MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je nu niks meer mee hebt

zoeken in:
Vroeger luisterde ik vooral veel naar rap zoals Eminem. Nu heb ik echt een hekel aan rap en luister ik er echt NOOIT meer naar (met uitzondering van Rap/Rock/Metal bandjes zoals RATM). Ook was ik vroeger een fan van Ome Henk, ik had zowat al zijn CD's gekocht. Nu luister ik er heel soms (lees: eenmaal of tweemaal per jaar) naar voor de nostalgie, maar over het algemeen heb ik niet zoveel meer met Ome Henk.
Ook was ik vroeger helemaal weg van Punkrock, zoals Blink 182 en The Offspring. Nu spreekt Punkrock mij helemaal niet meer aan en luister ik er echt NOOIT meer naar.

Bands die ik 'vroeger' erg leuk vond en waar ik nu (zo goed als) nooit meer naar luister:

- Nirvana
- HIM
- K's Choice

En voor de rest nog veel meer van dit soort bandjes in die richting (Foo Fighters, RATM etc.), maar dan kan ik wel een hele lange lijst gaan maken en die vond ik ook niet zo geweldig als bovenstaande.
Silverchair was er tot voor kort ook nog bijvoorbeeld zo eentje, maar daar luister ik nu weer naar.

Edit: Korn
Jaja, in m'n tijdelijke metal-periode.

Queen en the Dire Straits

slap verhaal allebij

Jorisch schreef:
Queen en the Dire Straits

slap verhaal allebij

Zijn erger artiesten te bedenken!

Snappy schreef:
(quote)

Zijn erger artiesten te bedenken!

Mmm, dat weet ik toch nog zo niet

Offspring was ik vroeger helemaal gek van.haha.

Ik vind niet dat veel erger is te bedenken dan dire straits, ik zelf ben er als het ware ook mee groot geworden, en hoewel ik er nu niet meer zo tegenop kijk als toen, vind ik het nog steeds een leuk bandje. Ik luister er nooit meer na, maar als naar mijn mening is er verder niks mis met ze, toch lekker melodieus bandje met sfeertjes?

Het is in ieder geval niet zo erg als ik het heb gehad, ik luisterde top 40hitjes, ach ja, was een tijd dat ik nog geen flauw benul had van wat muziek was, massameloper. hoewel ook de top40 nog heel af en toe een lekker nummer voortbrengt.

Metallica, paar maantjes fan van geweest paar jaar geleden. Maar na St. Anger haakte ik maar meteen af.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:37 uur

geplaatst: vandaag om 22:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.