MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het meest overschatte nummer (K.O.)

zoeken in:

4-2

5-2

potentiele winaar lijkt me

6-2

2. Dotan - Home vs. Lukas Graham - 7 Years

johannesA
1-0

3-0

4-1

4-2

4-3

4-4

4-5

3. Kyteman - Sorry vs. Adele - Hello

0-1

0-2

0-3

1-4

johannesA
1-5 maar beide nummers goed.

1-6

4. Sting - It's Probably Me vs. Led Zeppelin - Stairway to Heaven

1-0

1-1 zo'n onbeduidend Sting nummer kun je niet overschat noemen. Als het nou Fragile zou zijn...

1-2

2-3

3-3

Edgar18 schreef:
1zo'n onbeduidend Sting nummer kun je niet overschat noemen. Als het nou Fragile zou zijn...

Nou ja, het is samen met Eric Clapton en daar was toen best wat om te doen. Bovendien was het een grotere hit (7de plek om 12de) dan Fragile. Fragile was verder enkel in Nederland een hit en dat kan je zeker niet zegen van de andere

4-3

5-3

vigil schreef:
Fragile was verder enkel in Nederland een hit en dat kan je zeker niet zegen van de andere
Ik zal hem zo eens opzetten, misschien is het bij beluistering een bekender nummer dan ik vermoedde maar of het nou echt overschat is...

Gast
geplaatst: vandaag om 21:58 uur

geplaatst: vandaag om 21:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.