Muziek / Muziekgames / Het meest overschatte nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2016, 12:02 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Ik zal hem zo eens opzetten, misschien is het bij beluistering een bekender nummer dan ik vermoedde maar of het nou echt overschat is... Dat zou ik niet doen, je valt direct in slaap

Het is overigens een erg bekend nummer hoor, het is de single die hoort bij de film van Lethal Weapon en heeft daar zelfs een Grammy voor gekregen
0
geplaatst: 25 mei 2016, 13:15 uur
5. Chef'Special - In Your Arms vs. Gotye - Somebody That I Used to Know
0
geplaatst: 25 mei 2016, 13:27 uur
2-1
Gotye heeft nog wel kwaliteit en daarom eigenlijk behoorlijk terecht zo'n grote hit geworden.
Chef' enkel zo groot kunnen worden dankzij de vriendjes van DWDD en 3fm.
Gotye heeft nog wel kwaliteit en daarom eigenlijk behoorlijk terecht zo'n grote hit geworden.
Chef' enkel zo groot kunnen worden dankzij de vriendjes van DWDD en 3fm.
0
geplaatst: 25 mei 2016, 13:37 uur
Gretz schreef:
Serieus? Ik vind het één van de meest verschrikkelijke nummers ever. Zo mogelijk nog slechter dan Chef' Special.Gotye heeft nog wel kwaliteit en daarom eigenlijk behoorlijk terecht zo'n grote hit geworden.
0
geplaatst: 25 mei 2016, 13:44 uur
6-1
6. Golden Earring - Radar Love vs. Armin van Buuren ft. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like
0-1
6. Golden Earring - Radar Love vs. Armin van Buuren ft. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like
0-1
0
geplaatst: 25 mei 2016, 14:37 uur
7. Metallica - Nothing Else Matters vs. Prince - The Most Beautiful Girl in the World
1-0
1-0
* denotes required fields.