Muziek / Muziekgames / Kink 1600 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 17:20 uur
Om hier nog even heel kort op terug te komen:
Precies, ik stem ook op smaak. En niet op het nummer dat het beste in een KO zou passen. Ik zou ook op What's Going On hebben gestemd, simpelweg omdat ik dat een mooier nummer vind.
johan de witt schreef:
Heroes is een inspiratie en icoon van de alternatieve popmuziek, WGO - hoewel een prima nummer - heeft daar weinig mee van doen.
Maar bij KO'S stemmen mensen vaak tegen een gedoodverfde winnaar, dus verbazen doet het me niet, maar in een KO met deze titel is het wel potsierlijk.
Heroes is een inspiratie en icoon van de alternatieve popmuziek, WGO - hoewel een prima nummer - heeft daar weinig mee van doen.
Maar bij KO'S stemmen mensen vaak tegen een gedoodverfde winnaar, dus verbazen doet het me niet, maar in een KO met deze titel is het wel potsierlijk.
Precies, ik stem ook op smaak. En niet op het nummer dat het beste in een KO zou passen. Ik zou ook op What's Going On hebben gestemd, simpelweg omdat ik dat een mooier nummer vind.
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 17:46 uur
11-10. How Soon Is Now is voor mij een van de meest overschatte draken uit de popmuziek
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 18:17 uur
2. New Order - True Faith Vs. Marvin Gaye - What's Going On
1-0
1-0
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 19:00 uur
5-4 Lastige, omdat Gaye beter heeft en NO niet dan maar voor True Faith
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 23:34 uur
Eigenlijk moet ik de mening delen van laxus11, dus ga ik alsnog mijn punt geven aan NO, bij deze:
10-9
Sowieso een hartverscheurende keuze.
10-9
Sowieso een hartverscheurende keuze.
* denotes required fields.