Muziek / Muziekgames / Maak kennis met Metal anno 2017
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juni 2017, 17:06 uur
De beste track van Gods of Violence. Betreedt het stadionmetalgevoel in het refrein, maar compenseert dit ook weer met messcherp thrashy riffwerk en een sterke solosectie.
7,5
7,5
0
geplaatst: 4 juni 2017, 12:54 uur
Ik vind de titeltrack van het album nog net wat beter, maar absoluut sterk. Sta er een beetje van te kijken dat Kreator nu pas aan bod komt in dit topic.
8,5
8,5
0
geplaatst: 5 juni 2017, 16:28 uur
03/06: Kreator - Totalitarian Terror (dumb_helicopter / 6 / 7,52)
05/06: Mutoid Man - Melt Your Mind (Don Cappuccino)
05/06: Mutoid Man - Melt Your Mind (Don Cappuccino)
0
geplaatst: 7 juni 2017, 19:51 uur
03/06: Kreator - Totalitarian Terror (dumb_helicopter / 6 / 7,52)
05/06: Mutoid Man - Melt Your Mind (Don Cappuccino / 7 / 7.39)
07/06: Channel Zero - Blood Letters (dumb_helicopter / / )
05/06: Mutoid Man - Melt Your Mind (Don Cappuccino / 7 / 7.39)
07/06: Channel Zero - Blood Letters (dumb_helicopter / / )
0
geplaatst: 8 juni 2017, 19:37 uur
Wow. Dit is echt heel erg kut. Ik vond de comebackplaat in 2011 erg goed, maar dit valt niet goed te praten. Hier kan ik gewoonweg niks goeds over zeggen: zang is afgrijselijk, riffs ongelofelijk zwak en de ritmesectie nietszeggend, de solo voelt ook als een ''moetje''. Ik geef het liefste niet zulke lage scores, maar Channel Zero voldoet aan alles met deze track om een 2 te scoren.
2
2
0
aslan (crew)
geplaatst: 8 juni 2017, 20:07 uur
ik kan maar een halve minuut horen... en wat ik hoor klinkt niet al te best; ben ook niet van plan het hele nummer op te zoeken, en onthoud me dus maar van stemmen
0
geplaatst: 8 juni 2017, 20:11 uur
Ik kan ook maar een halve minuut horen, dus een stem ga ik ook maar niet plaatsen.
Wat ik kan horen, klinkt mij een beetje te "butt rock" achtig.
Wat ik kan horen, klinkt mij een beetje te "butt rock" achtig.
0
geplaatst: 9 juni 2017, 19:52 uur
03/06: Kreator - Totalitarian Terror (dumb_helicopter / 6 / 7,52)
05/06: Mutoid Man - Melt Your Mind (Don Cappuccino / 7 / 7.39)
07/06: Channel Zero - Blood Letters (dumb_helicopter / 4 / 4,38)
09/06: Jordablod - Liberator of Eden (The_CrY / /)
05/06: Mutoid Man - Melt Your Mind (Don Cappuccino / 7 / 7.39)
07/06: Channel Zero - Blood Letters (dumb_helicopter / 4 / 4,38)
09/06: Jordablod - Liberator of Eden (The_CrY / /)
0
geplaatst: 9 juni 2017, 20:25 uur
aslan schreef:
ik kan maar een halve minuut horen... en wat ik hoor klinkt niet al te best; ben ook niet van plan het hele nummer op te zoeken, en onthoud me dus maar van stemmen
ik kan maar een halve minuut horen... en wat ik hoor klinkt niet al te best; ben ook niet van plan het hele nummer op te zoeken, en onthoud me dus maar van stemmen
De eerste minuut vond ik ook minder. Daarna werd het wel beter, maar geen topnummer inderdaad.
1
geplaatst: 10 juni 2017, 11:41 uur
Jordablod stond bij mij ook op de lijst om deze maand te posten, dus dank je wel, The_CrY!
Dit is simpelweg compleet mijn ding: blackmetal met het gevoel van een psychedelische rockband. Organisch en extreem sfeervol met aan het eind mooi bluesy soleerwerk. Veel Dissection-invloeden ook, dat is altijd goed. Het volledige album is trouwens uitstekend.
8,5
Dit is simpelweg compleet mijn ding: blackmetal met het gevoel van een psychedelische rockband. Organisch en extreem sfeervol met aan het eind mooi bluesy soleerwerk. Veel Dissection-invloeden ook, dat is altijd goed. Het volledige album is trouwens uitstekend.
8,5
0
geplaatst: 11 juni 2017, 00:22 uur
8
Had ergens een recensie gezien van deze plaat, die het album de beste black metal plaat van dit jaar noemde. Klinkt op zijn minst interessant, maar helemaal mijn soort BM is het niet.
Had ergens een recensie gezien van deze plaat, die het album de beste black metal plaat van dit jaar noemde. Klinkt op zijn minst interessant, maar helemaal mijn soort BM is het niet.
* denotes required fields.