MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Kort Nummer (< 3:00 Min) van de Dag

zoeken in:
Nieuw topic..nieuwe kansen.

Het is de bedoeling nummers te plaatsen die 3:00 minuten of korter duren. 3:01 is niet toegestaan. Je kunt zelf kijken bij tracklists van singles en albums etc wat de exacte speelduur van een nummer is.
Na 24 uur wordt het gemiddelde berekend en mag een nieuw nummer geplaatst worden. Ik wil graag een minimum van 6 stemmen stellen om opgenomen te mogen worden in de top 30.
Ik zal zelf het spits afbijten.

The Smiths - A Rush And A Push And The Land Is Ours
The Smiths - A Rush And A Push And The Land Is Ours

8

(maar wat mij betreft mag de limiet wel iets scherper, ik vind het geen kort nummer)

Poek schreef:
8

(maar wat mij betreft mag de limiet wel iets scherper, ik vind het geen kort nummer)

Ik begrijp je punt..maar is lastig want deze is precies 3:00 en staat er nu al
2:30 of 2:45 misschien beter geweest?
Meer in het kader van de perfecte popsong in 3 minuten

Drie minuten is inderdaad de perfecte lengte, daarom vind ik dat niet kort Meer 2.30 of lager (nog tientallen nummers in de mumeladder luisterlijst die daaraan voldoen)

Ik heb zelfs al meteen twee heel mooie liedjes in mijn hoofd van onder de twee minuten.

8

Zit wel wat in maar laten we t maar bij max 3:00 houden..dan kan dit topic nog jaaaaren door Bij max 3:00 vallen al een heleboel nummers af

10 uiteraard
Ze hebben ook hele mooie < 2.00 overigens.

9,5

7.25

1. The Smiths - A Rush And A Push And The Land Is Ours: 6 stemmen, gemiddeld 8.625 (luigifort)

Nieuwe:

David Sylvian - Laughter & Forgetting
David Sylvian - Laughter & Forgetting

Nieuwe:

Berry - Les Passagers

Oja dit topic hadden we ook nog

Nog even een 10 voor David Sylvian, Laughter and forgetting, zijn mooiste song (en hij heeft heel veel prachtige songs). En voor wie hem wat kort vindt: hij loopt heerlijk door in Before the Bullfight.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:37 uur

geplaatst: vandaag om 21:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.