Muziek / Algemeen / Welk liedje kan je vandaag niet uit je hoofd krijgen?
zoeken in:
0
handsome_devil
geplaatst: 6 maart 2007, 18:06 uur
Eerst Gay Against You - Gay Unicorn
en toen Belle & Sebastian - Put the Book Back on the Shelf
Belle & Sebastian on the radio, playing songs for children...
en toen Belle & Sebastian - Put the Book Back on the Shelf
Belle & Sebastian on the radio, playing songs for children...
0
luisteraart
geplaatst: 7 maart 2007, 00:28 uur
'k Zit al de hele dag met 'White Rabbit' van Jefferson Airplane in mijn hoofd.
Niets ergs aan, zing het soms zelfs hardop met mijn hoofd mee. Het ultieme sixties psychedelische liedje!
Niets ergs aan, zing het soms zelfs hardop met mijn hoofd mee. Het ultieme sixties psychedelische liedje!
0
geplaatst: 8 maart 2007, 09:58 uur
0
eazyfan
geplaatst: 8 maart 2007, 18:51 uur
Royce Da 5'9" - Something's Wrong With Him
Al dagen niet meer, Geniale track.
Al dagen niet meer, Geniale track.
0
geplaatst: 8 maart 2007, 21:50 uur
Dankzij een "geheugensteuntje" zit sowing er ook weer aardig in 

0
geplaatst: 8 maart 2007, 21:57 uur
M,n inbox maar effe geleegt stond er vol mee . Sorry Lin en Ebisch , plaatjes vergeten op te slaan
0
geplaatst: 8 maart 2007, 22:19 uur
rusty nail schreef:
M,n inbox maar effe geleegt stond er vol mee . Sorry Lin en Ebisch , plaatjes vergeten op te slaan
Maar voor de rest ! No Hard Feelings M,n inbox maar effe geleegt stond er vol mee . Sorry Lin en Ebisch , plaatjes vergeten op te slaan

0
ebisch
geplaatst: 8 maart 2007, 23:09 uur
rusty nail schreef:
oops! maar gelukkig staan ze nog online.

doe maar: rechter muisklik, afbeelding opslaan als.. OF (nog beter) als achtergrond gebruiken.

0
geplaatst: 8 maart 2007, 23:12 uur
Ben E. King - Stand By Me
en dan ook echt de hele dag vingerknippend en zingend/neuriënd rondlopen.
en dan ook echt de hele dag vingerknippend en zingend/neuriënd rondlopen.
0
geplaatst: 9 maart 2007, 18:41 uur
ebisch schreef:
(afbeelding)
doe maar: rechter muisklik, afbeelding opslaan als.. OF (nog beter) als achtergrond gebruiken.

(quote)
(afbeelding)

Zucht..... Waarom kijk ik nog op dit forum!!!Als achtergrond gebruiken!!. Hoe snel wil je me een inrichting in hebben.

0
geplaatst: 9 maart 2007, 18:46 uur
Slayer - the final commend
Die riff's zijn buitengewoon zalig. Eerst heb je de intro die al razendsnel is en je denkt dat je het gehad hebt maar waneer de tekst verschijnt versnelt de hele boel nogwat.
Die riff's zijn buitengewoon zalig. Eerst heb je de intro die al razendsnel is en je denkt dat je het gehad hebt maar waneer de tekst verschijnt versnelt de hele boel nogwat.
0
geplaatst: 10 maart 2007, 21:49 uur
Ik loop in de winkel , en wat hoor ik zachtjes als achtergrond muziek: Tears for Fears met Woman in change
En een rij bij de kassa . Toen het afgelopen was kon ik afrekenen 
En een rij bij de kassa . Toen het afgelopen was kon ik afrekenen 
0
geplaatst: 11 maart 2007, 17:17 uur
Als men ooit een 8 wereldwonderen in de muziek moet samenstellen moet de volgende man er zeker bij staan: (kzal het anders zeggen: Wie doet hem na? Niemand ter wereld? ik dacht het al
)
Vanochtend even op Youtube aant luisteren naar vanalles en nogwat toen ik op DIT meesterwerkje tercht kwam van Cliff. Nu krijg ik het niet meer uit men hoofd (vooral die eerste noten van de solo zijn enorm aanstekelijk).
Op de video is er eerst even een kort Intervieuw en dan pas de goddelijke solo. Daarna speelt men nog even Whiplash.
)Vanochtend even op Youtube aant luisteren naar vanalles en nogwat toen ik op DIT meesterwerkje tercht kwam van Cliff. Nu krijg ik het niet meer uit men hoofd (vooral die eerste noten van de solo zijn enorm aanstekelijk).
Op de video is er eerst even een kort Intervieuw en dan pas de goddelijke solo. Daarna speelt men nog even Whiplash.
0
basketballerke
geplaatst: 11 maart 2007, 21:54 uur
De laatste tijd zit ik met ''The Cure - The Hanging Garden''.
0
geplaatst: 12 maart 2007, 00:39 uur
Ik ben de laatste tijd nogal verslingerd aan Smokey Robinson & the Miracles - Tears of a clown. 

* denotes required fields.