Muziek / Muziekgames / Reggae Top 100
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2017, 23:50 uur
ah ok..... bovendien wel een hele toffe band in een ander genre
in april nog een greatest hits van KJ 
1
geplaatst: 3 januari 2017, 23:53 uur
Ik ga binnenkort mijn Top 20 inleveren Han en ben allang blij dat jij de reggae weer onder de loep hebt genomen
In mijn lijst dus ook Steel Pulse, Groundation, Alpha Blondy 
In mijn lijst dus ook Steel Pulse, Groundation, Alpha Blondy 
1
geplaatst: 4 januari 2017, 11:56 uur
Ook even wat inspiratie, ik ga zeker ook een lijstje inleveren.
1
geplaatst: 4 januari 2017, 13:00 uur
Zo, 40 nummers geluisterd en die geconcentreerd tot een lijstje van 32. Bij de tweede beluistering 27 overgehouden, Nu nog de volgorde bepalen...
1
geplaatst: 5 januari 2017, 13:25 uur
Het is niet te doen voor mij met zo'n 200 reggae-albums in de kast

Niet te lang bij nadenken: vanavond lever ik mijn lijstje in.

0
geplaatst: 5 januari 2017, 13:35 uur
sheep67 schreef:

Sterkte!
wow 200 reggae albums... ik heb net de deluxe editie van Exodus van Bob Marley & The Wailers besteld. Die hoort ook in mijn collectie thuis

1
geplaatst: 5 januari 2017, 13:37 uur
Sly & Robbie hebben op 1 januari een nieuw album uitgebracht Revisit Bob Marley (2017) weet niet of ik dit onder de aandacht moet brengen of mensen moet afraden om het te beluisteren 
... pas halverwege de eerste beluistering.

... pas halverwege de eerste beluistering.
0
geplaatst: 5 januari 2017, 14:58 uur
Ik heb je recensie gelezen bij het album 
Moet zelf nog beluisteren maar weinig reggae, begrijp ik.

0
geplaatst: 5 januari 2017, 16:16 uur
sheep67 schreef:

De eerste twee nummers kan ik er weinig van in terugvinden, in de overige nummers zit er wel meer van in. Snap wel dat Sly & Robbie er een andere draai aan willen geven maar pakt niet allemaal even geweldig uit. Da's dan jammer.
Eigenlijk alleen een beluistering gegeven i.v.m. dit topic.
0
geplaatst: 5 januari 2017, 19:10 uur
Track 8 heeft dan wel weer een fijne titel. Typisch een naam voor een (dub) bandje wat bij mij in dit topic best wel eens goed zou kunnen gaan scoren 

0
geplaatst: 5 januari 2017, 22:18 uur
0
geplaatst: 6 januari 2017, 01:03 uur
Poeha schreef:
Track 8 heeft dan wel weer een fijne titel. Typisch een naam voor een (dub) bandje wat bij mij in dit topic best wel eens goed zou kunnen gaan scoren
Freek

Mellow Mood
Was een mooie tip van je anderhalf jaar geleden!
0
geplaatst: 10 januari 2017, 18:44 uur
Nog 2 weken om een top 20 (of minimaal top 10) in te leveren.
Hoe eerder je een lijst inlevert hoe beter je kansen bij een gelijke stand.
Hoe eerder je een lijst inlevert hoe beter je kansen bij een gelijke stand.
0
geplaatst: 10 januari 2017, 19:09 uur
... loopt nog niet echt storm? Of zit dat in de aardig van het (fan-)beestje 

