Muziek / Algemeen / Artiesten waar je nu niks meer mee hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 30 maart 2006, 19:32 uur
Hoofdzakelijk met nederlandse artiesten. Misschien wel toeval. Ik kan het helaas ook niet onderbouwen.
0
handsome_devil
geplaatst: 30 maart 2006, 21:58 uur
- Linkin Park
- Eminem
- Limp Bizkit
Dit vond ik toen ik 13/14 was helemaal geweldig
- Eminem
- Limp Bizkit

0
geplaatst: 30 maart 2006, 22:37 uur
Vroeger gek geweest op Robert Palmer, Boz Scaggs, Joe Cocker..Phil Collins. Jeetje ja dit is allemaal jeugdsentiment
Ach zo heb je allemaal bepaalde fases
Maar wat ik nu merk is dat het nieuwe geluid zoals be your own pet, arctic monkeys...Art Brut..Infadels
Mij laat denken aan de punk en new wave periode maar nog leuker en beter
Ach zo heb je allemaal bepaalde fases
Maar wat ik nu merk is dat het nieuwe geluid zoals be your own pet, arctic monkeys...Art Brut..Infadels
Mij laat denken aan de punk en new wave periode maar nog leuker en beter
0
sxesven
geplaatst: 30 maart 2006, 23:42 uur
Enigszins als ettettummu:
Dying Fetus, Cephalic Carnage, Nile, Aborted, en massa's underground grindbandjes.
Tja, dat waait over.
Dying Fetus, Cephalic Carnage, Nile, Aborted, en massa's underground grindbandjes.
Tja, dat waait over.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 23:43 uur
0
geplaatst: 30 maart 2006, 23:47 uur
slipknot, green day, rammstein, guano apes (nog een beetje voor de nostalgie), limp bizkit, p.o.d., linkin park
0
fastpulseboy
geplaatst: 30 maart 2006, 23:56 uur
handsome_devil schreef:
- Linkin Park
- Eminem
- Limp Bizkit
- Linkin Park
- Eminem
- Limp Bizkit

zo.....................
jouw smaak is in korte tijd met e-nor-me sprongen vooruit gegaan
0
geplaatst: 31 maart 2006, 00:07 uur
fastpulseboy schreef:
zo.....................
zo.....................
Daar kan ik het alleen maar in stille bewondering 1000% mee eens zijn

0
sxesven
geplaatst: 31 maart 2006, 00:08 uur
ettettummu schreef:
kan onmogelijk blijven
(quote)
kan onmogelijk blijven

Inderdaad.
Na het zoveelste Diarrhea Vomit Abortion nummer is de lol er meestal wel vanaf.
Iets als Cryptopsy of Dying Fetus zou ik nog wel kunnen aanhoren, maar niet met plezier.
0
handsome_devil
geplaatst: 31 maart 2006, 09:05 uur
fastpulseboy schreef:
zo.....................
(quote)
zo.....................
Nou dank je wel
Ik moet zeggen dat dat toch echt door AFI is gekomen :O. Toen ik dat voor de eerste keer hoorde had ik zoiets van: wow, en ja door die band ben ik meer andere muziek gaan luisteren zoals The Smiths en The Cure 
0
geplaatst: 31 maart 2006, 12:33 uur

En er is op dat gebied nog veel moois te ontdekken, take my word for it

0
handsome_devil
geplaatst: 31 maart 2006, 13:51 uur
Ja ik weet het, maar ik had zoveel gedownload de laatste tijd dat ik niet wist waar ik moest beginnen
ben dus maar gewoon bezig om elke band te beluisteren die ik op mijn computer heb staan
Midden in mijn muzikale expeditie dus 
0
geplaatst: 31 maart 2006, 13:57 uur
Hahaha! 
Ik moet zeggen dat ik een beetje vergelijkbaar probleem heb... zit nu met allerlei spul van the church en the chameleons, terwijl ik m'n hernieuwde waardering voor echo & the bunnymen eigenlijk nog niet heb verwerkt

Ik moet zeggen dat ik een beetje vergelijkbaar probleem heb... zit nu met allerlei spul van the church en the chameleons, terwijl ik m'n hernieuwde waardering voor echo & the bunnymen eigenlijk nog niet heb verwerkt

0
handsome_devil
geplaatst: 31 maart 2006, 14:18 uur
orbit schreef:
Hahaha!
Hahaha!

Irritant hè, goeie muziek?

