Muziek / Muziekgames / Het slechtste top 40 nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2016, 16:58 uur
Edgar18 schreef:
3-3
.
3-3
(quote)
Bon Jovi heeft nog op de shortlist gestaan. U2 kwam geen enkel jaar in de buurt van een nominatie. Dat zegt wel genoeg over hoe beroerd andere nummers wel niet moeten zijn
. Zou zelf ten alle tijde Twarres - Wer Bistro (leuke typo trouwens) hebben vervangen door U2 - Beautiful Day. De eerste is gewoon een schitterend nummer dat in R1 kansloos uitgeschakeld gaat worden. De tweede kwam niet voor niets zo ver in de vorige k.o., met recht een van de slechtste nummers die U2 ooit gemaakt heeft.
0
geplaatst: 1 juni 2016, 17:00 uur
laxus11 schreef:
3-4 Veel slechter zie ze je niet
3-4 Veel slechter zie ze je niet
Heb het idee dat Gabber Piet zichzelf en zijn muziek niet zo serieus nam. Hoe anders is het Gers Pardoel die daadwerkelijk denkt dat hij in het topsegment van de Nederlandse hiphopscene zit.
0
geplaatst: 1 juni 2016, 17:24 uur
11. Shakira feat. Freshlyground - Waka Waka (This Time For Africa) vs. Ties - Denk aan mij
0-1
0-1
0
geplaatst: 1 juni 2016, 17:31 uur
Gretz schreef:
Heb het idee dat Gabber Piet zichzelf en zijn muziek niet zo serieus nam. Hoe anders is het Gers Pardoel die daadwerkelijk denkt dat hij in het topsegment van de Nederlandse hiphopscene zit.
(quote)
Ik betwijfel eerlijk gezegd dat Gers dat denkt, of heb je hem er weleens over gesproken?
0
geplaatst: 1 juni 2016, 17:43 uur
Arrie schreef:
Ik betwijfel eerlijk gezegd dat Gers dat denkt, of heb je hem er weleens over gesproken?
(quote)
Zo komt hij in ieder geval op me over.
0
geplaatst: 1 juni 2016, 17:44 uur
0
geplaatst: 1 juni 2016, 17:49 uur
Ik zet Ties nog eens op, daar speel je tenslotte dit soort spelletjes voor
. Waka Waka vind ik overigens (ook) verschrikkelijk. Maar veel slechter dan deze Daan S. gaan we het niet krijgen.
. Waka Waka vind ik overigens (ook) verschrikkelijk. Maar veel slechter dan deze Daan S. gaan we het niet krijgen.
0
geplaatst: 1 juni 2016, 19:11 uur
6-3
13. Linda, Roos & Jessica - Ademnood vs. The Script - If You Could See Me Now
13. Linda, Roos & Jessica - Ademnood vs. The Script - If You Could See Me Now
0
geplaatst: 1 juni 2016, 19:35 uur
* denotes required fields.