MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Hoe 'ontdekken' jullie je muziek

zoeken in:
MarkS73 schreef:
Ik vind Spotify een mooie manier om nieuwe muziek te ontdekken, als ik het echt goed vind schaf ik de cd aan.

Ergens mis ik die tijd wel eens dat je nieuwe muziek ontdekte omdat het toevallig op stond in de platenzaak of omdat er een mooie recensie in de Oor stond. Om de een of andere reden wordt het ook minder speciaal als het allemaal zo gemakkelijk gaat...

Precies, dat vind ik ook. Er is nog weinig uitdaging nodig, je ziet, je klikt, je beluistert, en soms blijft iets overeind waar je een tijd zoet mee bent.

p.s. toch zou ik het niet willen missen, ik heb dat ook wel met boeken en films. Er is altijd wel iet bij met betekenis.

Via de Ontdek-muziek-App natuurlijk, ik laat niets aan het toeval over.

vivalamusica schreef:
(quote)

Precies, dat vind ik ook. Er is nog weinig uitdaging nodig, je ziet, je klikt, je beluistert, en soms blijft iets overeind waar je een tijd zoet mee bent.

p.s. toch zou ik het niet willen missen, ik heb dat ook wel met boeken en films. Er is altijd wel iet bij met betekenis.

Dat is zeker waar, alleen dit jaar heb ik al een hoop moois ontdekt. Gek genoeg ook John lee Hooker dankzij Spotify, hij is er al lang niet meer maar beter laat dan nooit...heeft hij er postuum toch maar mooi een fan bij:)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:53 uur

geplaatst: vandaag om 19:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.