MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: Q

zoeken in:

17. Quadrant Dub I - Basic Channel vs. Quick as Rainbows - Kitchens of Distinction

2-3

duh...

18. Q Quarters - The Associates vs. Queen in My Pictures - Animal Collective

1-0

19. Q in Doubt - Prince vs. Q1.1/I - Basic Channel

Is het toevallig ook mogelijk om Q in Doubt ergens te beluisteren?

3-1
Ik vrees dat dat lastig wordt Arrie.

Beter Q in Doubt dan gewoon diskwalificeren lijkt me? Straks gaan mensen er tegen stemmen terwijl ze het nummer helemaal niet kennen.

Snap gewoon niet dat een nummer van zo'n bekende artiest anno 2016 nergens te streamen is. Dat zou niet moeten kunnen.

Edit: is dit de juiste versie toevallig? Q in doubt : Prince : Music - space.me Zo ja, dan heb ik niets gezegd.

Gretz schreef:
Straks gaan mensen er tegen stemmen terwijl ze het nummer helemaal niet kennen.

Heb het volgens mij al eerder aangehaald, maar dat doe ik standaard bij nummers die niet te vinden zijn. Komt in dit geval ook nog eens prima uit, de tegenstander is een van m'n favorieten deze editie.

4-2

Bedankt Gretz. Erg lekker nummer van Prince! Kan alsnog niet op tegen Q1.1/I maar dat is dan ook een fenomenaal nummer.

Yup, ik pas m'n stem niet aan

20. Qi - Phildel vs. Q & A - Fink

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 18:20 uur

geplaatst: vandaag om 18:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.