Muziek / Algemeen / Welk liedje kan je vandaag niet uit je hoofd krijgen?
zoeken in:
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 13:11 uur
De Efteling - carnaval festival tu tu tu tu du tu tu du tu dudu
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 13:18 uur
The Fratellis - Chelsea Dagger!
Do do do, do do do dododododododo
Do do do, do do do dododododododo
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 16:19 uur
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 16:25 uur
Gisteren hoorde ik op een schuurfeest een remix van 'Monsieur Cannibal'. Dat is dat ding met die kookpotten wat tegenover de Carnaval staat. En nu heb ik dat liedje dus in mijn hoofd...
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 16:46 uur
Vanwege mijn vakantie in Thailand heb ik zo'n 3 weken lang 'One Night In Bangkok' van Murray Head in mijn hoofd gehad. Ik vond het altijd wel een aardig nummer, maar inmiddels komt ie m'n neus uit... 

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 18:15 uur
Nu twee dagen een feest-weekend gehad ter herinnering aan de intro.. en helemaal doodgegooid met 'Kinderen voor Kinderen - Wakker met een Wijsje' (elke ochtend een uur lang om ons uit bed te krijgen
)... Met als gevolg dat ik dat voor de rest van de week in mijn hoofd ga hebben.
)... Met als gevolg dat ik dat voor de rest van de week in mijn hoofd ga hebben.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 18:32 uur
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 19:09 uur
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 19:13 uur
Ik zit al een paar dagen regelmatig met Just Like Heaven van The Cure in mijn hoofd, maar daar ben ik niet rouwig om
Ik ken heel het nummer wel al perfect vanbuiten intussen, van 'Show me show me show me' tot 'just like heaven'.
Ik ken heel het nummer wel al perfect vanbuiten intussen, van 'Show me show me show me' tot 'just like heaven'.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 19:19 uur
Novembre - Nothijngrad
Ook de hele week al, alle duitsers in hannover werden er gek van
Ook de hele week al, alle duitsers in hannover werden er gek van

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 19:20 uur
Arno schreef:
Ik zit al een paar dagen regelmatig met Just Like Heaven van The Cure in mijn hoofd, maar daar ben ik niet rouwig om
die wil ik ook in mn hoofd, even draaien, kijken of t lukt 
* denotes required fields.