0
geplaatst: 17 mei 2006, 10:45 uur
Zeker, vooral met blind justice!
Ik luister nooit meer naar J.J Cale, is me een beetje te suf.
de Scene ook niet meer, wel goed maar na twee tracks weet ik het wel weer...
The Cure ben ik na een lp kant ook weer beu, vraag me niet waarom maar ik vind het niet spannend meer.
mijn enige lp van Depeche Mode staat ook te verstoffen, maar die valt bij mij in de categorie mis kopen. Ik gooi nooit wat weg. Oh ja mijn collectie singletjes van nederlandse punk bandjes uit eind jaren zeventig draai ik ook niet meer. Wie kent ze nog: Coitus Int., de Workmates, de Rakketax en de Bizon kidz (ja ze verzonnen wat in die tijd)
Wel leuk om te horen waar de Heideroosjes naar luisterden toen ze nog klein waren.
Ik luister nooit meer naar J.J Cale, is me een beetje te suf.
de Scene ook niet meer, wel goed maar na twee tracks weet ik het wel weer...
The Cure ben ik na een lp kant ook weer beu, vraag me niet waarom maar ik vind het niet spannend meer.
mijn enige lp van Depeche Mode staat ook te verstoffen, maar die valt bij mij in de categorie mis kopen. Ik gooi nooit wat weg. Oh ja mijn collectie singletjes van nederlandse punk bandjes uit eind jaren zeventig draai ik ook niet meer. Wie kent ze nog: Coitus Int., de Workmates, de Rakketax en de Bizon kidz (ja ze verzonnen wat in die tijd)
Wel leuk om te horen waar de Heideroosjes naar luisterden toen ze nog klein waren.
0
geplaatst: 28 mei 2006, 14:02 uur
Ik luisterd vroeger ook veel naar muziek als Puddle Of Mudd, Linkin Park, P.O.D., Limp Bizkit, Rammstein en System Of A Down... Nirvana heb ik gelukkig nooit leuk gevonden 

0
Mojo Pin
geplaatst: 28 mei 2006, 15:35 uur
Ik heb jaaaaaaren geleden wel eens naar Limp Bizkit geluisterd 

0
geplaatst: 28 mei 2006, 17:32 uur
Ik een jaar geleden nog
Samen met Linkin' Park en KoRn en al die troep. Maar toen begon ik eigenlijk ook pas 'muziek' te ontdekken. Luister pas sinds september een beetje muziek zoals ik het nu luister. Nirvana heb ik ook altijd leuk gevonden maar dat is er ook al sinds 2 maand af. U2, opera (
), klassieke muziek, spirits of nature en alles van dat soort luister ik heel af en toe nog om het nostalgie gevoel op te halen. Die opera is er gelukkig al wel af...
0
geplaatst: 10 juni 2006, 10:30 uur
Net als de meeste ben ik ook een beetje afgeknapt op Amerikaanse punk/rock als Limp Bizkit, Blink 182 en The Offspring. Smash kan ik overigens nog steeds wel waarderen. Linkin Park luisterde ik toen, maar vind ik nog steeds wel goed.
Ik snap eerlijk gezegd de euforie over handsome_devil niet zo. Linkin Park en vooral Limp Bizkit zijn inderdaad niet hoogstaand. Maar de stap van Eminem naar The Cure, betekend vooral dat je muzieksmaak anders word, niet per definitie beter of slechter. Het zijn beiden één van de talentvolste in hun genre.
Ik snap eerlijk gezegd de euforie over handsome_devil niet zo. Linkin Park en vooral Limp Bizkit zijn inderdaad niet hoogstaand. Maar de stap van Eminem naar The Cure, betekend vooral dat je muzieksmaak anders word, niet per definitie beter of slechter. Het zijn beiden één van de talentvolste in hun genre.
0
geplaatst: 10 juni 2006, 12:48 uur
luc011190 schreef:
Net als de meeste ben ik ook een beetje afgeknapt op Amerikaanse punk/rock als Limp Bizkit, Blink 182 en The Offspring. Smash kan ik overigens nog steeds wel waarderen. Linkin Park luisterde ik toen, maar vind ik nog steeds wel goed.
Hmm.. ik vind niet echt dat eminem het hiphop equivalent is van The Cure

