Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2017
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2017, 12:15 uur
1. Nothing but Thieves - Amsterdam
2. James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First
3. Fink - Boneyard
4. Nelson Can - Miracle
2. James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First
3. Fink - Boneyard
4. Nelson Can - Miracle
0
geplaatst: 16 oktober 2017, 13:56 uur
1. James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First
2. Nelson Can - Miracle
3. Liima - 1982
4. Nothing but Thieves - Amsterdam
2. Nelson Can - Miracle
3. Liima - 1982
4. Nothing but Thieves - Amsterdam
0
geplaatst: 16 oktober 2017, 15:21 uur
Holden gaat weer eens hard. Hopelijk dit keer tot en met de finale.
0
geplaatst: 16 oktober 2017, 15:37 uur
1. James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First
2. Austen / Scott - The Consciousness [Version 1]
3. Ariel Pink - Another Weekend
4. Lil Uzi Vert - The Way Life Goes
2. Austen / Scott - The Consciousness [Version 1]
3. Ariel Pink - Another Weekend
4. Lil Uzi Vert - The Way Life Goes
0
geplaatst: 16 oktober 2017, 17:05 uur
1. Nelson Can - Miracle
2. James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First
3. Lil Uzi Vert - The Way Life Goes
4. Liima - 1982
2. James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First
3. Lil Uzi Vert - The Way Life Goes
4. Liima - 1982
0
geplaatst: 16 oktober 2017, 19:37 uur
1. Ariel Pink - Another Weekend
2. James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First
3. Liima - 1982
4. Nelson Can - Miracle
2. James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First
3. Liima - 1982
4. Nelson Can - Miracle
0
geplaatst: 16 oktober 2017, 19:43 uur
Uitslag ladder 5 (12 deelnemers):
1. James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First (38)
2. Austen / Scott - The Consciousness [Version 1] (19)
3. Ariel Pink - Another Weekend (15)
4. Fink - Boneyard (14)
5. Nelson Can - Miracle (13)
6. Lil Uzi Vert - The Way Life Goes (7)
6. Nothing but Thieves - Amsterdam (7)
8. Liima - 1982 (7)
1. James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First (38)
2. Austen / Scott - The Consciousness [Version 1] (19)
3. Ariel Pink - Another Weekend (15)
4. Fink - Boneyard (14)
5. Nelson Can - Miracle (13)
6. Lil Uzi Vert - The Way Life Goes (7)
6. Nothing but Thieves - Amsterdam (7)
8. Liima - 1982 (7)
0
geplaatst: 16 oktober 2017, 19:44 uur
Ladder 6:
Gus & Jim - Boyhood
Lana Del Rey - Cherry
Lusine feat. Vilja Larjosto - Just a Cloud
Mogwai - Don't Believe the Fife
Morrissey - Spent the Day in Bed
Motorpsycho - A Pacific Sonata
Six Organs of Admittance - Adoration Song
The Boxer Rebellion - What the Fuck
]Whoops! - open.spotify.com
MusicMeter: Song van het Jaar 2017 on Spotify - open.spotify.com
spotify:user:teunnis:playlist:15LrW0vxL2WOeeUhiOhUUR
Gus & Jim - Boyhood
Lana Del Rey - Cherry
Lusine feat. Vilja Larjosto - Just a Cloud
Mogwai - Don't Believe the Fife
Morrissey - Spent the Day in Bed
Motorpsycho - A Pacific Sonata
Six Organs of Admittance - Adoration Song
The Boxer Rebellion - What the Fuck
]Whoops! - open.spotify.com
MusicMeter: Song van het Jaar 2017 on Spotify - open.spotify.com
spotify:user:teunnis:playlist:15LrW0vxL2WOeeUhiOhUUR
0
geplaatst: 16 oktober 2017, 20:10 uur
1. Gus & Jim - Boyhood
2. Mogwai - Don't Believe the Fife
3. The Boxer Rebellion - What the Fuck
4. Lana Del Rey - Cherry
2. Mogwai - Don't Believe the Fife
3. The Boxer Rebellion - What the Fuck
4. Lana Del Rey - Cherry
0
geplaatst: 16 oktober 2017, 21:52 uur
1. The Boxer Rebellion - What the Fuck
2. Lana Del Rey - Cherry
3. Mogwai - Don't Believe the Fife
4. Six Organs of Admittance - Adoration Song
