Muziek / Muziekgames / Kort Nummer (< 3:00 Min) van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 22 april 2016, 18:03 uur
Nieuw topic..nieuwe kansen.
Het is de bedoeling nummers te plaatsen die 3:00 minuten of korter duren. 3:01 is niet toegestaan. Je kunt zelf kijken bij tracklists van singles en albums etc wat de exacte speelduur van een nummer is.
Na 24 uur wordt het gemiddelde berekend en mag een nieuw nummer geplaatst worden. Ik wil graag een minimum van 6 stemmen stellen om opgenomen te mogen worden in de top 30.
Ik zal zelf het spits afbijten.
The Smiths - A Rush And A Push And The Land Is Ours
Het is de bedoeling nummers te plaatsen die 3:00 minuten of korter duren. 3:01 is niet toegestaan. Je kunt zelf kijken bij tracklists van singles en albums etc wat de exacte speelduur van een nummer is.
Na 24 uur wordt het gemiddelde berekend en mag een nieuw nummer geplaatst worden. Ik wil graag een minimum van 6 stemmen stellen om opgenomen te mogen worden in de top 30.
Ik zal zelf het spits afbijten.
0
geplaatst: 22 april 2016, 18:12 uur
8
(maar wat mij betreft mag de limiet wel iets scherper, ik vind het geen kort nummer)
(maar wat mij betreft mag de limiet wel iets scherper, ik vind het geen kort nummer)
0
geplaatst: 22 april 2016, 18:14 uur
Ik begrijp je punt..maar is lastig want deze is precies 3:00 en staat er nu al

2:30 of 2:45 misschien beter geweest?
Meer in het kader van de perfecte popsong in 3 minuten

0
geplaatst: 22 april 2016, 18:32 uur
Drie minuten is inderdaad de perfecte lengte, daarom vind ik dat niet kort
Meer 2.30 of lager (nog tientallen nummers in de mumeladder luisterlijst die daaraan voldoen)
Meer 2.30 of lager (nog tientallen nummers in de mumeladder luisterlijst die daaraan voldoen)
0
geplaatst: 22 april 2016, 18:36 uur
Ik heb zelfs al meteen twee heel mooie liedjes in mijn hoofd van onder de twee minuten.
8
8
0
geplaatst: 22 april 2016, 18:40 uur
Zit wel wat in
maar laten we t maar bij max 3:00 houden..dan kan dit topic nog jaaaaren door
Bij max 3:00 vallen al een heleboel nummers af 
maar laten we t maar bij max 3:00 houden..dan kan dit topic nog jaaaaren door
Bij max 3:00 vallen al een heleboel nummers af 
0
geplaatst: 24 april 2016, 14:54 uur
1. The Smiths - A Rush And A Push And The Land Is Ours: 6 stemmen, gemiddeld 8.625 (luigifort)
Nieuwe:
David Sylvian - Laughter & Forgetting
Nieuwe:
0
geplaatst: 25 juli 2017, 12:59 uur
Nog even een 10 voor David Sylvian, Laughter and forgetting, zijn mooiste song (en hij heeft heel veel prachtige songs). En voor wie hem wat kort vindt: hij loopt heerlijk door in Before the Bullfight.
* denotes required fields.