MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Youtube.com

zoeken in:
lambf
Wist niet echt waar ik het moest plaatsen dus eh,

en live,

Zie op youtube steeds vaker VEVO, waar veel mensen blijkbaar niet zo blij mee zijn. Vraag me af waarom dit is?

Edit: ben er al achter, filmpje loopt halverwege vast..

The Oath
In Muziek > Algemeen > Hits die niet op Youtube staan:

Bij The Doors - The Doors (1967):

Ik wist dat er een videoclip bestond van Light My Fire!

Het gaat hier wel om een van de single-versie. Heb hem na maanden zoeken teruggevonden en op youtube gezet:
LIGHT MY FIRE

Bekijk het, voor hoelang het er op staat.

is al gebeurd, Oath...

This video contains content from WMG, who has blocked it on copyright grounds.

WMG

boomkat
Schandalig.

Dat is volgens mij niet het belangrijkste, ik heb al VEVO-clips gezien met een verplicht reclamefilmpje aan het begin.

Op het eerste gezicht lijkt VEVO een samenwerkingsverband met platenmaatschappijen, aangezien er louter muziekclips in hun geheel op te zien zijn.

"Vevo is a music video and entertainment website. It is owned by Sony Music Entertainment, Universal Music Group and Abu Dhabi Media Company. The service was launched officially on 8 December 2009. The video hosting for Vevo is provided by YouTube, with Google and Vevo sharing the advertising revenue. Vevo offers music videos from three of the four major record labels, Universal Music Group, Sony Music Entertainment and EMI."

Dus inderdaad platenmaatschappijen.

The Oath
Vreemd, ik kan hem nog altijd bekijken en horen, en dat heb ik bij mijn oudere uploads die geblokeerd zijn niet.
Ook geen bericht van youtube van gehad.

http://www.youtube.com/watch?v=e-qHDhb3qWQ

In de lijst van mijn uploads staat er wel bij:
Video blocked in some countries.

rabbit

Hype alarm!

Father McKenzie
In Muziek > Nieuws > Het succes van You Tube:

Dagelijks 2 miljard YouTubefilmpjes bekeken - news - ZDNet

2 miljard lijkt me toch erg straf, dat wil zeggen dat iedereen die internet heeft er elke dag eentje bekijkt. Aangezien het merendeel van die 2 miljard dan nog aziaten zijn...

Father McKenzie
Ja, ontzèttend veel, en ik bemerk ook bij mezelf dat ik vele oldies toch opzoek op You Tube, je vind er dan ook zowat alles op terug hé!

Ik heb er gisteren ook wel 10 bekeken... Halen wij het gemiddelde toch een beetje omhoog.

Deze is vast al eens langsgekomen:

Deze van Golden Bug vast nog niet :

Geniaal, je kan je nu bij elk YouTube-filmpje in Zuid-Afrika wanen. Klik op de voetbal rechtsonder en je krijgt een oorverdovend vuvuzela-concert op de achtergrond

Dít is échte muziek! Recht vanuit het hart.

Geweldig

Alleen jammer dat het slechts een spotje is. Ik had wel meer van dit moois willen zien.

Kos

. Die Eric Corton ook als Backstreet Boy.

Da's dus gewoon goed gedaan

Haha ja, ik krijg bijna zin om te luisteren

Dat is ook voor het eerst dat ik positief kan zijn over Giel Beelen.

En Rob Stenders...

haha prachtig! Veenstra als The Prodigy

sq
Ik ben niet zo´n Youtube-grazer, dus ik weet niet of dit heel obscuur is of juist heel populair (zou het echt 9 miljoen keer zijn bekeken?). ´k werd er wel bijzonder door getroffen.

Wie herinnert zich deze band nog, The Charlies oet Emm'n.
Leken even te gaan doorbreken.
Met een haring etende Daniel Lohues...

Gast
geplaatst: vandaag om 19:04 uur

geplaatst: vandaag om 19:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.