MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het meest overschatte nummer (K.O.)

zoeken in:

Misterfool
0-5

39. Nina Simone - Sinnerman vs. Prince - Raspberry Beret

0-0

Casartelli (moderator)
Als ik aan een overschat Prince-nummer denk, komt Raspberry Beret niet als eerste bovendrijven. Maar Nina Simone? Seriously...?

1-1

Casartelli schreef:
Als ik aan een overschat Prince-nummer denk, komt Raspberry Beret niet als eerste bovendrijven. Maar Nina Simone? Seriously...?

Hier op MuMe wat mij betreft wel. Komt steeds bij de laatste 32 van de ladder, en is vervolgens voor mij een van de vaste kandidaten voor plek 32 in mijn lijstje.

Misterfool
2-2

GrafGantz schreef:
(quote)

Hier op MuMe wat mij betreft wel. Komt steeds bij de laatste 32 van de ladder, en is vervolgens voor mij een van de vaste kandidaten voor plek 32 in mijn lijstje.

Buiten MuMe ook wel een klassieker hoor. En terecht.

3-2

Twee geweldige nummers!

4-3

4-4

5-4

40. Pink Floyd - Comfortably Numb vs. Foreigner - Waiting for a Girl Like You

0-1

1-1

Foreigner is zeker niet mijn favoriete band, maar ik heb niet het idee dat deze single nu zo overschat wordt.
Comfortably Numb is prima aan te horen (beter dan Waiting for a Girl Like You), maar ik hoor er niet het meesterwerk in zoals zovelen.

1-2

2-2 bijna ieder PF nummer wordt overschat.

2-3

2-4

Misterfool
2-5

2-6

Casartelli (moderator)
41. Mark & Clark Band - Worn Down Piano vs. Lou Reed - Perfect Day

0-1

Tja, wat is dit nou weer voor battle. Worn Down Piano zit een beetje in de foute hoek, maar is toch veel te cult om overschat te zijn. Met Perfect Day is niks mis, maar als ik alle vermaningen hier serieus neem, zal ik daar toch wel op moeten stemmen.

0-2

0-3

0-4

Nightswimming eruit. Had graag nog een paar rondes willen benadrukken hoe onggelooflijk kut dat nummer is.

0-5

42. Mumford & Sons - Little Lion Man vs. Muse - Knights of Cydonia

Allebei gewoon goed.

Jammerlijke loting.

0-1 nipt

Gast
geplaatst: vandaag om 19:08 uur

geplaatst: vandaag om 19:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.