Muziek / Muziekgames / Country Top 100
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2016, 18:48 uur
Het lukt me deze dagen met geen mogelijkheid om hier even voor te gaan zitten. Zaterdag zou ik wel gelegenheid hebben, is de mogelijkheid er dan nog dynamo d?
0
geplaatst: 19 mei 2016, 21:34 uur
Edgar18 schreef:
Het lukt me deze dagen met geen mogelijkheid om hier even voor te gaan zitten. Zaterdag zou ik wel gelegenheid hebben, is de mogelijkheid er dan nog dynamo d?
ok ik wacht nog t/m zaterdag maar staat er al 3 weken en ik dacht dat jij nog eerst van plan was zelfs dit te organiseren?

0
geplaatst: 20 mei 2016, 11:59 uur
dynamo d schreef:
ok ik wacht nog t/m zaterdag maar staat er al 3 weken en ik dacht dat jij nog eerst van plan was zelfs dit te organiseren?
Klopt, en het gebeurt niet zo vaak dat ik zo druk ben als de afgelopen weken maar deze keer was het vinden van tijd echt een lastige opgave. Maar, het is me gelukt hoor, ik ben vanochtend gaan zitten en nu zit de lijst in je inbox ok ik wacht nog t/m zaterdag maar staat er al 3 weken en ik dacht dat jij nog eerst van plan was zelfs dit te organiseren?
.
0
geplaatst: 20 mei 2016, 14:11 uur
Edgar18 schreef:
.
(quote)
Klopt, en het gebeurt niet zo vaak dat ik zo druk ben als de afgelopen weken maar deze keer was het vinden van tijd echt een lastige opgave. Maar, het is me gelukt hoor, ik ben vanochtend gaan zitten en nu zit de lijst in je inbox
. super. veel dank, Edgar

0
geplaatst: 20 mei 2016, 16:46 uur
DjFrankie schreef:
Hoeveel lijsten heb je nu Han?
Hoeveel lijsten heb je nu Han?
15 lijsten, Frank
ik verwacht er nog 1 of 2. Dat kan nog tot 12 uur vanavond
0
geplaatst: 20 mei 2016, 18:31 uur
Die van mij komt er nog aan, vandaag van 50 nummers teruggebracht tot 30...
0
geplaatst: 20 mei 2016, 19:45 uur
E-Clect-Eddy schreef:
A-Busy-Eddy

0
geplaatst: 21 mei 2016, 00:18 uur
DE LIJNEN ZIJN GESLOTEN
18 lijstjes binnen gekregen. Zaterdag volgen de eerste nummers van de Country Top 100
Dank aan alle deelnemers!
18 lijstjes binnen gekregen. Zaterdag volgen de eerste nummers van de Country Top 100
Dank aan alle deelnemers!
0
geplaatst: 21 mei 2016, 01:26 uur
M'n paard opgezadeld, laarzen aangetrokken en m'n Stetson scheefgezet. Achteloos fluit ik ' Stand by your man' en denk aan al het moois dat gaat komen. Take it away, dynamo d!
0
geplaatst: 21 mei 2016, 11:08 uur
Giddy Up Go
Nog even ter herinnering:
Hoe eerder hoe beter want bij gelijke stand bepaalt (1) het aantal nominaties, (2) de hoogste positie en (3) tijdstip van inzending.
Waar relevant bij gelijke stand zal ik aangeven:
[] aantal nominaties
{} hoogste positie
() de lijst qua tijdstip van binnenkomst
mijn eigen lijstje overigens als laatste qua tijdstip gerangschikt
Nog even ter herinnering:
Hoe eerder hoe beter want bij gelijke stand bepaalt (1) het aantal nominaties, (2) de hoogste positie en (3) tijdstip van inzending.
Waar relevant bij gelijke stand zal ik aangeven:
[] aantal nominaties
{} hoogste positie
() de lijst qua tijdstip van binnenkomst
mijn eigen lijstje overigens als laatste qua tijdstip gerangschikt

0
geplaatst: 21 mei 2016, 11:26 uur
98. Wanda Jackson - Tears Will Be the Chaser for Your Wine 15 (4)
0
geplaatst: 21 mei 2016, 11:30 uur
dynamo d, maak je ook een Spotify lijst van de nummers?
Ik zou overigens eerder een andere Pancho & Lefty verkiezen, benieuwd of die ook nog komt.
Ik zou overigens eerder een andere Pancho & Lefty verkiezen, benieuwd of die ook nog komt.
0
geplaatst: 21 mei 2016, 11:35 uur
Het is begonnen. Leuk! 
Edgar18 Ik was van plan een lijstje op Spotify bij te houden. Zal hem hier delen als die klaar is.

Edgar18 Ik was van plan een lijstje op Spotify bij te houden. Zal hem hier delen als die klaar is.
0
geplaatst: 21 mei 2016, 11:35 uur
Ik pak de Spotify lijst wel op! Grote delen van de dag zal ik weg zijn maar dan voeg ik ze later wel weer toe.
zal ik er anders één aanmaken en die 'open' zetten zodat iedereen nummers toe kan voegen?
LuukRamaker schreef:
Ik was van plan een lijstje op Spotify bij te houden. Zal hem hier delen als die klaar is.
Ik was van plan een lijstje op Spotify bij te houden. Zal hem hier delen als die klaar is.
zal ik er anders één aanmaken en die 'open' zetten zodat iedereen nummers toe kan voegen?
0
geplaatst: 21 mei 2016, 11:37 uur
Edgar18 schreef:
Ik pak de Spotify lijst wel op! Grote delen van de dag zal ik weg zijn maar dan voeg ik ze later wel weer toe.
(quote)
zal ik er anders één aanmaken en die 'open' zetten zodat iedereen nummers toe kan voegen? Als dat kan lijkt dat me the way to go

0
geplaatst: 21 mei 2016, 11:38 uur
95. The Common Linnets - We Don't Make the Wind Blow 15 [2] {13e}
0
geplaatst: 21 mei 2016, 11:40 uur
Hier de URL naar de afspeellijst: spotify:user:edgar1812:playlist:402QbRYHbfotSsOCgUxmKN
Wil iemand proberen of hij nummer 95 kan toevoegen dan weten we direct of het delen werkt?
Wil iemand proberen of hij nummer 95 kan toevoegen dan weten we direct of het delen werkt?
* denotes required fields.