Muziek / Muziekgames / Kink 1600 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2016, 14:05 uur
474. Primus - Wynona's Big Brown Beaver Vs. Interpol - Lights
0
geplaatst: 5 augustus 2016, 14:28 uur
Echt? Badlands eruit?
Ik kan Björk echt wel goed waarderen, maar Hunter heeft toch een andere statuur dan Badlands. 
Ik kan Björk echt wel goed waarderen, maar Hunter heeft toch een andere statuur dan Badlands. 
0
geplaatst: 5 augustus 2016, 18:11 uur
Bonk schreef:
Echt? Badlands eruit?
Echt? Badlands eruit?
Tsja, voor mij is de statuur van een nummer niet echt relevant in een KO. Ik zou ook zeker voor Hunter hebben gestemd, die vind ik gewoon veel mooier, ondanks dat het niet dezelfde status geniet.
0
geplaatst: 5 augustus 2016, 18:14 uur
Hunter toch wel een Björk-classic, hoor 
Sowieso ook meer een Kink-classic dan Badlands, die ik daar nooit gehoord heb.
2-2

Sowieso ook meer een Kink-classic dan Badlands, die ik daar nooit gehoord heb.
2-2
0
geplaatst: 5 augustus 2016, 18:19 uur
Ik heb beiden hoog zitten, mooi dat Björk eens kan winnen van Springsteen.
0
geplaatst: 5 augustus 2016, 18:24 uur
Arrie schreef:
Tsja, voor mij is de statuur van een nummer niet echt relevant in een KO. Ik zou ook zeker voor Hunter hebben gestemd, die vind ik gewoon veel mooier, ondanks dat het niet dezelfde status geniet.
(quote)
Druk me wat ongelukkig uit, want natuurlijk moet je niet op de status van een nummer stemmen (zouden de ko's ook wel erg voorspelbaar worden
), maar op het beste nummer. In die zin zijn we het eens, maar in dit geval verdient dit nummer ook de status die het heeft, vanwege de kwaliteit (is helaas vaak genoeg anders
). Ik blijf Badlands een fantastisch nummer vinden met ongekende energie. Maar goed, gelukkig vind ik Hunter ook een mooi nummer.
0
geplaatst: 6 augustus 2016, 09:09 uur
475. Radiohead - There There Vs. Soundgarden - Superunknown
1-0
1-0
0
geplaatst: 6 augustus 2016, 10:37 uur
476. Saybia - The Day After Tomorrow Vs. Foo Fighters - All My Life
1-0
1-0
* denotes required fields.