Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2018, 22:53 uur
123poetertjes schreef:
Dju, ook Aero d'r uit...
Dju, ook Aero d'r uit...
Waar ben jij als ik je nodig heb
tegen de winnaar van de vorige editie (en de nummer 2 van de eerste editie)..... geen schijn van kans uiteraard.1-1
0
geplaatst: 12 oktober 2018, 23:18 uur
UIteraard kunnen ze beiden niet tippen aan Nelly, maar je draaft nu door Jordiboi. Beiden prima avatars waarbij mijn extra beetje liefde naar de Flaterfoon uitgaat.
6-6
6-6
0
geplaatst: 12 oktober 2018, 23:24 uur
123poetertjes schreef:
UIteraard kunnen ze beiden niet tippen aan Nelly, maar je draaft nu door Jordiboi. Beiden prima avatars waarbij mijn extra beetje liefde naar de Flaterfoon uitgaat.
6-6
6-6
Mij staat vooral de lage kwaliteit van de tweede avatar tegen. Niks tegen Guust verder.
0
geplaatst: 12 oktober 2018, 23:31 uur
1
geplaatst: 12 oktober 2018, 23:34 uur
Arrie schreef:
Mij staat vooral de lage kwaliteit van de tweede avatar tegen. Niks tegen Guust verder.
Het is je geraden dat je niks tegen Guust hebt, anders wil ik ook niet samen met je naar Ellie en de Wolfjes gaan. (quote)
Jordi moet dus ook een beetje op zijn woorden gaan passen, anders geen zin in een ontmoeting donderdag jonguuuh.
0
geplaatst: 12 oktober 2018, 23:36 uur
Nee hoor, meer van iemand die een fraaie albumhoes boven één of ander Karbonkeltype (Karbonkel als vis is wel de shit trouwens) met hoed plaatst.
0
geplaatst: 12 oktober 2018, 23:39 uur
123poetertjes schreef:
Ik draaf helemaal niet door, die avatar van blur8 trouwens wel.
3-2
1
geplaatst: 12 oktober 2018, 23:39 uur
123poetertjes schreef:
(quote)
Nee hoor, meer van iemand die een fraaie albumhoes boven één of ander Karbonkeltype met hoed plaatst. Het is een lid van de eigenzinnige band The Residents die zich altijd met oogbalhoofden vertonen om volledig anoniem te blijven. Ik geloof dat men laatst pas na zo'n dertig jaar heeft weten te achterhalen wie de leden van die band zijn.
0
geplaatst: 12 oktober 2018, 23:43 uur
Ah joh, dat wist ik dus niet! Mijn stem voor Graffie blijft staan though.
1
geplaatst: 12 oktober 2018, 23:55 uur
Haha, had mijn bericht nu net weer verwijderd. Wat een drama dit topic 

* denotes required fields.