Muziek / Muziekgames / Punk Top 100
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 maart 2016, 22:04 uur
Stuur via PM je 20 favoriete Punknummers naar mij.
Ik maak er dan een top 100 van.
http://i.ebayimg.com/00/s/MTYwMFgxNDU1/$T2eC16ZHJHIE9nysey8LBQhU-HFt5!~~60_1.JPG
Deadline 27 Maart 23.59
Ik maak er dan een top 100 van.
http://i.ebayimg.com/00/s/MTYwMFgxNDU1/$T2eC16ZHJHIE9nysey8LBQhU-HFt5!~~60_1.JPG
Deadline 27 Maart 23.59
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 maart 2016, 14:03 uur
Oh ja, ik moet natuurlijk punkliefhebbers taggen
lowieke bennerd eightynine Saldek aslan deric raven itchy postpunker Dieter platedraaier laxus11 pjh1967 the viking thelion
ThirdEyedCitizen Rudi S Boenga nachtschade ArthurDZ
buizen Gloeilamp zaaf en iedereen die we zijn vergeten te taggen.
lowieke bennerd eightynine Saldek aslan deric raven itchy postpunker Dieter platedraaier laxus11 pjh1967 the viking thelion
ThirdEyedCitizen Rudi S Boenga nachtschade ArthurDZ
buizen Gloeilamp zaaf en iedereen die we zijn vergeten te taggen.
0
geplaatst: 8 maart 2016, 14:22 uur
Kijk dat zijn nog eens games, 20 is wel wat weinig, komt eraan.

0
geplaatst: 8 maart 2016, 14:30 uur
Lukas schreef:
Maar: wat is punk?
Ha, ha , zat ik ook te denken bv Social Distortion die ik best goed vind hoort wat mij betreft niet bij punk (staat zo wel op de site).
Eigenlijk voel je zelf wel of iets punk is
.Tja Wire (ook goed) staat ook op de site als punk
, komt vanzelf goed denk ik dan.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 maart 2016, 14:31 uur
Lukas schreef:
Wat hier op de site staat met genre punk sowieso, en wat door jezelf als punk beschouwd wordt.
Verschil tussen Sick of it All en Ramones is al groot. Om nog maar te zwijgen van The Stranglers
Wire met 12XU is wel weer punkier als I Should Have Known Bettter bv.
Ik laat mensen daar vrij in. Doel om te komen tot een fraaie lijst punknummers. Waar punk beginners hun vingers bij af kunnen likken.
0
geplaatst: 8 maart 2016, 15:07 uur
Misschien wel leuk om de persoonlijke lijsten ook hier te plaatsen? Altijd leerzaam!
0
buizen
geplaatst: 8 maart 2016, 16:21 uur
Een geweldig idee, DjFrankie!
En haha, die Ramonesgympies: Hey Ho Let's Go

Count me in.
NB: MuMe-dame wendyvortex (jeweetwel: de voorlopig laatste deelnemer aan het prachtige 'interviewtopic') heeft volgens mij ook een behoorlijk kloppend punkhart. En een goede smaak. En niet te vergeten deedee (die zelf Johnny Thunders in de tachtiger jaren live gezien heeft in Rotterdam, met vechtpartijen in de zaal: nou dan zit het wel snor).
En haha, die Ramonesgympies: Hey Ho Let's Go

Count me in.
NB: MuMe-dame wendyvortex (jeweetwel: de voorlopig laatste deelnemer aan het prachtige 'interviewtopic') heeft volgens mij ook een behoorlijk kloppend punkhart. En een goede smaak. En niet te vergeten deedee (die zelf Johnny Thunders in de tachtiger jaren live gezien heeft in Rotterdam, met vechtpartijen in de zaal: nou dan zit het wel snor).
0
geplaatst: 8 maart 2016, 17:37 uur
0
zaaf
geplaatst: 8 maart 2016, 17:43 uur
och, en wat er allemaal afviel bij mijn criterium "geen punk"....
0
geplaatst: 8 maart 2016, 18:14 uur
Moeilijk, moeilijk. Even alle stemmen aan het aflopen. Ook 2,5*-platen hebben soms dat ene beestige nummer.
En wat met 90's metalcore? En post-hardcore? The struggle.
En wat met 90's metalcore? En post-hardcore? The struggle.
0
geplaatst: 8 maart 2016, 18:57 uur
Van funk naar punk, dat is niet zo'n grote stap. Al eerder noemde ik het geniale nummer 'sheena is a funk rocker' . Daar zou ook een punkvariant van moeten zijn....
Mijn lijstje komt.
Mijn lijstje komt.
0
geplaatst: 8 maart 2016, 19:25 uur
Verstuurd.
Heb het ook in de PM naar Frank gezegd, maar het is fantastisch dat dit genre (duidelijk mijn favoriet) in de spotlights staat. Hopelijk worden er genoeg gelijke nummers genoemd om een duidelijke lijst te krijgen.
En zo niet, dan niet. Want punk.
Heb het ook in de PM naar Frank gezegd, maar het is fantastisch dat dit genre (duidelijk mijn favoriet) in de spotlights staat. Hopelijk worden er genoeg gelijke nummers genoemd om een duidelijke lijst te krijgen.
En zo niet, dan niet. Want punk.
* denotes required fields.