MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3

zoeken in:

2-0 IK BEN UW MAKKER NIET!!!!

Onweerwolf schreef:
(quote)

Is wellicht niet helemaal 100% wat mijn keuze zou zijn maar vooral wat ik verwacht op basis van eerdere edities en wat ik tot nu toe heb gezien.

Afgezien daarvan vind ik zelf die van jullie ook sowieso mooi hoor, zeker top 10 materiaal, itt de winnaar van de vorige editie.

Ik kan me niet herinneren dat ik het in de vorige editie zo goed heb gedaan. Ga het zo eens terugzoeken.

Onweerwolf
Arrie schreef:
(quote)

Ik kan me niet herinneren dat ik het in de vorige editie zo goed heb gedaan. Ga het zo eens terugzoeken.

Volgens mij strandde je toen in de kwart of halve finale.

Onweerwolf
5-0

Zeëeëegel

6-0

Onweerwolf schreef:
(quote)

Volgens mij strandde je toen in de kwart of halve finale.

Ik zie het, in de kwartfinales verloren van Freddze die het uiteindelijk won, geloof ik.

Arrie schreef:
(quote)

Ik zie het, in de kwartfinales verloren van Freddze die het uiteindelijk won, geloof ik.

Compleet terecht overigens, mag meteen opnieuw winnen. Daar kan niet veel boven. Schitterende avatar.

6-1

Regin-a-a-ah.

0-2
Teun is trouwens ook een zeëeëegel op last.fm.

Onweerwolf
0-3

0-4 no-brainer

Onweerwolf
123poetertjes schreef:
Teun is trouwens ook een zeëeëegel op last.fm.

last.fm avatars kan wel de volgende ko worden.

Onweerwolf schreef:
(quote)

last.fm avatars kan wel de volgende ko worden.

Dan win ik toch wel.

Buurman & Buurman

Onweerwolf
jordidj1 schreef:
(quote)

Dan win ik toch wel.

Die is wel mooier dan je mm avatar ja.

Onweerwolf
1-2

Onweerwolf schreef:
(quote)

Die is wel mooier dan je mm avatar ja.
Ja maar die van jou beweegt dan weer. Die van mij ook, maar die moet wel een keer semivernieuwd worden.

1-3 voor deze

123poetertjes schreef:
(quote)
Ja maar die van jou beweegt dan weer. Die van mij ook, maar die moet wel een keer semivernieuwd worden.

Mooie last.fm scrobbles, though. Het nieuwe album van BROCKHAMPTON en tussendoor Kabouter Wesley.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:53 uur

geplaatst: vandaag om 03:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.