MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het 'Muziek voor speciale gelegenheden' topic

zoeken in:
Is dat dat foute nummer van: Life is life...na na nanana? Nee, das niks

Falco, ja misschien kan ik daar wat grappigs van vinden. Enne..Edelweiss, versie van Badesalz...geen idee wat dat voor iets is. Goed, ik ga gewoon even zoeken.

Is Fennesz ook niet Oostenrijks?

Kruder & Dorfmeister toch ook? Maar of dat nou Oostenrijks klinkt?

Ik zou gewoon wat schlager proberen op te duikelen. Als er iets suf is, is dat het wel.

Ja, misschien is dat wel het beste. Ik zat te twijfelen of ik van een suf filmpje een hip filmpje moet maken, of van een suf filmpje een nog suffer filmpje. Ik denk dat ik voor het laatste ga. Met lekkere schlager muziek!

dutch2
Neem de Radetzkymars van Strauss (dat afgrijselijke nieuwjaarsdeuntje) en pleur er een vette beat onder. Lijkt me best leuk en het is in ieder geval heeeeel erg Oostenrijks.

Jee... wat een opgave zeg! Oostenrijkse klinkende muziek... Ik kom niet verder dan Anton Aus Tirol en wat ander naar gejodel.

Even zonder gekheid: Falco is toch wel een optie?

zoek eens op Hubert von Goisern, dat lijkt me wel geschikt als ik dit zo lees!

Over ruim een week mag ik mij het hele weekend uitleven als plaatjesdraaier bij atletiekwedstrijden. Ik kan dus nog wel wat fantasie en hulp gebruiken.

Het devies:
- niet al te depri
- behoorlijk uptempo
- redelijk makkelijk in het gehoor liggend
- edoch niet te plat
- mix van stijlen/genres/periodes, maar wel met speciale aandacht voor (begin) jaren '90, gezien de te verwachten gemiddelde leeftijd op de baan

Lukas schreef:
Over ruim een week mag ik mij het hele weekend uitleven als plaatjesdraaier bij atletiekwedstrijden. Ik kan dus nog wel wat fantasie en hulp gebruiken.

Het devies:
- niet al te depri
- behoorlijk uptempo
- redelijk makkelijk in het gehoor liggend
- edoch niet te plat
- mix van stijlen/genres/periodes, maar wel met speciale aandacht voor (begin) jaren '90, gezien de te verwachten gemiddelde leeftijd op de baan

Misschien Hallogallo van Neu ?

Sing Hallelujah van Dr. Alban?

Misschien wel een beetje fout, maar wel leuk, positief en opzwepend.

En om de een of andere reden denk ik nu ook aan Whatever you want van Status Quo.

M/A/R/R/S - Pump Up The Volume?

fastpulseboy
plaatjes draaien bij atletiek wedstrijden???
damn, waar gaat dat nou weer over.
wie zit daar op te wachten en waarom zou je het leuk vinden om te doen?
Volgende stap is een dj in het bordeel.

Voor de DJ in het bordeel ga ik toch voor de Bolero.

sq
De muziek in het startvak van de Damtotdamloop (we gaan binnenkort weer!) associeer ik positief met lopen. Soms wel platgetreden, maar ik vind dat (dan) niet erg. Ik maakte er een verzamelCD van ´Runners High´ . Op de tracklilist:

Dance 2 trance - The Power of American Natives
Love inc. - You´re a Superstar
Snap - the Power
Barthezz - On the Move

Verder is een goede tip uiteraard Tiesto´s speciaal gemaakte CD hiervoor

of is dat allemaal ´te plat´?

deric raven schreef:
Voor de DJ in het bordeel ga ik toch voor de Bolero.
Ik zat aan The Berzerker te denken

fastpulseboy schreef:
plaatjes draaien bij atletiek wedstrijden???
damn, waar gaat dat nou weer over.
wie zit daar op te wachten en waarom zou je het leuk vinden om te doen?
Volgende stap is een dj in het bordeel.

Gast, ga lekker even Jannes afkraken of zo. Ik stel een normale vraag hier. Dit topic is daarvoor bedoeld

Oh, en bedankt voor de tips natuurlijk

Dan hoef je niet meteen zo rood te worden Lukas...

Paap_Floyd schreef:
Dan hoef je niet meteen zo rood te worden Lukas...

Ik heb liever DJ Lukas tijdens mijn 800m, dan een gebrand schijfje met om en om Kaiser Chiefs en Red Hot Chili Peppers(zoals ik het de laatste keer had).

Gast
geplaatst: vandaag om 07:11 uur

geplaatst: vandaag om 07:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.