0
handsome_devil
geplaatst: 10 juni 2006, 13:17 uur
luc011190 schreef:
Ik snap eerlijk gezegd de euforie over handsome_devil niet zo.
Ik snap eerlijk gezegd de euforie over handsome_devil niet zo.
Nee, snap ik ook niet.
luc011190 schreef:
Maar de stap van Eminem naar The Cure, betekent vooral dat je muzieksmaak anders wordt, niet per definitie beter of slechter. Het zijn beiden één van de talentvolste in hun genre.
Maar de stap van Eminem naar The Cure, betekent vooral dat je muzieksmaak anders wordt, niet per definitie beter of slechter. Het zijn beiden één van de talentvolste in hun genre.
Ik vind dat er wel degelijk een kwaliteitsverschil is tussen Eminem en The Cure, anders had ik nu ook nog steeds naar Eminem geluisterd. Het is namelijk niet zo dat ik Eminem niet meer leuk vind, ik kan het nog steeds goed aanhoren, maar er is naar mijn mening een hoop muziek wat kwalitatief beter is dan Eminem. Eminem mag misschien één van de besten in zijn genre zijn, maar kom op, het grootste gedeelte van het genre rap is niet al te hoogstaand

0
lambf
geplaatst: 10 juni 2006, 15:47 uur
1 a 2 jaar geleden luisterde ik:
-Somige radiomuziekjes (wist nooit de naam daarvan
)
-limp bizkit
-linkin park
-slipknot, o nee, niet echt, daar had ik een cd van, maar na drie keer draaien ben ik daar behoorlijk op afgeknapt.
En daardoor ben ik denk ik wat verder gaan zoeken (ook door iemand op school die een keer lamb of god liet horen)
-Somige radiomuziekjes (wist nooit de naam daarvan
)-limp bizkit
-linkin park
-slipknot, o nee, niet echt, daar had ik een cd van, maar na drie keer draaien ben ik daar behoorlijk op afgeknapt.
En daardoor ben ik denk ik wat verder gaan zoeken (ook door iemand op school die een keer lamb of god liet horen)
0
geplaatst: 11 juni 2006, 10:31 uur
handsome_devil schreef:
Nee, snap ik ook niet.
Ik vind dat er wel degelijk een kwaliteitsverschil is tussen Eminem en The Cure, anders had ik nu ook nog steeds naar Eminem geluisterd. Het is namelijk niet zo dat ik Eminem niet meer leuk vind, ik kan het nog steeds goed aanhoren, maar er is naar mijn mening een hoop muziek wat kwalitatief beter is dan Eminem. Eminem mag misschien één van de besten in zijn genre zijn, maar kom op, het grootste gedeelte van het genre rap is niet al te hoogstaand
(quote)
Nee, snap ik ook niet.
(quote)

Ik geloof je natuurlijk wel als je tegenwoordig The Cure beter vind. Maar ik heb ook 2 cd's van The Cure en kan het gewoon waarderen, maar ik vind ze niet talentvoller als Eminem, hoewel dat natuurlijk en moeilijke (en ietwat kromme) vergelijking is.
0
Bobiej
geplaatst: 11 juni 2006, 12:22 uur
- Limp Bizkit
- Queen
- Grotendeels ook Linkin Park, ik zet het heel weinig op
- U2, was ik vorig jaar gek van, nu alleen een paar nummers
- Queen
- Grotendeels ook Linkin Park, ik zet het heel weinig op
- U2, was ik vorig jaar gek van, nu alleen een paar nummers
0
geplaatst: 30 juni 2006, 09:07 uur
De eerste platen die ik in handen kreeg (net geen 78-toeren meer
) waren van m'n vader... dat was een topgenre hoor... bzn.. the cats... de flippers...
Van m'n 10e tot 14e veel top 40-werk...
Daarna met name jaren 60 hardrock als Black Sabbath en Led Zeppelin
Toen een fase vruchteloos op zoek geweest naar onterecht onbekende bandjes...
Om vervolgens op een paar artiesten te blijven hangen...
Maar de conclusie is dat het gewoon leuker is als je het jezelf toestaat om van alles leuk te vinden en lekker alles door elkaar te draaien... wat is er nu mooier dan in een uur een mix te draaien van Nirvana, Celtic Frost, John Lennon, de Deurzakkers, Tiamat en Andre Hazes ?
) waren van m'n vader... dat was een topgenre hoor... bzn.. the cats... de flippers...Van m'n 10e tot 14e veel top 40-werk...
Daarna met name jaren 60 hardrock als Black Sabbath en Led Zeppelin
Toen een fase vruchteloos op zoek geweest naar onterecht onbekende bandjes...
Om vervolgens op een paar artiesten te blijven hangen...
Maar de conclusie is dat het gewoon leuker is als je het jezelf toestaat om van alles leuk te vinden en lekker alles door elkaar te draaien... wat is er nu mooier dan in een uur een mix te draaien van Nirvana, Celtic Frost, John Lennon, de Deurzakkers, Tiamat en Andre Hazes ?

* denotes required fields.