MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3

zoeken in:

Teunnis schreef:

Volgende battle plaatsen lukt niet op de mobiel.

Hoezo trouwens niet? Ik heb een vrij simpel ding maar dat is op zich best te doen. De vorige heb ik met m’n mobiel geplaatst, was zo gebeurd.

He SprayIt ook een nieuwe avatar. Is er ineens een hype om avatars aan te passen? Nou, Roberta blijft hoor!

Ja, elke keer als ik de oude zie denk ik terug aan het pijnlijke verlies. Tijd voor verandering. Een nieuwe start, voelt goed hoor!

Onweerwolf
5-8

Arrie schreef:
He SprayIt ook een nieuwe avatar. Is er ineens een hype om avatars aan te passen? Nou, Roberta blijft hoor!
Wel, ze hebben al ruim twee jaar moeten wachten, want
Gretz schreef:
- Wanneer je aan de knock-out deelneemt dan mag je je avatar niet wijzigen zolang je nog in de race bent.

Onweerwolf
Avatars dien je elk jaar op 1 januari te veranderen..

https://vgy.me/yBCUfK.png

2013 is trouwens mijn favoriet.

Ik zie trouwens dat Poeha de eerste editie gewonnen had, maar dit jaar deed ie niet eens mee. Had ie zich afgemeld ofzo? Wat mij betreft had ie ver mogen komen met z'n circusnummer

Oh en ik vergeet bijna te stemmen:

5-9 maar nogmaals: hier had Nelly moeten staan

Laten we vaststellen dat iedereen een andere persoonlijke top-16 zou samenstellen dan de huidige, dan kunnen we nu verder bij de actualiteit blijven ?.

dix
6-9

-SprayIt- schreef:
Tijd voor verandering. Een nieuwe start, voelt goed hoor!
Maar je avatar met die twee vlakken was zo schitterend, ik mis hem

Svendra schreef:
(quote)
Maar je avatar met die twee vlakken was zo schitterend, ik mis hem

Wrijf het er nou niet in!

Voor de echte liefhebber, het is werk van Ellsworth Kelly: https://minimalissimo.com/cms/wp-content/uploads/2012/04/kelly-5.jpg

Arrie schreef:
He SprayIt ook een nieuwe avatar. Is er ineens een hype om avatars aan te passen?

Ik vond mijn vorige avatar wel oké maar toch wilde ik nu eens een andere zoeken. En toen begon de crisis, want inmiddels had ik de lat zo hoog gelegd dat die oude niet meer oké was. Dus ging ik maar even met een wit vlak door het forumleven. Masimo verwarde toen mijn niet-avatar plus een haar op zijn scherm met de avatar van Nicolage Rico. Geen slecht idee dacht ik, om die over te nemen. Maar dan wel met wat meer haren, waarvan één rode. En netjes gekamd natuurlijk.

Nee hoor, het moet een stuk notenbalk voorstellen. Zonder noten. Stilte dus. Vandaar die rode lijn, want stilte is de rode draad doorheen alle muziek. Ja, ik heb er nogal over nagedacht. Wat een luxeleven, om daar tijd voor te hebben.

Purist/nihilist van de week, mooie uitleg.

Onweerwolf schreef:
2013 is trouwens mijn favoriet.
2010, 2014 en 2008 is mijn top 3

7-11

Gast
geplaatst: vandaag om 17:03 uur

geplaatst: vandaag om 17:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.