Muziek / Muziekgames / Het meest overschatte nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2016, 17:56 uur
89. Robbie Williams - Let Me Entertain You vs. Crowded House - Don't Dream It's Over
1-0
1-0
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 mei 2016, 18:02 uur
Niet slecht en ik had Angels hier nog wat meer op zijn plek gevonden, maar toch...
2-0
2-0
0
geplaatst: 18 mei 2016, 18:11 uur
90. Womack & Womack - Teardrops vs. Klein Orkest - Over de Muur
1-0
1-0
0
geplaatst: 18 mei 2016, 18:11 uur
90. Womack & Womack- Teardrops vs Klein Orkest- Over de Muur 1-0
0
geplaatst: 18 mei 2016, 18:47 uur
91. Eefje de Visser - Scheef vs. David Bowie - Warszawa
1-0 de SvhJ finale is veel te veel eer voor dit matige werkje. Sorry Geert!!
1-0 de SvhJ finale is veel te veel eer voor dit matige werkje. Sorry Geert!!
0
geplaatst: 18 mei 2016, 18:58 uur
catdog schreef:
Heb je niet de enorme impact meegekregen die zijn laatste album heeft gehad? Zelfs vroegere haters zijn nu fan van zijn werk en de Bieber-haters behoren zich, naar mijn inzien, nog maar tot een select groepje. 3 #1 hits van zijn laatste album wereldwijd en dat bereikte hij voorheen bij lange na niet
Heb je niet de enorme impact meegekregen die zijn laatste album heeft gehad? Zelfs vroegere haters zijn nu fan van zijn werk en de Bieber-haters behoren zich, naar mijn inzien, nog maar tot een select groepje. 3 #1 hits van zijn laatste album wereldwijd en dat bereikte hij voorheen bij lange na niet
Ik heb het idee dat hij nog steeds veel meer gebasht dan gewaardeerd wordt, en ik ken bijna niemand die (openlijk) naar z'n muziek luistert. Vind het maar een rare uitslag.
0
geplaatst: 18 mei 2016, 20:08 uur
92. King Crimson - The Court of the Crimson King vs. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Maid of Orleans (The Waltz Joan of Arc)
0-1
Al vind ik beide nummers totaal niet overschat
0-1
Al vind ik beide nummers totaal niet overschat
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 mei 2016, 20:10 uur
Nee, geenszins. Hoewel, als je louter binnen het repertoire van beide kijkt wordt the Crimson King misschien relatief nog wel meer overschat... maar in het grote plaatje wordt Maid of Orleans... nouja, het minst onderschat.
0-2
0-2
* denotes required fields.