menu

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met Metal anno 2017

zoeken in:
avatar van Don Cappuccino
De beste track van Gods of Violence. Betreedt het stadionmetalgevoel in het refrein, maar compenseert dit ook weer met messcherp thrashy riffwerk en een sterke solosectie.

7,5


avatar van The_CrY
Ik vind de titeltrack van het album nog net wat beter, maar absoluut sterk. Sta er een beetje van te kijken dat Kreator nu pas aan bod komt in dit topic.

8,5



avatar van aslan
aslan (crew)
7,3

avatar van Don Cappuccino
03/06: Kreator - Totalitarian Terror (dumb_helicopter / 6 / 7,52)
05/06: Mutoid Man - Melt Your Mind (Don Cappuccino)



avatar van AOVV
Lekker.

7







avatar van dumb_helicopter
03/06: Kreator - Totalitarian Terror (dumb_helicopter / 6 / 7,52)
05/06: Mutoid Man - Melt Your Mind (Don Cappuccino / 7 / 7.39)
07/06: Channel Zero - Blood Letters (dumb_helicopter / / )






avatar van Don Cappuccino
Wow. Dit is echt heel erg kut. Ik vond de comebackplaat in 2011 erg goed, maar dit valt niet goed te praten. Hier kan ik gewoonweg niks goeds over zeggen: zang is afgrijselijk, riffs ongelofelijk zwak en de ritmesectie nietszeggend, de solo voelt ook als een ''moetje''. Ik geef het liefste niet zulke lage scores, maar Channel Zero voldoet aan alles met deze track om een 2 te scoren.

2

avatar van aslan
aslan (crew)
ik kan maar een halve minuut horen... en wat ik hoor klinkt niet al te best; ben ook niet van plan het hele nummer op te zoeken, en onthoud me dus maar van stemmen

avatar van ASman
Ik kan ook maar een halve minuut horen, dus een stem ga ik ook maar niet plaatsen.
Wat ik kan horen, klinkt mij een beetje te "butt rock" achtig.

avatar van The_CrY
03/06: Kreator - Totalitarian Terror (dumb_helicopter / 6 / 7,52)
05/06: Mutoid Man - Melt Your Mind (Don Cappuccino / 7 / 7.39)
07/06: Channel Zero - Blood Letters (dumb_helicopter / 4 / 4,38)
09/06: Jordablod - Liberator of Eden (The_CrY / /)



avatar van AOVV
Uitstekend nummer! Goeie keuze, The_CrY!

8

avatar van dumb_helicopter
aslan schreef:
ik kan maar een halve minuut horen... en wat ik hoor klinkt niet al te best; ben ook niet van plan het hele nummer op te zoeken, en onthoud me dus maar van stemmen


De eerste minuut vond ik ook minder. Daarna werd het wel beter, maar geen topnummer inderdaad.

avatar van aslan
aslan (crew)
7,8

avatar van Don Cappuccino
Jordablod stond bij mij ook op de lijst om deze maand te posten, dus dank je wel, The_CrY!

Dit is simpelweg compleet mijn ding: blackmetal met het gevoel van een psychedelische rockband. Organisch en extreem sfeervol met aan het eind mooi bluesy soleerwerk. Veel Dissection-invloeden ook, dat is altijd goed. Het volledige album is trouwens uitstekend.

8,5


avatar van The_CrY
8

Had ergens een recensie gezien van deze plaat, die het album de beste black metal plaat van dit jaar noemde. Klinkt op zijn minst interessant, maar helemaal mijn soort BM is het niet.


Gast
geplaatst: vandaag om 15:44 uur

geplaatst: vandaag om 15:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.