Muziek / Muziekgames / Het slechtste top 40 nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juni 2016, 20:11 uur
28. Twarres - Wer Bistro vs. The Kelly Family - I Can't Help Myself
0-1 Dat van Twarres vind ik een mooi nummer
0-1 Dat van Twarres vind ik een mooi nummer
0
geplaatst: 2 juni 2016, 20:52 uur
Das de Nederlandse vertaling van het nummer
. Wer Bisto oftewel, waar is hier de bistro!
Dat tweede nummer (de alien) was nog wel leuk maar deze is eigenlijk wel echt vet slecht.
2-5
. Wer Bisto oftewel, waar is hier de bistro!Dat tweede nummer (de alien) was nog wel leuk maar deze is eigenlijk wel echt vet slecht.
2-5
0
geplaatst: 2 juni 2016, 20:58 uur
2-6
Wer Bisto is zo mogelijk het meest misplaatste nummer in deze k.o. niks guilty pleasure of waardeloze hit.
Wer Bisto is zo mogelijk het meest misplaatste nummer in deze k.o. niks guilty pleasure of waardeloze hit.
0
geplaatst: 2 juni 2016, 21:08 uur
Gretz schreef:
2-6
2-6
Tsja, er zijn nou eenmaal ook genoeg mensen die het wél slecht vinden, waardoor dit toch een plaats in deze KO verdient.

Ik zou Blurred Lines bijvoorbeeld weer totaal misplaatst vinden.
0
geplaatst: 2 juni 2016, 21:10 uur
29. LMFAO - Sexy And I Know It vs. Lou Bega - Mambo No. 5 (A Little Bit Of...)
1-0
1-0
0
geplaatst: 2 juni 2016, 22:13 uur
Arrie schreef:
Tsja, er zijn nou eenmaal ook genoeg mensen die het wél slecht vinden, waardoor dit toch een plaats in deze KO verdient.
(quote)

Wer Bisto vind ik meer dan thuis horen hier (en Blurred Lines idd niet)
0
geplaatst: 2 juni 2016, 22:19 uur
1-2 natuurlijk. Niks mis met Haus Am See, en Volumia heeft een finalekandidaat met Hou Me Vast. Met die hilarisch slechte tekst ook. 'Niemand weet waarom de dag weer nacht wordt'. Misschien had je iets beter op moeten letten op school, Xander.
0
geplaatst: 2 juni 2016, 23:10 uur
31. Frans Bauer & Marianne Weber - De regenboog vs. Hanson - Mmmbop
1-0
1-0
* denotes required fields.