MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het slechtste top 40 nummer (K.O.)

zoeken in:
Edgar18 schreef:
3-3

(quote)
Bon Jovi heeft nog op de shortlist gestaan. U2 kwam geen enkel jaar in de buurt van een nominatie. Dat zegt wel genoeg over hoe beroerd andere nummers wel niet moeten zijn .

Zou zelf ten alle tijde Twarres - Wer Bistro (leuke typo trouwens) hebben vervangen door U2 - Beautiful Day. De eerste is gewoon een schitterend nummer dat in R1 kansloos uitgeschakeld gaat worden. De tweede kwam niet voor niets zo ver in de vorige k.o., met recht een van de slechtste nummers die U2 ooit gemaakt heeft.

3-4 Veel slechter zie ze je niet

johannesA
3-5

laxus11 schreef:
3-4 Veel slechter zie ze je niet

Heb het idee dat Gabber Piet zichzelf en zijn muziek niet zo serieus nam. Hoe anders is het Gers Pardoel die daadwerkelijk denkt dat hij in het topsegment van de Nederlandse hiphopscene zit.

11. Shakira feat. Freshlyground - Waka Waka (This Time For Africa) vs. Ties - Denk aan mij

0-1

Gretz schreef:
(quote)

Heb het idee dat Gabber Piet zichzelf en zijn muziek niet zo serieus nam. Hoe anders is het Gers Pardoel die daadwerkelijk denkt dat hij in het topsegment van de Nederlandse hiphopscene zit.

Ik betwijfel eerlijk gezegd dat Gers dat denkt, of heb je hem er weleens over gesproken?

0-2

Vind het ook jammer dat we niet mochten nomineren trouwens.

0-3

Volgende keer beter Arrie.

Arrie schreef:
(quote)

Ik betwijfel eerlijk gezegd dat Gers dat denkt, of heb je hem er weleens over gesproken?

Zo komt hij in ieder geval op me over.

Edgar18 schreef:
0-3

Volgende keer beter Arrie.

Ja snap ik, het is ook niet zo'n punt hoor.

0-5

Gretz schreef:
(quote)

Zo komt hij in ieder geval op me over.

Veel pretentielozer dan Ik Neem Je Mee wordt het toch niet?

Ik zet Ties nog eens op, daar speel je tenslotte dit soort spelletjes voor . Waka Waka vind ik overigens (ook) verschrikkelijk. Maar veel slechter dan deze Daan S. gaan we het niet krijgen.

0-6

12. Jody Bernal - Que Si, Que No vs. Treble - Ramaganana

1-0

1-1, beide toppers in dit spel

3-2

johannesA
4-2 makkie

6-3

13. Linda, Roos & Jessica - Ademnood vs. The Script - If You Could See Me Now

johannesA
1-0

1-1

Al heeft The Script nog wel slechtere,

Gretz schreef:
(leuke typo trouwens)
Das de Nederlandse vertaling .

1-3

Gast
geplaatst: vandaag om 14:53 uur

geplaatst: vandaag om 14:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.