lijf.
11 Sexy MF
De raps van Prince klinken hier heel prettig laidback. Heerlijk funky nummer.
12 The Cross*
Net als Purple Rain een mooi gedragen nummer. In deze tijd vond ik de visie van Prince op religie nog heel interessant. Ook hier is de climax weer fantastisch.
13 Gold
Hier blijkt dat Prince eigenlijk patent heeft in briljante opbouw van nummers. De eerste keer live met de gouden snippers zal ik waarschijnlijk nooit meer vergeten.
14 Sign 'O' the Times
Ik behoor bij de mensen die dit nummet een tikkie naïef vinden, maar de kale funk is wel buitencategorie. De opkomst met de trommels tijdens de gelijknamige tour en dan Prince op gitaar was echt perfect!
15 Controversy
Prince heeft zeker in het begin van zijn carrière veel vragen afgeroepen en die worden allemaal aangeraakt. Muzikaal is het de kenmerkende MPLS funk die Prince beroemd heeft gemaakt.
Ik wilde de rest toch ook even meenemen voor de volledigheid.
16 1999
17 Little Red Corvette
18 Kiss
19 Starfish and Coffee*
20 Alphabet St.
21 Raspberry Beret
22 Pop Life
23 Paisley Park*
24 I Could Never Take the Place of Your Man*
25 When You Were Mine
26 The Ballad of Dorothy Parker*
27 If I Was Your Girlfriend
28 U Got the Look*
29 I Would Die 4 U*
30 Cream
0
geplaatst: 25 maart 2016, 18:12 uur
1. When Doves Cry
2. Sign 'O' the Times
3. Sometimes It Snows in April
4. Purple Rain
5. If I Was Your Girlfriend
6. Little Red Corvette
8. Raspberry Beret
9. Let’s Go Crazy*
10. I Would Die 4 U*
11. Controversy
12. U Got the Look*
13. Starfish and Coffee*
14. Cream
15. Kiss
2. Sign 'O' the Times
3. Sometimes It Snows in April
4. Purple Rain
5. If I Was Your Girlfriend
6. Little Red Corvette
8. Raspberry Beret
9. Let’s Go Crazy*
10. I Would Die 4 U*
11. Controversy
12. U Got the Look*
13. Starfish and Coffee*
14. Cream
15. Kiss
0
geplaatst: 25 maart 2016, 19:44 uur
1. When Doves Cry
2. Purple Rain
3. 1999
4. Sign 'O' the Times
5. Little Red Corvette
6. Sometimes It Snows in April
7. Controversy
8. Let’s Go Crazy*
9. Starfish and Coffee*
10. I Would Die 4 U*
11. Raspberry Beret
12. Sexy MF
13. Mountains*
14. The Beautiful Ones*
15. The Cross*
Jeetje wat lastig!
2. Purple Rain
3. 1999
4. Sign 'O' the Times
5. Little Red Corvette
6. Sometimes It Snows in April
7. Controversy
8. Let’s Go Crazy*
9. Starfish and Coffee*
10. I Would Die 4 U*
11. Raspberry Beret
12. Sexy MF
13. Mountains*
14. The Beautiful Ones*
15. The Cross*
Jeetje wat lastig!
0
geplaatst: 25 maart 2016, 20:06 uur
En de lijnen voor de finale zijn gesloten. Ik verwerk nog de laatste lijstjes en bereid het laatste voor. Vanaf rond 21.00 uur volgt de presentatie. Bedankt voor jullie 32 lijstjes! Super! 

0
geplaatst: 25 maart 2016, 21:00 uur
GREATEST HITS of PRINCE Top 30!
http://o.aolcdn.com/dims-shared/dims3/GLOB/crop/4996x3398+0+0/resize/630x428!/format/jpg/quality/85/http://hss-prod.hss.aol.com/hss/storage/midas/3a6e10af8e318630d6c46b20411fea85/200110860/86103158.jpg
32 lijstjes met 19 verschillende nummers 1: het zegt genoeg over de kwaliteit van de songs van Prince!
http://o.aolcdn.com/dims-shared/dims3/GLOB/crop/4996x3398+0+0/resize/630x428!/format/jpg/quality/85/http://hss-prod.hss.aol.com/hss/storage/midas/3a6e10af8e318630d6c46b20411fea85/200110860/86103158.jpg
32 lijstjes met 19 verschillende nummers 1: het zegt genoeg over de kwaliteit van de songs van Prince!
0
geplaatst: 25 maart 2016, 21:03 uur
30. Dirty Mind* 29 (6)
De nummer laatst heeft nog altijd 29 punten en is 6x genoemd en in ieder geval een 7e keer net niet.
De nummer laatst heeft nog altijd 29 punten en is 6x genoemd en in ieder geval een 7e keer net niet.

0
geplaatst: 25 maart 2016, 21:07 uur
0
geplaatst: 25 maart 2016, 21:17 uur
28. Starfish and Coffee* 49 (12)
2 nummers van SOTT achter elkaar.
http://www.soulhead.com/wp-content/uploads/2015/12/soulhead_Prince_StarfishCoffee.png
2 nummers van SOTT achter elkaar.
http://www.soulhead.com/wp-content/uploads/2015/12/soulhead_Prince_StarfishCoffee.png
0
geplaatst: 25 maart 2016, 21:20 uur
27. When You Were Mine 54 (7)
Het tweede nummer van Dirty Mind.
aERodynamIC: Een nummer dat al wat ouder is maar zo ongelooflijk catchy in elkaar steekt. Tijdens de Lovesexy tour in de Kuip (1988) ging ik echt helemaal uit mijn dak toen dit voorbij kwam. Geniaal nummer dat verrassend genoeg in deze lijst staat, want voor mijn gevoel toch een wat ondergeschoven lievelingetje.
http://www.newdust.com/images/prince-group-dirty-mind.jpg
Het tweede nummer van Dirty Mind.
aERodynamIC: Een nummer dat al wat ouder is maar zo ongelooflijk catchy in elkaar steekt. Tijdens de Lovesexy tour in de Kuip (1988) ging ik echt helemaal uit mijn dak toen dit voorbij kwam. Geniaal nummer dat verrassend genoeg in deze lijst staat, want voor mijn gevoel toch een wat ondergeschoven lievelingetje.
http://www.newdust.com/images/prince-group-dirty-mind.jpg
0
geplaatst: 25 maart 2016, 21:32 uur
26, Sexy MF 56 (11)
Even door de commericals heen, maar dan volgt toch echt de lange clip...
Prince - Sexy MF_??_???????? - tudou.com
http://xa.yimg.com/kq/groups/21303846/sn/1376785442/name/n_a
Even door de commericals heen, maar dan volgt toch echt de lange clip...
Prince - Sexy MF_??_???????? - tudou.com
http://xa.yimg.com/kq/groups/21303846/sn/1376785442/name/n_a
0
geplaatst: 25 maart 2016, 21:38 uur
En dan volgt de eerste nummer 1 van de 19, die van EttaJamesBrown
25. Paisley Park* 61 (8)
https://cdn.discogs.com/gMnaaEjlw0o5MjGJ06NIRhn28-4=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-1536761-1226834163.jpeg.jpg
Etta: En toch; Paisley Park is in my heart.
25. Paisley Park* 61 (8)
https://cdn.discogs.com/gMnaaEjlw0o5MjGJ06NIRhn28-4=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-1536761-1226834163.jpeg.jpg
Etta: En toch; Paisley Park is in my heart.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.