Muziek / Muziekgames / Het meest overschatte nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2016, 15:02 uur
1-1 Ik snap waarom mensen dit overschat vinden, ik zelf vind dat niet zo.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 15:17 uur
1-2
Bij Eagles snap ik dat mensen dat goed vinden, bij Blof kan ik geen enkele reden bedenken. Zelfs niet als ik heel erg mijn best doe
Bij Eagles snap ik dat mensen dat goed vinden, bij Blof kan ik geen enkele reden bedenken. Zelfs niet als ik heel erg mijn best doe
0
geplaatst: 14 mei 2016, 15:20 uur
Buiten Zeeland zal Aan de Kust toch wel niet veel meer gedraaid worden lijkt me? Is lang niet zo overschat als bijvoorbeeld een Brabant.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 15:27 uur
Gretz schreef:
Mensen hebben het licht gezien inderdaad. Ik zet ABBA er wel in in plaats van Gers.
KoL, dat vind ik uit Catdogs lijstje nou echt een typisch overschat nummer. Maar goed, nu heb je al geloot Mensen hebben het licht gezien inderdaad. Ik zet ABBA er wel in in plaats van Gers.
. 2-3 uiteraard. Hotel California is geen persoonlijke favoriet maar ik begrijp wel dat het dat voor anderen wel kan zijn. Waarom iemand van Blof zou houden is me daarentegen een volslagen raadsel.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 15:28 uur
Gretz schreef:
Is lang niet zo overschat als bijvoorbeeld een Brabant.
Is lang niet zo overschat als bijvoorbeeld een Brabant.
Maar daar kon ik niet voor kiezen

0
geplaatst: 14 mei 2016, 15:31 uur
In battles als die hieronder kan ik niet eens een stem uitbrengen omdat ik beide helemaal niet overschat vind. Ben bang dat dat voor nog wel meer battles zal gelden.
35. Sufjan Stevens - Chicago vs. The Jimi Hendrix Experience - All Along the Watchtower
36. Songs: Ohia - Lioness vs. The Church - Under the Milkyway
37. Jeff Buckley - Hallelujah vs. The Byrds - Mr. Tambourine Man
39. Nina Simone - Sinnerman vs. Prince - Raspberry Beret
36. Songs: Ohia - Lioness vs. The Church - Under the Milkyway
37. Jeff Buckley - Hallelujah vs. The Byrds - Mr. Tambourine Man
39. Nina Simone - Sinnerman vs. Prince - Raspberry Beret
0
geplaatst: 14 mei 2016, 16:12 uur
Edgar18 schreef:
Al zou ik niet weten wie Gers Pardoel overschat. Of is dit nog steeds hoog in de top 2000 te vinden?
Al zou ik niet weten wie Gers Pardoel overschat. Of is dit nog steeds hoog in de top 2000 te vinden?
Had m genomineerd omdat het de meest succesvolle Nederlanstalige plaat ooit is en dat snap ik dus echt niet.

0
Misterfool
geplaatst: 14 mei 2016, 16:15 uur
3-4
Blof vind ik, zeker op deze site, eerder onderschat.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 mei 2016, 16:17 uur
Misterfool schreef:
Ik ook... maar dit nummer...?
Al is de zin "waar de mensen onbewust zin in mosselfeesten krijgen" dermate onbenullig dat hij daardoor weer cult wordt. Niettemin...
3-5
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 mei 2016, 16:18 uur
2. London Grammar - Strong vs. Deep Purple - Child in Time
1-0
De echte overschatting van London Grammar is aan mij voorbijgegaan en 't is een aardig nummer (hoewel minder dan Wasting My Young Years). Maar voor Deep Purple (en zeker ook voor deze klassieker) geldt beslist wat Luke net over Blof zei.
1-0
De echte overschatting van London Grammar is aan mij voorbijgegaan en 't is een aardig nummer (hoewel minder dan Wasting My Young Years). Maar voor Deep Purple (en zeker ook voor deze klassieker) geldt beslist wat Luke net over Blof zei.
0
Misterfool
geplaatst: 14 mei 2016, 16:22 uur
Casartelli, aan de kust is zeker niet hun beste nummer, inderdaad, maar zeker vergeleken met Hotel California, wordt het "aan de kust" mijn inziens niet zo opgehemeld.
3-0
3-0
0
geplaatst: 14 mei 2016, 16:25 uur
3-1
Strong wordt alleen binnen het oeuvre van London Grammar een beetje overschat. Dat z'n tegenstander extreem wordt overschat wereldwijd staat voor mij buiten kijf.
Strong wordt alleen binnen het oeuvre van London Grammar een beetje overschat. Dat z'n tegenstander extreem wordt overschat wereldwijd staat voor mij buiten kijf.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 17:00 uur
4-4
Strong is voor mij één vd mooiste nummers van de 10's en zeker niet overschat, maar Child in Time is een klassieker van jewelste en kan in mijn ogen nooit overschat worden.
Strong is voor mij één vd mooiste nummers van de 10's en zeker niet overschat, maar Child in Time is een klassieker van jewelste en kan in mijn ogen nooit overschat worden.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 17:19 uur
4-6
Dit moet toch wel de vreemdste K.O. zijn die ik hier gezien heb.
Dit moet toch wel de vreemdste K.O. zijn die ik hier gezien heb.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 17:20 uur
3. Coldplay - Fix You vs. Bløf - Het Regent Harder Dan Ik Hebben Kan
1-0
1-0
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 mei 2016, 18:31 uur
Moet ik nou alweer op Blof stemmen? Bij dit nummer krijg ik hardnekkige associaties met een wat omhooggevallen medestudent die, als het hem eens tegenzat, zijn MSN-status (jawel!) updatete met "Regent harder dan Pietje hebben kan" (hij heet niet echt Pietje overigens). Fix You is ook niet heel verheffend, mais soit.
3-5
3-5
* denotes required fields.