MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3

zoeken in:

123poetertjes schreef:
Dju, ook Aero d'r uit...

Waar ben jij als ik je nodig heb tegen de winnaar van de vorige editie (en de nummer 2 van de eerste editie)..... geen schijn van kans uiteraard.

1-1

1-2 lastige

6-5 hadden allebei er allang uit moeten liggen.

UIteraard kunnen ze beiden niet tippen aan Nelly, maar je draaft nu door Jordiboi. Beiden prima avatars waarbij mijn extra beetje liefde naar de Flaterfoon uitgaat.

6-6

123poetertjes schreef:
UIteraard kunnen ze beiden niet tippen aan Nelly, maar je draaft nu door Jordiboi. Beiden prima avatars waarbij mijn extra beetje liefde naar de Flaterfoon uitgaat.

6-6

Mij staat vooral de lage kwaliteit van de tweede avatar tegen. Niks tegen Guust verder.

Zal wel een 'sympathy-vote' geweest zijn...

Arrie schreef:
(quote)

Mij staat vooral de lage kwaliteit van de tweede avatar tegen. Niks tegen Guust verder.
Het is je geraden dat je niks tegen Guust hebt, anders wil ik ook niet samen met je naar Ellie en de Wolfjes gaan. Jordi moet dus ook een beetje op zijn woorden gaan passen, anders geen zin in een ontmoeting donderdag jonguuuh.

Grafmat schreef:
(quote)

Zal wel een 'sympathy-vote' geweest zijn...
Nee hoor, meer van iemand die een fraaie albumhoes boven één of ander Karbonkeltype (Karbonkel als vis is wel de shit trouwens) met hoed plaatst.

123poetertjes schreef:

Ik draaf helemaal niet door, die avatar van blur8 trouwens wel.

3-2

123poetertjes schreef:
(quote)
Nee hoor, meer van iemand die een fraaie albumhoes boven één of ander Karbonkeltype met hoed plaatst.

Het is een lid van de eigenzinnige band The Residents die zich altijd met oogbalhoofden vertonen om volledig anoniem te blijven. Ik geloof dat men laatst pas na zo'n dertig jaar heeft weten te achterhalen wie de leden van die band zijn.

Ah joh, dat wist ik dus niet! Mijn stem voor Graffie blijft staan though.

jordidj1 schreef:
Ik draaf helemaal niet door, die avatar van blur8 trouwens wel.

3-2
Je draaft nu door Jordiboi. Op wie stem je nou?

2-3 inderdaad

3-4 (of 2-4?)

jordidj1 schreef:
Wie quoot jij nou?
foutje

Masimo schreef:
(quote)
foutje
Haha, had mijn bericht nu net weer verwijderd. Wat een drama dit topic

Gast
geplaatst: vandaag om 05:15 uur

geplaatst: vandaag om 05:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.