Muziek / Muziekgames / Knappe musici! (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2017, 18:52 uur
V5.5. Edurne vs. Victoria Justice
0-0
Lachwekkend...deze beide dames in een verliezersronde te zien. Zijn gewoon halve finale kanshebsters.
voor mij dan
0-0
Lachwekkend...deze beide dames in een verliezersronde te zien. Zijn gewoon halve finale kanshebsters.
voor mij dan
0
geplaatst: 20 september 2017, 20:39 uur
Poeha schreef:
Ja maar dat kan je bij zo veel verliezers zeggen

2-4
1
geplaatst: 20 september 2017, 21:36 uur
Poeha schreef:
0-0
voor mij dan
0-0
voor mij dan
Ach de echte toppers voor de winst zijn al door. Al ga ik die nu niet jinxen. Vertrouw de MuMe smaak niet helemaal

0
geplaatst: 21 september 2017, 01:20 uur
Volgende battles:
V5.6. Emma Roberts vs. Mary Elizabeth Winstead
V5.7. Leighton Meester vs. Tessa Belinfante
V5.8. Elen Levon vs. Melissa Horn
V5.9. Mia Maestro vs. Camila Cabello
V5.7. Leighton Meester vs. Tessa Belinfante
V5.8. Elen Levon vs. Melissa Horn
V5.9. Mia Maestro vs. Camila Cabello
0
geplaatst: 21 september 2017, 08:27 uur
MEW heeft toch de vorige battle gewoon met 7-0 gewonnen? Of zijn we het klassement van de verliezerskant aan het bepalen, plaats per plaats? Schande trouwens dat ze in de verliezerkant van de tabel zit.
0-1
0-1
0
geplaatst: 21 september 2017, 09:27 uur
corn1holio1 schreef:
14 in een dozijn.
Wat op zich wel weer bijzonder is. 14 in een dozijn.

0
geplaatst: 21 september 2017, 12:03 uur
corn1holio1 schreef:
MEW heeft toch de vorige battle gewoon met 7-0 gewonnen? Of zijn we het klassement van de verliezerskant aan het bepalen, plaats per plaats?
MEW heeft toch de vorige battle gewoon met 7-0 gewonnen? Of zijn we het klassement van de verliezerskant aan het bepalen, plaats per plaats?
Als ik het schema goed interpreteer werkt de verliezersronde een beetje hetzelfde als bij het judo. Met het verschil dat de winnaar van de verliezersronde uiteindelijk nog wel voor goud kan gaan. Maar misschien dat Gretz het beter kan uitleggen.
Deze twee zijn beide erg mijn ding.
1-5
0
geplaatst: 21 september 2017, 12:49 uur
1-6
Volgens mij bepalen we in de verliezersronde wie definitief af gaan vallen en wie er nog in mogen stromen in een volgende ronde. Maar Gretz kan je daar meer over vertellen ?
Volgens mij bepalen we in de verliezersronde wie definitief af gaan vallen en wie er nog in mogen stromen in een volgende ronde. Maar Gretz kan je daar meer over vertellen ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.