Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: Q
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2016, 13:43 uur
17. Quadrant Dub I - Basic Channel vs. Quick as Rainbows - Kitchens of Distinction
0
geplaatst: 6 november 2016, 23:54 uur
18. Q Quarters - The Associates vs. Queen in My Pictures - Animal Collective
1-0
1-0
0
geplaatst: 8 november 2016, 16:08 uur
Is het toevallig ook mogelijk om Q in Doubt ergens te beluisteren?
0
geplaatst: 8 november 2016, 19:48 uur
Beter Q in Doubt dan gewoon diskwalificeren lijkt me? Straks gaan mensen er tegen stemmen terwijl ze het nummer helemaal niet kennen.
Snap gewoon niet dat een nummer van zo'n bekende artiest anno 2016 nergens te streamen is. Dat zou niet moeten kunnen.
Edit: is dit de juiste versie toevallig? Q in doubt : Prince : Music - space.me Zo ja, dan heb ik niets gezegd.
Snap gewoon niet dat een nummer van zo'n bekende artiest anno 2016 nergens te streamen is. Dat zou niet moeten kunnen.
Edit: is dit de juiste versie toevallig? Q in doubt : Prince : Music - space.me Zo ja, dan heb ik niets gezegd.
0
geplaatst: 8 november 2016, 21:12 uur
Gretz schreef:
Straks gaan mensen er tegen stemmen terwijl ze het nummer helemaal niet kennen.
Straks gaan mensen er tegen stemmen terwijl ze het nummer helemaal niet kennen.
Heb het volgens mij al eerder aangehaald, maar dat doe ik standaard bij nummers die niet te vinden zijn. Komt in dit geval ook nog eens prima uit, de tegenstander is een van m'n favorieten deze editie.
0
geplaatst: 8 november 2016, 23:03 uur
4-2
Bedankt Gretz. Erg lekker nummer van Prince! Kan alsnog niet op tegen Q1.1/I maar dat is dan ook een fenomenaal nummer.
Bedankt Gretz. Erg lekker nummer van Prince! Kan alsnog niet op tegen Q1.1/I maar dat is dan ook een fenomenaal nummer.
* denotes required fields.