2. Lana Del Rey - Cherry
3. Mogwai - Don't Believe the Fife
4. Six Organs of Admittance - Adoration Song
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 09:48 uur
1. Lusine feat. Vilja Larjosto - Just a Cloud
2. Gus & Jim - Boyhood
3. Lana Del Rey - Cherry
4. Morrissey - Spent the Day in Bed
2. Gus & Jim - Boyhood
3. Lana Del Rey - Cherry
4. Morrissey - Spent the Day in Bed
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 10:35 uur
1. Morrissey - Spent the Day in Bed
2. Lana Del Rey - Cherry
3. Mogwai - Don't Believe the Fife
4. Six Organs of Admittance - Adoration Song
2. Lana Del Rey - Cherry
3. Mogwai - Don't Believe the Fife
4. Six Organs of Admittance - Adoration Song
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 12:00 uur
1. Lusine feat. Vilja Larjosto - Just a Cloud
2. Gus & Jim - Boyhood
3. Morrissey - Spent the Day in Bed
4. The Boxer Rebellion - What the Fuck
2. Gus & Jim - Boyhood
3. Morrissey - Spent the Day in Bed
4. The Boxer Rebellion - What the Fuck
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 17:58 uur
1. Lusine feat. Vilja Larjosto - Just a Cloud
2. Morrissey - Spent the Day in Bed
3. Lana Del Rey - Cherry
4. The Boxer Rebellion - What the Fuck
2. Morrissey - Spent the Day in Bed
3. Lana Del Rey - Cherry
4. The Boxer Rebellion - What the Fuck
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 18:28 uur
1. The Boxer Rebellion - What the Fuck
2. Lana Del Rey - Cherry
3. Morrissey - Spent the Day in Bed
4. Gus & Jim - Boyhood
2. Lana Del Rey - Cherry
3. Morrissey - Spent the Day in Bed
4. Gus & Jim - Boyhood
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 19:51 uur
1. Morrissey - Spent the Day in Bed
2. Lana Del Rey - Cherry
3. Six Organs of Admittance - Adoration Song
4. Gus & Jim - Boyhood
2. Lana Del Rey - Cherry
3. Six Organs of Admittance - Adoration Song
4. Gus & Jim - Boyhood
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 oktober 2017, 20:30 uur
Eindelijk weer eens een goeie song van TBR, had ik niet meer durven hopen.
1 The Boxer Rebellion - What the Fuck
2 Motorpsycho - A Pacific Sonata
3 Morrissey - Spent the Day in Bed
4 Lana Del Rey - Cherry
1 The Boxer Rebellion - What the Fuck
2 Motorpsycho - A Pacific Sonata
3 Morrissey - Spent the Day in Bed
4 Lana Del Rey - Cherry
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 21:20 uur
1. Six Organs of Admittance - Adoration Song
2. Lana Del Rey - Cherry
3. Motorpsycho - A Pacific Sonata
4. Gus & Jim - Boyhood
2. Lana Del Rey - Cherry
3. Motorpsycho - A Pacific Sonata
4. Gus & Jim - Boyhood
0
geplaatst: 18 oktober 2017, 09:26 uur
DjFrankie schreef:
Eindelijk weer eens een goeie song van TBR, had ik niet meer durven hopen.
Eindelijk weer eens een goeie song van TBR, had ik niet meer durven hopen.
1. Motorpsycho - A Pacific Sonata
2. Lusine feat. Vilja Larjosto - Just a Cloud
3. The Boxer Rebellion - What the Fuck
4. Mogwai - Don't Believe the Fife
5. Lana Del Rey - Cherry
6. Six Organs of Admittance - Adoration Song
Aardige ladder
0
geplaatst: 18 oktober 2017, 09:39 uur
Uitslag ladder 6 (11 stemmers):
1. Lana Del Rey - Cherry (21)
2. The Boxer Rebellion - What the Fuck (18)
3. Morrissey - Spent the Day in Bed (18)
4. Lusine feat. Vilja Larjosto - Just a Cloud (15)
5. Gus & Jim - Boyhood (13)
6. Motorpsycho - A Pacific Sonata (9)
7. Six Organs of Admittance - Adoration Song (8)
8. Mogwai - Don't Believe the Fife (8)
1. Lana Del Rey - Cherry (21)
2. The Boxer Rebellion - What the Fuck (18)
3. Morrissey - Spent the Day in Bed (18)
4. Lusine feat. Vilja Larjosto - Just a Cloud (15)
5. Gus & Jim - Boyhood (13)
6. Motorpsycho - A Pacific Sonata (9)
7. Six Organs of Admittance - Adoration Song (8)
