MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Kink 1600 K.O.

zoeken in:

8-7

Om hier nog even heel kort op terug te komen:

johan de witt schreef:
Heroes is een inspiratie en icoon van de alternatieve popmuziek, WGO - hoewel een prima nummer - heeft daar weinig mee van doen.
Maar bij KO'S stemmen mensen vaak tegen een gedoodverfde winnaar, dus verbazen doet het me niet, maar in een KO met deze titel is het wel potsierlijk.

luigifort schreef:
Ja ik stem op smaak..niet op hoogtepunt van een genre

Precies, ik stem ook op smaak. En niet op het nummer dat het beste in een KO zou passen. Ik zou ook op What's Going On hebben gestemd, simpelweg omdat ik dat een mooier nummer vind.

9-10

10-10

11-10. How Soon Is Now is voor mij een van de meest overschatte draken uit de popmuziek

2. New Order - True Faith Vs. Marvin Gaye - What's Going On

1-0

5-4 Lastige, omdat Gaye beter heeft en NO niet dan maar voor True Faith

8-5

Eigenlijk moet ik de mening delen van laxus11, dus ga ik alsnog mijn punt geven aan NO, bij deze:

10-9

Sowieso een hartverscheurende keuze.

10-10 bedoel je?

Ik maak er in dat geval 10-11 van

Gast
geplaatst: vandaag om 20:40 uur

geplaatst: vandaag om 20:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.