Muziek / Muziekgames / Same Song Titles K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2016, 20:39 uur
Hoe meer stemmen hoe beter, toch?
Al is het in dit geval niet in m'n voordeel, dit was één van m'n favoriete duo's. Nu maar hopen dat Outsiders een rondje kan overleven.
Wat deze battle betreft, zie een extract van mijn allereerste post op MuMe:
1-2 dus
Al is het in dit geval niet in m'n voordeel, dit was één van m'n favoriete duo's. Nu maar hopen dat Outsiders een rondje kan overleven.
Wat deze battle betreft, zie een extract van mijn allereerste post op MuMe:
123poetertjes schreef:
Verder is mijn smaak redelijk breed, zolang het niet te zwaarmoedig wordt. De nieuwere Radioheadnummers zitten een beetje op de grens van nog te pruimen, bij de Björks etc. kan je me opvegen.
Verder is mijn smaak redelijk breed, zolang het niet te zwaarmoedig wordt. De nieuwere Radioheadnummers zitten een beetje op de grens van nog te pruimen, bij de Björks etc. kan je me opvegen.
1-2 dus
0
geplaatst: 3 augustus 2016, 00:06 uur
1-4
36. Oh Pretty Woman [Gary Moore/Roy Orbison] vs. Closer [Nine Inch Nails / Kings of Leon]
0-1
36. Oh Pretty Woman [Gary Moore/Roy Orbison] vs. Closer [Nine Inch Nails / Kings of Leon]
0-1
0
geplaatst: 5 augustus 2016, 19:09 uur
37. Higher Ground (Red Hot Chili Peppers / UB40) vs. Stop (Opgezwolle / Sam Brown)
0-1
0-1
0
geplaatst: 5 augustus 2016, 23:45 uur
38. Sunday Morning (The Velvet Underground / Maroon 5) vs. Canada [Low/Shellac]
0-0
0-0
0
geplaatst: 7 augustus 2016, 12:43 uur
1-0
39. The End [Jezabels / The Doors] vs. Save Me (Queen / Fleetwood Mac)
0-1 die van The Doors wel het sterkste
39. The End [Jezabels / The Doors] vs. Save Me (Queen / Fleetwood Mac)
0-1 die van The Doors wel het sterkste
0
geplaatst: 7 augustus 2016, 16:29 uur
4-2
40. Night Terror [Laura Marling / We Were Promised Jetpacks] vs. Wings [Das Pop / HAERTS]
40. Night Terror [Laura Marling / We Were Promised Jetpacks] vs. Wings [Das Pop / HAERTS]
0
geplaatst: 9 augustus 2016, 12:17 uur
41. Lazarus [David Bowie / Porcupine Tree] vs. Open [Regina Spektor / Rhye]
1-0
1-0
* denotes required fields.