Muziek / Muziekgames / Het meest overschatte nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 29 mei 2016, 15:55 uur
3-0
Het is eigenlijk geen vergelijking, qua waardering liggen deze twee zo bizar ver uit elkaar (en toch zijn ze wel allebei overschat)
Het is eigenlijk geen vergelijking, qua waardering liggen deze twee zo bizar ver uit elkaar (en toch zijn ze wel allebei overschat)
0
geplaatst: 29 mei 2016, 15:55 uur
4-0
Zet de champagne alvast koud, kan bijna niet meer misgaan toch?
Zet de champagne alvast koud, kan bijna niet meer misgaan toch?
0
geplaatst: 29 mei 2016, 15:58 uur
tbouwh schreef:
3-0
3-0
In Your Arms al op 187 in de Top 2000 en die gaat de komende jaren nog wel stijgen. Als je er een paar 3FM-lijsten bij pakt is het verschil nog kleiner.
Heb de stille hoop dat het grote publiek ooit nog eens gaat inzien dat ze ook weer niet zoveel waarde moeten hechten aan de klassiekerstatus van November Rain.
0
geplaatst: 29 mei 2016, 16:01 uur
6-1
Van Chef'Special en Claudia De Breij had ik voor dit spel nog nooit gehoord, wat het overschat zijn eigenlijk wel bewijst (enkel in Nederland erg populair en daarbuiten niks).
Tegen November Rain kan evenwel niemand op
Van Chef'Special en Claudia De Breij had ik voor dit spel nog nooit gehoord, wat het overschat zijn eigenlijk wel bewijst (enkel in Nederland erg populair en daarbuiten niks).
Tegen November Rain kan evenwel niemand op

0
geplaatst: 29 mei 2016, 16:09 uur
Gretz schreef:
In Your Arms al op 187 in de Top 2000 en die gaat de komende jaren nog wel stijgen. Als je er een paar 3FM-lijsten bij pakt is het verschil nog kleiner.
Heb de stille hoop dat het grote publiek ooit nog eens gaat inzien dat ze ook weer niet zoveel waarde moeten hechten aan de klassiekerstatus van November Rain.
(quote)
Zo hoog al? dat wist ik niet, dan valt het inderdaad nog wel mee. Dacht dat het beperkt was gebleven tot het credo 'enorme radiohit'. Wat je wel vaak ziet is dat een dergelijke binnenkomer in de jaren die volgen weer terugzakt (zie bijv. Gangnam Style). Ik kan me toch niet voorstellen dat dit zo'n moderne klassieker wordt die beklijft. November Rain zal wel hoog blijven staan, die staat volgens mij al tien jaar bij de eerste 20 nummers
0
geplaatst: 29 mei 2016, 16:59 uur
De laatste 8 titanen mogen het tegen elkaar opnemen in de kwartfinales. De Belgen zijn nu allemaal uitgeschakeld, daarentegen zal er sowieso tenminste 1 Nederlander de halve finale bereiken.
Tot de 9, 2 verschil.
1. Adele - Someone Like You vs. Marco Borsato - Rood
2. Oasis - Wonderwall vs. U2 - Beautiful Day
3. Guns N' Roses - November Rain vs. Metallica - Nothing Else Matters
4. Claudia de Breij - Mag Ik Dan Bij Jou vs. Boudewijn de Groot - Avond
Tot de 9, 2 verschil.
1. Adele - Someone Like You vs. Marco Borsato - Rood
3. Guns N' Roses - November Rain vs. Metallica - Nothing Else Matters
4. Claudia de Breij - Mag Ik Dan Bij Jou vs. Boudewijn de Groot - Avond
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 mei 2016, 17:36 uur
9-2
Dit weekend was de hele Vonk (voor de niet-ingewijden: een katern van de Volkskrant) nog aan Adele gewijd. Ik bedoel maar...
Dit weekend was de hele Vonk (voor de niet-ingewijden: een katern van de Volkskrant) nog aan Adele gewijd. Ik bedoel maar...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 mei 2016, 17:36 uur
0-1
0-1
* denotes required fields.