8. Mogwai - Don't Believe the Fife (8)
0
geplaatst: 18 oktober 2017, 09:39 uur
Ladder 7:
Charlotte Gainsbourg - Deadly Valentine
Cigarettes After Sex - Sweet
Four Tet - Two Thousand and Seventeen
Foxygen - On Lankershim
Mount Kimbie feat. King Krule - Blue Train Lines
Nev Cottee - Tired of Love
Pip Blom - Babies Are a Lie
Protomartyr - A Private Understanding
MusicMeter: Song van het Jaar 2017 on Spotify - open.spotify.com
spotify:user:teunnis:playlist:15LrW0vxL2WOeeUhiOhUUR
Charlotte Gainsbourg - Deadly Valentine
Cigarettes After Sex - Sweet
Four Tet - Two Thousand and Seventeen
Foxygen - On Lankershim
Mount Kimbie feat. King Krule - Blue Train Lines
Nev Cottee - Tired of Love
Pip Blom - Babies Are a Lie
Protomartyr - A Private Understanding
MusicMeter: Song van het Jaar 2017 on Spotify - open.spotify.com
spotify:user:teunnis:playlist:15LrW0vxL2WOeeUhiOhUUR
1
geplaatst: 18 oktober 2017, 10:30 uur
1. Charlotte Gainsbourg - Deadly Valentine
2. Four Tet - Two Thousand and Seventeen
3. Pip Blom - Babies Are a Lie
4. Mount Kimbie feat. King Krule - Blue Train Lines
Slimme jongens verder van CAS, kunnen keer op keer met hetzelfde nummer meedoen door enkel de titel te wijzigen.
2. Four Tet - Two Thousand and Seventeen
3. Pip Blom - Babies Are a Lie
4. Mount Kimbie feat. King Krule - Blue Train Lines
Slimme jongens verder van CAS, kunnen keer op keer met hetzelfde nummer meedoen door enkel de titel te wijzigen.
0
geplaatst: 18 oktober 2017, 14:37 uur
1. Charlotte Gainsbourg - Deadly Valentine
2. Protomartyr - A Private Understanding **
3. Four Tet - Two Thousand and Seventeen
4. Pip Blom - Babies Are a Lie
** in het overzicht staat een tikfout: ProtoRmartyr
2. Protomartyr - A Private Understanding **
3. Four Tet - Two Thousand and Seventeen
4. Pip Blom - Babies Are a Lie
** in het overzicht staat een tikfout: ProtoRmartyr
0
geplaatst: 18 oktober 2017, 20:14 uur
1. Foxygen - On Lankershim
2. Protomartyr - A Private Understanding
3. Mount Kimbie feat. King Krule - Blue Train Lines
4. Charlotte Gainsbourg - Deadly Valentine
2. Protomartyr - A Private Understanding
3. Mount Kimbie feat. King Krule - Blue Train Lines
4. Charlotte Gainsbourg - Deadly Valentine
0
geplaatst: 18 oktober 2017, 20:18 uur
1. Four Tet - Two Thousand and Seventeen
2. Mount Kimbie feat. King Krule - Blue Train Lines
3. Charlotte Gainsbourg - Deadly Valentine
4. Nev Cottee - Tired of Love
2. Mount Kimbie feat. King Krule - Blue Train Lines
3. Charlotte Gainsbourg - Deadly Valentine
4. Nev Cottee - Tired of Love
0
geplaatst: 18 oktober 2017, 20:20 uur
1. Protomartyr - A Private Understanding
2. Charlotte Gainsbourg - Deadly Valentine
3. Four Tet - Two Thousand and Seventeen
4. Mount Kimbie feat. King Krule - Blue Train Lines
2. Charlotte Gainsbourg - Deadly Valentine
3. Four Tet - Two Thousand and Seventeen
4. Mount Kimbie feat. King Krule - Blue Train Lines
0
geplaatst: 18 oktober 2017, 21:48 uur
Arno schreef:
** in het overzicht staat een tikfout: ProtoRmartyr
** in het overzicht staat een tikfout: ProtoRmartyr
Thanks, aangepast
1. Four Tet - Two Thousand and Seventeen
2. Protomartyr - A Private Understanding
3. Nev Cottee - Tired of Love
4. Pip Blom - Babies Are a Lie
5. Charlotte Gainsbourg - Deadly Valentine
6. Mount Kimbie feat. King Krule - Blue Train Lines
Zes topnummers. Die hammered dulcimer - oké, ik heb het moeten opzoeken - in Two Thousand and Seventeen is buitenaards mooi Enkel die van Foxygen is een verschrikking, maar dat ben ik onderhand wel gewend van ze. Jammer, want er zit potentie in de band. En dat Cigarettes After Sex begint ook wel erg sneu te worden. Zouden ze het zelf niet door hebben ofzo?
* denotes required fields.