MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Kink 1600 K.O.

zoeken in:

Pardon?

1-3

474. Primus - Wynona's Big Brown Beaver Vs. Interpol - Lights

1-0 Vorige

Echt? Badlands eruit? Ik kan Björk echt wel goed waarderen, maar Hunter heeft toch een andere statuur dan Badlands.

Bonk schreef:
Echt? Badlands eruit? Ik kan Björk echt wel goed waarderen, maar Hunter heeft toch een andere statuur dan Badlands.

Tsja, voor mij is de statuur van een nummer niet echt relevant in een KO. Ik zou ook zeker voor Hunter hebben gestemd, die vind ik gewoon veel mooier, ondanks dat het niet dezelfde status geniet.

Hunter toch wel een Björk-classic, hoor
Sowieso ook meer een Kink-classic dan Badlands, die ik daar nooit gehoord heb.

2-2

Ik heb beiden hoog zitten, mooi dat Björk eens kan winnen van Springsteen.

Arrie schreef:
(quote)

Tsja, voor mij is de statuur van een nummer niet echt relevant in een KO. Ik zou ook zeker voor Hunter hebben gestemd, die vind ik gewoon veel mooier, ondanks dat het niet dezelfde status geniet.

Druk me wat ongelukkig uit, want natuurlijk moet je niet op de status van een nummer stemmen (zouden de ko's ook wel erg voorspelbaar worden ), maar op het beste nummer. In die zin zijn we het eens, maar in dit geval verdient dit nummer ook de status die het heeft, vanwege de kwaliteit (is helaas vaak genoeg anders ). Ik blijf Badlands een fantastisch nummer vinden met ongekende energie.
Maar goed, gelukkig vind ik Hunter ook een mooi nummer.

475. Radiohead - There There Vs. Soundgarden - Superunknown

1-0

476. Saybia - The Day After Tomorrow Vs. Foo Fighters - All My Life

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 14:10 uur

geplaatst: vandaag om 14:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.