menu

Muziek / Nieuws / Later... with Jools Holland

zoeken in:
Mojo Pin
CSS

En een video van T.Rex

Shangri-la schreef:
TINARIWEN
Saharan desert blues never looked or sounded so cool.

Hoogtepunt van de avond, gegarandeerd !!

tondeman
Zeer benieuwd wat dat gaat worden.

De week daarna treed Joanna Newsom op, dus een tip voor fans die nog steeds treurig zijn vanwege het afgelaste paradiso-concert, om de pijn te verzachten

Zo dat maakt de nachten hier op m'n werk weer een stuk aangenamer; Later weer terug on the box.
Veelbelovende line-up.
En bedankt Shangri-la want ik zou het zeker gemist hebben.

Oldfart schreef:
Zo dat maakt de nachten hier op m'n werk weer een stuk aangenamer; Later weer terug on the box.
Veelbelovende line-up.
En bedankt Shangri-la want ik zou het zeker gemist hebben.

Graag gedaan. Je kan je op de website trouwens abonneren op de nieuwsbrief, dan hoef je het nooit meer te missen.

Mojo Pin
CSS

Vanavond bij Jools:

- Travis
- Grinderman
- Dizzee Rascal
- Beverley Knight
- Joanna Newsom
- Candie Payne
- Julien Temple

tondeman
Candie Payne

Mojo Pin
Grinderman was HARD

Mojo Pin schreef:
Grinderman was HARD

En goed!

Mojo Pin
I got the no pussy blues!

handsome_devil
Grinderman was erg tof inderdaad En ik vond Joanna Newsom natuurlijk ook erg goed.

Joanna ... ik ga kijken!

nee... is het al geweest?

Prettige bak herrie weer van Cave c.s; back to the basics moet hij gedacht hebben.
Alleen zijn stem is in de jaren zo veel beter geworden.

Die mini stratocaster van Warren Ellis was zeker de overal genoemde Fendocaster, of was het toch een Hohner guitaret?

Carow schreef:
Joanna ... ik ga kijken!

Ik heb die Joanna dankzij Jools nu voor het eerst gehoord....Wat een vreselijk irritant jankerig kinderstemmetje . Maar ik zal er wel geen kijk op hebben

Mojo Pin
Status Seeker schreef:

Ik heb die Joanna dankzij Jools nu voor het eerst gehoord....Wat een vreselijk irritant jankerig kinderstemmetje .

Inderdaad.

tondeman
Candie Payne daarentegen...

Mojo Pin

Sheplays
FRIDAY 18TH MAY, 11.35PM ON BBC2 with...

PATTI SMITH
Tune in to see a truly amazing performance from Patti. Together with her band she performs "Gimme Shelter", "Soul Kitchen" and "Gloria". You cannnot afford to miss this.
Plus, exclusively at the Later... website, you can watch Patti perform her version of "Smells Like Teen Spirit".

THE CRIBS
Ryan, Ross and Gary Jarman. Yes they are all related. No drunk showbiz nonsense for their TV debut, just great tunes and a great performance. Check out the website on Friday afternoon for their Later video diary.

JOE COCKER
Finally, Joe reveals the truth about whether he is related to Jarvis... He also performs a track at the piano from his wonderful new album 'Hymn For My Soul'.

COLD WAR KIDS
They come from Fullerton, Calfornia but their knowledge of North London venues they have performed in is extensive... It's rare to have two great singers in one guitar band.

SIMPLY RED
Who says it's just the Myspace kids who don't need a record company to be successful...

KATE NASH
The next future female UK star. She's from Harrow, but she doesn't sing in a posh accent. Check our her pink neon sign and her dress which she got from Topshop after rehearsals. See her chatting at Jools' piano on the Later website.

en nu maar hopen dat de kids hier straks niet uitgerekend tijdens Later collectief besluiten dat ze last krijgen van een aanval van slapeloosheid

Patti heeft zojuist op overtuigende wijze laten zien (3x) dat er met het spelen van muziek van anderen helemaal niets mis is.

En al helemaal niet na haar eigen uitleg waarom ze covers doet !

Patti was zeker goed, maar ook het eerste nummer van de Cold War Kids vond ik geweldig.

Mojo Pin
Shangri-la schreef:
Patti was zeker goed, maar ook het eerste nummer van de Cold War Kids vond ik geweldig.

Hang Me Up To Dry

Daar gaan ze nooit meer over heen denk ik.

Sheplays
Patti's Gloria

EVANSHEWSON
Bestaan er goede Jools Holland DVD's , Ik bedoel zijn televisieshows met allerlei gasten, een compilatie van het betere werk, zeg maar ????

EVANSHEWSON schreef:
Bestaan er goede Jools Holland DVD's , Ik bedoel zijn televisieshows met allerlei gasten, een compilatie van het betere werk, zeg maar ????

Ja, die zijn er zeker. Ik heb zelf Cool Brittanica maar er zijn er veel meer kijk hier maar:

http://www.velvetmusic.nl/

Sheplays
EVANSHEWSON schreef:

Jazeker, die zijn gewoon te koop! Ik heb er zelf een met 30 optredens.

edit: 10 Years of Later

Morgen bij Jools:

BLOC PARTY
Performing three tracks from their wonderful album "A Weekend In The City". Find out more about their on stage mascots by watching their backstage interview on the website.

JOAN ARMATRADING
A reminder of what an amazing performer Joan is. Along with a couple of tracks from her current album, Joan treats us to her 1976 classic "Love And Affection".

LCD SOUNDSYSTEM
James Murphy is a genius and a very nice man. He and his LCD Soundsystem chums dazzled the room with "North American Scum" and "All My Friends". So cool to put the drum kit up front too! See their version ofn Joy Division's "No Love Lost" exclusively on the website (available from Friday lunchtime for seven days only).

WILCO
Jeff Tweedy and gang are always welcome at Later as they always bring an air of calm to the proceedings. They perform a couple of tracks from current album 'Sky Blue Sky'.

RICHARD SWIFT
He used to be a carpenter and work in KFC, but thankfully he doesn't write about that. He's got a great voice and great hair!

JULIE FOWLIS
Hebridean Julie sings beautifully in her native Scottish Gaelic and interrupted her honeymoon to perform on the show. Visit the website now to watch her perform "Mo Ghruagach Dhonn".

OLIVIA HARRISON AND BARBARA ORBISON
Respective wives of George and Roy talk about the newly released DVD collection of The Traveling Wilburys.

ALEX JAMES
The second drunkest member of the world's drunkest band... His words not mine. Alex pops in to talk about his book "A Bit of A Blur".

Bron: BBC

Mooie line-up als je het mij vraagt.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:26 uur

geplaatst: vandaag om 13:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.