Muziek / Algemeen / Welk liedje kan je vandaag niet uit je hoofd krijgen?
zoeken in:
0
geplaatst: 25 april 2007, 05:03 uur
Sheplays schreef:
Lijkt gruwelijk veel op Heidschi Bumbeidschi Bum Bum van Heintje, brrrrrrr.
Schau das
hier mal an...
Lijkt gruwelijk veel op Heidschi Bumbeidschi Bum Bum van Heintje, brrrrrrr.
Schau das
hier mal an...
jup, dat was hem, gelukkig vandaag uit mijn hoofd verdwenen...euh...shit...terug. Stom forum-topic

Sheplays schreef:
Misschien heb je de Chinese versie gehoord?
Nee, maar waarschijnlijk wel beinvloed (lees: f*cked up) door andere mooie (ehum) melodieen alhier.Misschien heb je de Chinese versie gehoord?
0
Sheplays
geplaatst: 28 april 2007, 19:30 uur
grovonion schreef:
jup, dat was hem, gelukkig vandaag uit mijn hoofd verdwenen...euh...shit...terug. Stom forum-topic

Eh, je vroeg er zelf om

0
geplaatst: 1 mei 2007, 19:37 uur
Built To Spill - Going Against Your Mind
En de smeerlappen hebben nog gelijk ook.
En de smeerlappen hebben nog gelijk ook.

0
geplaatst: 11 mei 2007, 13:02 uur
Happy Phantom van Tori Amos, dat spookt regelmatig door mijn hoofd.
0
Akonner
geplaatst: 17 mei 2007, 18:47 uur
Brace ft Kempi - Vijand
Vooral die irri lage computer stem:
Want je weet niet hoe het is, weet niet hoe het is, weet weet niet hoe het is.
Vooral die irri lage computer stem:
Want je weet niet hoe het is, weet niet hoe het is, weet weet niet hoe het is.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 18:50 uur
ik het lied van slayer in me hoofd genaamd chemical warfare de live versie en dan die brul van tom araya geluid:
fuckkkkkk itttt uppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik vind het niet erg dat ie in me hoofd zit want ik vind het een enorm goed lied
fuckkkkkk itttt uppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik vind het niet erg dat ie in me hoofd zit want ik vind het een enorm goed lied
0
geplaatst: 22 mei 2007, 20:20 uur
In De Site > Gebruikers > Song Of The Day:
Naar analogie met een ander forum waar ik op zit (en dat niets met muziek te maken heeft) kunnen jullie hier DAT ene liedje droppen waar jullie deze dag helemaal geen genoeg van kunnen krijgen, DAT liedje dat de godganse dag als je werkt, op school zit, studeert, wandelt, de vaat doet,... in je hoofd zit en je er maar niet uit krijgt!
Bij mij was dat gisteren duidelijk:
"Fancy Clown" van Madvillain
Vandaag heb ik niet zo'n liedje... Maar ik denk dat jullie -allemaal muziekverslaafden bij elkaar- ook wel vaak zo'n dag hebben, die volledig gekleurd wordt door één liedje of deuntje...
Laat het weten aan de wereld!
Naar analogie met een ander forum waar ik op zit (en dat niets met muziek te maken heeft) kunnen jullie hier DAT ene liedje droppen waar jullie deze dag helemaal geen genoeg van kunnen krijgen, DAT liedje dat de godganse dag als je werkt, op school zit, studeert, wandelt, de vaat doet,... in je hoofd zit en je er maar niet uit krijgt!
Bij mij was dat gisteren duidelijk:
"Fancy Clown" van Madvillain
Vandaag heb ik niet zo'n liedje... Maar ik denk dat jullie -allemaal muziekverslaafden bij elkaar- ook wel vaak zo'n dag hebben, die volledig gekleurd wordt door één liedje of deuntje...
Laat het weten aan de wereld!
* denotes required fields.