Muziek / Algemeen / Acteurs/actrices die gaan zingen, en andersom.
zoeken in:
0
geplaatst: 28 april 2006, 12:45 uur
heeeeee
zou je daar een kopietje van kunnen maken, ik heb daarvoor stad en land afgelopen.
ik kom 'm niet aan
zou je daar een kopietje van kunnen maken, ik heb daarvoor stad en land afgelopen.
ik kom 'm niet aan

0
geplaatst: 28 april 2006, 12:48 uur
Gelijk oversteken dan. Ik wil een kopie van die cd-box.
We spreken wel af bij het eerstvolgende concert van Beyoncé.
0
geplaatst: 28 april 2006, 12:52 uur
rayman schreef:
Gelijk oversteken dan. Ik wil een kopie van die cd-box.
DEAL Gelijk oversteken dan. Ik wil een kopie van die cd-box.

0
geplaatst: 2 mei 2006, 20:55 uur
Dat nieuwe nummer van Hillary Duff laat mijn hart trouwens ook harder kloppen
haha
haha
0
geplaatst: 6 mei 2006, 21:46 uur
Cher acteert beter dan ze zingt, maar heeft/had op beide gebieden groot succes. Das wel tof.
Verder vind ik het wel leuk als acteurs/actrices in films zelf zingen zoals Meryl Streep, Michelle Pfeiffer etc.
Verder vind ik het wel leuk als acteurs/actrices in films zelf zingen zoals Meryl Streep, Michelle Pfeiffer etc.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 22:41 uur
Geronimootje schreef:
Cher acteert beter dan ze zingt, maar heeft/had op beide gebieden groot succes. Das wel tof.
Michelle Pfeiffer in the fabulous baker broys, whoehaa!!

0
geplaatst: 6 mei 2006, 22:41 uur
beruk schreef:
Michelle Pfeiffer in the fabulous baker boys, whoehaa!!

(quote)
Michelle Pfeiffer in the fabulous baker boys, whoehaa!!

0
geplaatst: 2 november 2006, 14:32 uur
He en vergeten we hier allemaal Jack Black met zijn Tenacious D
.
.
0
geplaatst: 22 mei 2014, 22:51 uur
Leuk feitje hiero!
Steven Seagel heeft een blues band zonder wapens.
Komt trouwens dit jaar naar Nederland, in Zoetermeer.
Bruce Willis heeft ook een band, en Johnny Depp heeft ooit eens op het podium gestaan met DE Black Keys.
Steven Seagel heeft een blues band zonder wapens.
Komt trouwens dit jaar naar Nederland, in Zoetermeer.
Bruce Willis heeft ook een band, en Johnny Depp heeft ooit eens op het podium gestaan met DE Black Keys.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 mei 2014, 12:25 uur
Dean Martin vind ik wel goed in Rio Bravo, zijn muziek niet echt.
De Beatlesfilms zijn onwijs kinderachtig.
De filmrollen van David Bowie zijn tenenkrommend.
Neil Young is ook een acteur van niets.
Muziek van Clint Eastwood heb ik nog niet gehoord, ben ik ergens wel benieuwd naar.
Jeff Bridges kan beter blijven acteren.
Björk
Tom Waits
En dan zijn er ook nog wel dubbelgeentalenten, zoals Madonna, Miley Cyrus en J.Lo.
De Beatlesfilms zijn onwijs kinderachtig.
De filmrollen van David Bowie zijn tenenkrommend.
Neil Young is ook een acteur van niets.
Muziek van Clint Eastwood heb ik nog niet gehoord, ben ik ergens wel benieuwd naar.
Jeff Bridges kan beter blijven acteren.
Björk
Tom Waits
En dan zijn er ook nog wel dubbelgeentalenten, zoals Madonna, Miley Cyrus en J.Lo.
0
geplaatst: 24 mei 2014, 12:33 uur
Bowie was toch behoorlijk sterk in The man who fell to earth en Merry Christmas Mr Lawrence. En serieuze bands zijn gevormd door Kevin Bacon (The Bacon Brothers, goeie naam!
) en Jared Leto (30 Seconds To Mars).
) en Jared Leto (30 Seconds To Mars).
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 mei 2014, 14:22 uur
Jared Leto kan wel aardig acteren, maar die boze tienermeisjesmuziek is erg emo.
0
geplaatst: 24 mei 2014, 14:32 uur
Opmerkelijk dat Jamie Foxx nog niet genoemd is hier. Op beide vlakken buitengewoon getalenteerd.
0
kiriyama
geplaatst: 24 mei 2014, 16:26 uur
Justin Timberlake vind ik toch een betere acteur dan muzikant.
0
geplaatst: 24 mei 2014, 17:07 uur
Dennis Wilson en James Taylor spelen samen in "Two-Lane Blacktop" (1971), een aardige roadmovie.
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 18:10 uur
Acteur Michael Cera heeft begin deze maand ook een (lo-fi) album uitgebracht op Bandcamp.
0
buizen
geplaatst: 26 augustus 2014, 12:45 uur
Dancer in the dark (Lars van Trier) is echt een fantastische film met in de hoofdrollen Björk en Catherine Deneuve. Björk, die ook al uitstekende muziek maakt, acteert hierin geweldig. Bij vlagen is de film musicalachtig, als Björk zingt en danst. Heb de film enkele malen gezien, prachtig.
De film won meen ik de Gouden Palm, op het festival van Cannes, destijds.
"De emoties die optraden tijdens opnamen voor Dancer in the dark waren zeer heftig. Onderlinge conflicten en gevoelens hadden hier o.a. invloed op. Björk is zelfs een dag boos van de filmset weggelopen omdat ze het oneens was met de kleding (een groene blouse) die ze moest dragen. In een documentaire op één van de vele verschillende Dancer in the Dark-dvd's wordt verteld dat ze de blouse in kwestie met haar tanden verscheurde."..
De film won meen ik de Gouden Palm, op het festival van Cannes, destijds.
"De emoties die optraden tijdens opnamen voor Dancer in the dark waren zeer heftig. Onderlinge conflicten en gevoelens hadden hier o.a. invloed op. Björk is zelfs een dag boos van de filmset weggelopen omdat ze het oneens was met de kleding (een groene blouse) die ze moest dragen. In een documentaire op één van de vele verschillende Dancer in the Dark-dvd's wordt verteld dat ze de blouse in kwestie met haar tanden verscheurde."..

* denotes required fields.