Muziek / Muziekgames / Belgisch lied van de dag
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2016, 20:29 uur
Een liedje wat ik zonder MuMe misschien wel niet eens zou hebben gekend!!
10.
10.
0
geplaatst: 13 maart 2016, 20:33 uur
Meteen de enige twee Belgische nummers die de MuMeLadder-finale gehaald hebben, niet?
Zo gaan we mogelijk nooit meer verandering krijgen in de top 2.
9,5
Zo gaan we mogelijk nooit meer verandering krijgen in de top 2.

9,5
0
geplaatst: 13 maart 2016, 21:09 uur
8,5
Overschat zou ik het niet willen noemen, maar Gorki heeft nog betere (Ooit Was Ik Een Soldaat, Berenjager en Soms Vraagt Een Mens Zich Af).
Erg jammer dat Ooit Was Ik Een Soldaat, toch wel hun allerbeste nummer, niet op een album is te vinden. Hij staat gek genoeg ook niet op mijn dubbele verzamelaar van Gorki, Anja
Ninja. Zeer vreemd vind ik dat.
Overschat zou ik het niet willen noemen, maar Gorki heeft nog betere (Ooit Was Ik Een Soldaat, Berenjager en Soms Vraagt Een Mens Zich Af).
Erg jammer dat Ooit Was Ik Een Soldaat, toch wel hun allerbeste nummer, niet op een album is te vinden. Hij staat gek genoeg ook niet op mijn dubbele verzamelaar van Gorki, Anja
Ninja. Zeer vreemd vind ik dat.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 maart 2016, 21:13 uur
Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn voorganger dieper in Gorki/-y zit dan ik, maar voor mij hebben ze geen betere, al komt Soms Vraagt een Mens Zich Af wel in de buurt.
8,8
8,8
0
geplaatst: 13 maart 2016, 21:32 uur
Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp de grenzeloze bewondering voor dit nummer op deze site niet zo goed. Ik kom niet verder dan wel oké.
6,7
6,7
0
geplaatst: 14 maart 2016, 21:09 uur
22 stemmers, 7.7772. Toch nog een mooie tweede plaats voor Gorky
01. dEUS - Instant Street: 26 stemmen, gemiddeld 8,225 (Johnny Marr)
02. Gorky - Mia 22 stemmen, gemiddeld 7.777 (Edgar18)
Nu mijn favoriete Belgische nummer aller tijden: Jacques Brel - Amsterdam
01. dEUS - Instant Street: 26 stemmen, gemiddeld 8,225 (Johnny Marr)
02. Gorky - Mia 22 stemmen, gemiddeld 7.777 (Edgar18)
Nu mijn favoriete Belgische nummer aller tijden: Jacques Brel - Amsterdam
0
geplaatst: 14 maart 2016, 21:17 uur
10
Geniaal nummer. Wat een tekst ook, voor zij die de taal niet meester zijn: de Engelse ondertitels zijn redelijk in orde!
Die climax op het einde ook, om te janken zo mooi!
Geniaal nummer. Wat een tekst ook, voor zij die de taal niet meester zijn: de Engelse ondertitels zijn redelijk in orde!
Die climax op het einde ook, om te janken zo mooi!
0
geplaatst: 14 maart 2016, 21:36 uur
hoi123 schreef:
hopen dat er in dit topic minder ouwe meuk wordt gepost dan in het Nederlandse topic overigens
hopen dat er in dit topic minder ouwe meuk wordt gepost dan in het Nederlandse topic overigens
Helaasch!
0
geplaatst: 14 maart 2016, 21:36 uur
Ken het nummer van de versie Scott Walker (en Bowie), maar dit is natuurlijk ook subliem!
Op naar de nummer 1.
9,5
Op naar de nummer 1.
9,5
* denotes required fields.