Muziek / Algemeen / Acteurs/actrices die gaan zingen, en andersom.
zoeken in:
0
geplaatst: 27 april 2006, 21:42 uur
Het is trouwens wel voort mode man, allemaal zangers/zangeressen gaan het proberen in een film zoals Britney, Usher, 50 cent, Justin Timberlake en zo nog een hele rij, en de laatste die het ook gaan proberen Alicia Keys en Rihanna (maar die speelt gewoon zichzelf)
Mijn favoriet van geslaagde is toch echt wel Beyoncé die vrouw kan alles
Mijn favoriet van geslaagde is toch echt wel Beyoncé die vrouw kan alles

0
Electro_
geplaatst: 27 april 2006, 21:43 uur
De film van 50 Cent schijnt ook niet slecht te zijn, heb hem nog niet gezien. En Beyoncé is ook niet de slechtste. 

0
geplaatst: 27 april 2006, 21:44 uur
ettettummu schreef:
(quote)
behalve zingen en acteren, maar dat kan mijn vrouw ook nietHeb jij je ogen en oren in je kont zitten ofzo

0
geplaatst: 27 april 2006, 21:46 uur
Dit soort opmerkingen maken wij toch ook niet als jij voor de 4235e keer met Rihanna aan komt zetten?

0
geplaatst: 27 april 2006, 21:49 uur
Sorry dan
Ettettummu waarschijnlijk komt het anders over dan ik het bedoel, ik bedoelde het namelijk voor de grap omdat ik vind dat ze sowieso een geweldige stem heeft, maar ik accepteer ieder z'n mening 
Ettettummu waarschijnlijk komt het anders over dan ik het bedoel, ik bedoelde het namelijk voor de grap omdat ik vind dat ze sowieso een geweldige stem heeft, maar ik accepteer ieder z'n mening 
0
geplaatst: 27 april 2006, 21:49 uur
de mijne was ook bedoelt als grap
behalve van dat zingen en acteren
behalve van dat zingen en acteren
0
geplaatst: 27 april 2006, 22:00 uur
Dus je vrouw is Beyoncé
Of beledig ik haar nu, ze is dan in iedergeval wel een lekkerding complimentje dus 
Of beledig ik haar nu, ze is dan in iedergeval wel een lekkerding complimentje dus 
0
geplaatst: 27 april 2006, 22:02 uur
0
geplaatst: 27 april 2006, 22:03 uur
lebowski schreef:
Dat moet ook wel, want jij zit de hele dag achter je pc
(quote)
Dat moet ook wel, want jij zit de hele dag achter je pc

toevallig ga ik op dit moment afsluiten

0
sxesven
geplaatst: 27 april 2006, 23:27 uur
Scarlett Johansson nam recent een nummertje op voor een Hollywood compilatie (een jazz standaard geloof ik). Pitchfork was er weinig positief over, maar ik heb het geval nog niet gehoord en ben derhalve uiterst benieuwd. 

0
geplaatst: 28 april 2006, 09:11 uur
Echt goed in acteren. Verdienstelijk met leuke hitjes in de muziek:

En dat deze er nog niet bijstond

En dat deze er nog niet bijstond

0
geplaatst: 28 april 2006, 12:01 uur
0
geplaatst: 28 april 2006, 12:21 uur
andré schreef:
acteert ie ook dan?
(quote)
acteert ie ook dan?

Dat weet ie dan knap te verbloemen.
0
geplaatst: 28 april 2006, 12:38 uur
vooral live is ie onovertroffen, getuige de 3-cd box "live in Toronto" voor 350.000 man uitzinnig publiek.
* denotes required fields.