MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! (K.O.)

zoeken in:

3-7

Zo niet terecht

V5.5. Edurne vs. Victoria Justice

0-0

Lachwekkend...deze beide dames in een verliezersronde te zien. Zijn gewoon halve finale kanshebsters.

voor mij dan

Poeha schreef:

Lachwekkend...deze beide dames in een verliezersronde te zien. Zijn gewoon halve finale kanshebsters.

Ja maar dat kan je bij zo veel verliezers zeggen

2-4

Poeha schreef:
V5.5. Edurne vs. Victoria Justice

0-0

voor mij dan

Ach de echte toppers voor de winst zijn al door. Al ga ik die nu niet jinxen. Vertrouw de MuMe smaak niet helemaal

4-5 allebei niet echt geweldig

Volgende battles:

V5.6. Emma Roberts vs. Mary Elizabeth Winstead
V5.7. Leighton Meester vs. Tessa Belinfante
V5.8. Elen Levon vs. Melissa Horn
V5.9. Mia Maestro vs. Camila Cabello

4-7 Die linkse is 14 in een dozijn.

MEW heeft toch de vorige battle gewoon met 7-0 gewonnen? Of zijn we het klassement van de verliezerskant aan het bepalen, plaats per plaats? Schande trouwens dat ze in de verliezerkant van de tabel zit.

V5.6. Emma Roberts vs. Mary Elizabeth Winstead
0-1

corn1holio1 schreef:
14 in een dozijn.
Wat op zich wel weer bijzonder is.

1-3

Puntje voor Emma.

corn1holio1 schreef:
MEW heeft toch de vorige battle gewoon met 7-0 gewonnen? Of zijn we het klassement van de verliezerskant aan het bepalen, plaats per plaats?

Als ik het schema goed interpreteer werkt de verliezersronde een beetje hetzelfde als bij het judo. Met het verschil dat de winnaar van de verliezersronde uiteindelijk nog wel voor goud kan gaan. Maar misschien dat Gretz het beter kan uitleggen.

Deze twee zijn beide erg mijn ding.

1-5

1-6

Volgens mij bepalen we in de verliezersronde wie definitief af gaan vallen en wie er nog in mogen stromen in een volgende ronde. Maar Gretz kan je daar meer over vertellen ?

Hier wordt ik dan weer niet erg warm van.

5-6

6-6 ik vind het hier ook een beetje chilly.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:28 uur

geplaatst: vandaag om 11:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.