0
geplaatst: 10 januari 2017, 19:17 uur
We zitten op 8 lijstjes maar ik hoop op een vijftiental. Een aantal toezeggingen verwacht ik sowieso nog.
Zal zeker ook wat in de aard van het reggaebeestje zitten
maar juist daarom is het extra leuk om een genre te duiken dat je (geldt zeker ook voor mezelf) nog niet zo goed kent. Mijn secretaresse is trouwens een enorme roots reggae fan en hoe meer zij mij erover verteld en informeert hoe leuker ik reggae begin te vinden. Heeft veel meer diepgang dan ik eerst dacht.
Zal zeker ook wat in de aard van het reggaebeestje zitten
maar juist daarom is het extra leuk om een genre te duiken dat je (geldt zeker ook voor mezelf) nog niet zo goed kent. Mijn secretaresse is trouwens een enorme roots reggae fan en hoe meer zij mij erover verteld en informeert hoe leuker ik reggae begin te vinden. Heeft veel meer diepgang dan ik eerst dacht.
1
geplaatst: 10 januari 2017, 20:39 uur
Voor Users die denken ik krijg nooit een Reggae lijstje bij elkaar...... valt reuze mee
Ik dacht ook ik maak wel een Top 10
Maar na paar dagen later luisteren kon ik al uit ongv 35 goede Reggae songs kiezen
En het werd uiteindelijk een Top 20
Ik dacht ook ik maak wel een Top 10
Maar na paar dagen later luisteren kon ik al uit ongv 35 goede Reggae songs kiezen
En het werd uiteindelijk een Top 20
0
geplaatst: 10 januari 2017, 21:27 uur
dynamo d schreef:
. Mijn secretaresse is trouwens een enorme roots reggae fan en hoe meer zij mij erover verteld en informeert hoe leuker ik reggae begin te vinden. Heeft veel meer diepgang dan ik eerst dacht.
. Mijn secretaresse is trouwens een enorme roots reggae fan en hoe meer zij mij erover verteld en informeert hoe leuker ik reggae begin te vinden. Heeft veel meer diepgang dan ik eerst dacht.
Keuzemogelijkheid:
A) Wie? Die secretaresse?
B) Wat? Reggae?
1
geplaatst: 10 januari 2017, 21:56 uur
0
geplaatst: 13 januari 2017, 13:41 uur
Op Genres >> Overigen >> Reggae staan ook diverse artiesten en nummers genoemd ter inspiratie. Hello Darling b.v., hij zal mijn top 20 waarschijnlijk niet halen, maar ik was dat nummer uberhaupt vergeten en vond het leuk om 'm weer eens te horen.
Er staan wellicht ook wat te taggen gebruikers in (al zullen een heleboel ook niet meer actief zijn).
Er staan wellicht ook wat te taggen gebruikers in (al zullen een heleboel ook niet meer actief zijn).
0
geplaatst: 14 januari 2017, 18:53 uur
Ik hoop dat jullie nog een lijstje inleveren om tot een mooie top 100 te komen?
Ja, mag
Dank!
Anderen zijn natuurlijk ook meer dan welkom
thelion schreef:
Van mij kan je een lijst verwachten..........
Van mij kan je een lijst verwachten..........
ThirdEyedCitizen schreef:
mag Dub ook? Dan bedoel ik geen dubstep natuurlijk. Ga er wel vanuit, want naar mijn weten is dat een subgenre, maar vraag het toch maar even.
mag Dub ook? Dan bedoel ik geen dubstep natuurlijk. Ga er wel vanuit, want naar mijn weten is dat een subgenre, maar vraag het toch maar even.
Ja, mag
50tracks schreef:
Goed idee. Lijst volgt
Goed idee. Lijst volgt
Poek schreef:
Op Genres >> Overigen >> Reggae staan ook diverse artiesten en nummers genoemd ter inspiratie.
Op Genres >> Overigen >> Reggae staan ook diverse artiesten en nummers genoemd ter inspiratie.
Dank!
Anderen zijn natuurlijk ook meer dan welkom

0
geplaatst: 17 januari 2017, 20:49 uur
Nou kom op vrienden, de reggae Top 100 kan nog best wel wat lijstjes gebruiken 

0
geplaatst: 17 januari 2017, 21:40 uur
Ik heb al vijftien nummers! Ik hoop er nog een paar te vinden en dan moet er ook nog een volgorde in, binnen een week moet dat wel lukken 

* denotes required fields.