MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het meest overschatte nummer (K.O.)

zoeken in:
1-1

2-1

2-2

2-3, beiden op waarde geschat

89. Robbie Williams - Let Me Entertain You vs. Crowded House - Don't Dream It's Over

1-0

Casartelli (moderator)
Niet slecht en ik had Angels hier nog wat meer op zijn plek gevonden, maar toch...

2-0

3-0

4-0, stomste nummer van Robbie.

5-0

90. Womack & Womack - Teardrops vs. Klein Orkest - Over de Muur

1-0

90. Womack & Womack- Teardrops vs Klein Orkest- Over de Muur 1-0

2-1

3-1

4-1

5-1

91. Eefje de Visser - Scheef vs. David Bowie - Warszawa

1-0 de SvhJ finale is veel te veel eer voor dit matige werkje. Sorry Geert!!

catdog schreef:
Heb je niet de enorme impact meegekregen die zijn laatste album heeft gehad? Zelfs vroegere haters zijn nu fan van zijn werk en de Bieber-haters behoren zich, naar mijn inzien, nog maar tot een select groepje. 3 #1 hits van zijn laatste album wereldwijd en dat bereikte hij voorheen bij lange na niet

Ik heb het idee dat hij nog steeds veel meer gebasht dan gewaardeerd wordt, en ik ken bijna niemand die (openlijk) naar z'n muziek luistert. Vind het maar een rare uitslag.

1-1

1-2

Bowie heeft veel betere

2-2

johannesA
3-2

4-2

Lijkt me nou niet bepaald bowie's meest overschatte

5-3

92. King Crimson - The Court of the Crimson King vs. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Maid of Orleans (The Waltz Joan of Arc)

0-1

Al vind ik beide nummers totaal niet overschat

Casartelli (moderator)
Nee, geenszins. Hoewel, als je louter binnen het repertoire van beide kijkt wordt the Crimson King misschien relatief nog wel meer overschat... maar in het grote plaatje wordt Maid of Orleans... nouja, het minst onderschat.

0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 02:34 uur

geplaatst: vandaag om 02:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.