MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Kink 1600 K.O.

zoeken in:
Supersid schreef:
10-10 bedoel je?

Ik maak er in dat geval 10-11 van

Volgens mij wil Johnny Marr zijn eerder gegeven stem terugtrekken en veranderen in een stem op New Order, als ik het goed lees. Dan zou het dus nu wel 10-10 zijn met jouw stem. Zonder zijn verandering was het nu 9-11 geweest.
Persoonlijk vind ik het wel wat verwarrend worden en dat het niet in de aard van een ko-spel past om in tweede instantie je stem te veranderen, maar dat kan aan mij liggen.

11-10 als ik het goed begrijp.. stem dus op True Faith.

3. Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness Vs. The Beach Boys - God Only Knows

1-0

6-5

Johnny Marr schreef:
Eigenlijk moet ik de mening delen van laxus11, dus ga ik alsnog mijn punt geven aan NO, bij deze:
Een beetje vreemd om vlak voor het einde van een battle je keuze nog te veranderen.

6-6

titan (crew)
7-7

Edgar18 schreef:
(quote)
Een beetje vreemd om vlak voor het einde van een battle je keuze nog te veranderen.

Het is niet dat je bij een K.O. tactisch kan stemmen. Niks mis met je stem veranderen, naar mijn idee.

Deze twee treffen al de hele tijd matige tegenstanders, dus wat dat betreft past het wel dat ze nu tegen elkaar moeten.

8-8

Edgar18 schreef:
(quote)

Ja, vreemd he.

10-9

11-9

God Only Knows vind ik - net als die van Marvin Gaye trouwens - geen Kink-nummer. Heb die zender jarenlang beluisterd maar kan me niet herinneren beide ooit gehoord te hebben.

4. New Order - Blue Monday Vs. David Bowie - Rock'n Roll Suicide

0-1

4-2

Gast
geplaatst: vandaag om 07:06 uur

geplaatst: vandaag om 07:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.