menu

Muziek / Nieuws / Later... with Jools Holland

zoeken in:
Mick Jagger in NY. Dat was goed, lekker raggen.

Sheplays
Gisteravond een interview met Charlie Watts. Niets spectaculairs verder.

nee , het was niet vet , ik vond de editors zeer zwak , maar vond dan weer gang of four zeer goed !!!!!!!

maar het beste was de boogie woogie met 2 pianisten en zelfs met 3 ( jools erbij ) , schitterende muziek ,

Het seizoen is blijkbaar weer begonnen, een reden te meer om nog eens op BBC af te stemmen voor mr Jools Holland...

En, Beaster wat vond je van The Gang of Four?

the gang of four was zeer goed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

blij ze nog eens bezig gezien te hebben !!!

Ik vond die gang of four echt slecht, die vent kan totaal niet zingen.

Pooiertje schreef:
Ik vond die gang of four echt slecht, die vent kan totaal niet zingen.

En u bent... laat me raden?

a. de privé-secretaris van de heer Beaster
b. degene die de ladies regelt, zijnde d'n pimp

In het eerste geval, was u 7 minuten te laat; in het tweede no thanx, we'll bring our own!

Deze week:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Vud3URDXeL8

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Berichten die niet meer over Jools' show gingen verwijderd.

goed zo herman , morgenvroeg kijk ik naar de reeks die vannacht in de ether gaat , ben zeer benieuwd naar dat spaghettie western orch .

Sheplays
Dat Spaghetti orkest vond ik heel leuk! Het maakte, samen met Andy Williams, Gary Numan en Echo+konijnenmannen , dat het echt weer eens een ouderwetse Later werd.

ja, twas een goeie later with jools , echo was ok , meer niet , het hoogtepunt was die spaghettie western orchestra , gewoon fantastisch en vanavond is het met MAGAZINE , zéér benieuwd !!

Magazine? Mooi dat ik dit op tijd lees!

Sheplays
Magazine met Howard Devoto ?!?!?

Sheplays schreef:
Magazine met Howard Devoto ?!?!?

yep, van Shot By Both Sides

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.bbc.co.uk/iplayer/images/episode/b00ndqqd_512_288.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Sheplays

Sheplays schreef:

Magazine met drie nummers:

Shot By Both Sides
A Song from Under the Floorboards
The Light Pours Out of Me

Seasick Steve met Sidekick-Ass
en nog Devendra Banhart

Het was weer top..niks ten nadele van Wolfmother, Jimmy Ruffin
en nog een of andere Paloma Faith

Pollens: zit net naar de opname te kijken: Magazine nix nie 'warmed corpses', gewoon spetterende strak spelende band (ok vocaal is Devoto iets teruggevallen). Ter info: de gitaar werd ter hand genomen door Noko (Norman Fisher -Jones, ook in Luxuria) - John Mc... kon er niet bij zijn.

dank je mjuman , ik heb gisteren laat het ook gezien , en ik neem het altijd nog eens op om de goeie stukken dan eens overdag volle bak te kunnen ondergaan ,

awel MAGAZINE was briljant , ( eerst gang of 4 , verleden week echo en nu magazine ( zeker de beste ) terug weer laters op dreef !!!

verder vond ik seasick steve erg goed , devendra een enorme zaag , wolfmother , wat is dat , een bende 7 de rangs klonen met stukje led zep , deep , black , allemaal door elkaar en een '' zanger '' die totaal niet kan zingen !!!

jimmy ruffin da's niks voor mij, mooie song maar hij verprutste het ( de versie van colin blunstone is veel beter )

en die trut van paloma , ( belachelijk slecht )

allé , naar het schijnt komt yoko ono volgende week
, maar vergeet vannacht niet te kijken op ned III naar blokhuys met z'n 3 uur durende filmpjes van vroeger ,

de recorder in huize beaster staat al geprogrammeerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heb nog eens gekeken naar jools later met magazine , awel van het beste dat ik in jaren heb gezien op tv , en als die gitarist met zijn zwart haar mc geoch niet is , toch wel een uitmuntende gitarist voor magazine , ook devoto en de anderen waren zeer goed maar die gitarist was subliem , weet iemand of ze nu ook in de studio zitten en aan een nieuwe cd zouden werken ?

@Beaster: antwoord verplaatst naar hier

Sheplays
Later was gisteravond een beetje gezapig. Hoogetepunt was voor mij het interview met Ginger Baker, alhoewel interview....

De man is in augustus 70 geworden.....was inderdaad amper een interview te noemen; belangrijkste feit: er komt geen nieuwe reunie van Cream: ; "hebben we al gedaan"

Verder geen enkel wauw moment gisteren. Stornoway vond ik zelfs knap beroerd.

Sheplays
Gisteravond, onder andere, een verrassend optreden van Steve Martin op de banjo met een Apalachenorkestje, Joss Stone die dezelfde naaister blijkt te hebben als Jomanda en de, best wel aardige, britse band Delphic.

nee, ,ik vond geen zak aan gisteravond , ik vond niks goed !

Rickie Lee Jones vond ik niet slecht.

je hebt gelijk oldfart , het enigste lichtpuntje in gans de show , en ze heeft zelfs nog een knap smoeltje !!!!!

Over het nummer, wat geschreven werd door haar vader:

Mr. Jones penned "The Moon is Made of Gold," a ballad for his children, and recorded it in a bus station record booth with his brother Bobby, a jazz guitarist and bass player who worked at the Queen Mary for many years. Rickie grew up hearing that record, and learning, not only how to sing, but understanding that she too could write a song, a story, be on stage, act, that it was what she was made to do.
Wikipedia

https://www.youtube.com/watch?v=mIjl5LMf8D4

Gast
geplaatst: vandaag om 09:41 uur

geplaatst: vandaag om 09:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.