menu

Muziek / Nieuws / Later... with Jools Holland

zoeken in:
avatar van Ceasar
Naar aanleiding van haar optreden afgelopen zaterdag vandaag deze gekocht:

Imelda May - Mayhem (2010)

Heerlijk album!

avatar van GrafGantz
Vanavond om 23:00 uur (NL tijd) met o.a. Paul Weller, Paul Buchanan (The Blue Nile) en Mike Skinner (The Streets).

BBC - BBC Two Programmes - Later Live... with Jools Holland, Series 40, Episode 1 - bbc.co.uk

avatar van Oldfart
Iemand gisteren Jack White en zijn Vestaalse ( 't zullen wel geen..) Maagden gezien?
Heeft hij nou zo'n gimmick nodig, ..?

avatar van pjh1967
Gimmick of niet, het klonk wel erg lekker. Sixteen Saltines speelde hij weer met een compleet andere bezetting.

Freeedom at 21
Sixteen Saltines

avatar van Oldfart
Gimmick of niet, het klonk wel erg lekker.
.....bedankt voor het plaatsen van de links Stephan.
Zag gisteren echt alleen de dying seconds zoals dat zo fraai heet.
Vandaar mijn vraag.
Wat me opvalt is dat deze nummers weer erg de nadruk op drums en gitaar hebben.
Zo op het eerste gehoor maken die twee bezettingen ook niet zo veel uit.
Het blijft onmiskenbaar meneer White.
Klinkt inderdaad wel lekker, dan vergeef ik hem wel die meiden in die toga's/jurken.

avatar van Oldfart
Gisteravond bij Jools:



voor mij een ontdekking.

avatar van Oldfart
En 18 jarige Jake Bugg is iemand om in de gaten te houden, benieuwd hoe hij zich ontwikkelt.




Was zowiezo een mooie aflevering met een Jimmy Cliff die behoorlijk bij stem was, nieuw materiaal van the Hives, en zelfs Beach House vond ik zeer te pruimen.
Dus aanstaande vrijdag maar weer kijken voor wie dit gemist heeft.

avatar van tim-r(-_-)
Was idd een leuke aflevering, met als uitschieter het groentje van de bende; jake bugg. Ook Jimmy Cliff was uitstekend. The Hives deden dan weer waar ze goed in zijn; you hate it or you love it... wel ik ben en zal waarschijnlijk nooit echt fan zijn van de Zweden.

Wel jammer dat het alweer de laatste aflevering is van het seizoen. Op het heinde van dit jaar zouden ze er weer aan beginnen.

avatar van Tozifra
Ik hoorde vorige week op de radio dat er iets bij Jools zou komen. Thuis kwam ik erachter dat het al weer de derde aflevering was (vanwege corona wel anders dan vroeger). Net bedacht ik dat ik me wel kon laten waarschuwen door MuMe-gebruikers in dit forum. Helaas was het vorige bericht van negen jaar geleden.
Morgen dus aflevering 4 van seizoen 58, met als gast Joan Armatrading.
Zie BBC Two - Later... with Jools Holland - bbc.co.uk.


avatar van luigifort
Onweerwolf vraagt of ie ook piano gaat spelen

avatar van Poles Apart
luigifort schreef:
Onweerwolf vraagt of ie ook piano gaat spelen

Later... without Jools Holland zou een geweldig programma zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:26 uur

geplaatst: vandaag om 18:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.