Muziek / Algemeen / Welk liedje kan je vandaag niet uit je hoofd krijgen?
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2008, 12:01 uur
Dankzij dat vreselijke carrillon hier in t dorp zit ik op deze stralende zaterdag met het nummer Do re mi van The Sound of Music (of weet ik veel hoe dat liedje heet) in mn hoofd....fijn 

0
geplaatst: 10 mei 2008, 22:56 uur
Die riff en dan "I feel so good, I feel so fine, Love that little lady always on my mind...."
0
geplaatst: 12 mei 2008, 01:13 uur
Even in een Black Sabbath periode: voorbije dagen al PARANOID, IRON MAIDEN, SABBRA CADABRA en andere uit de Ozzy periode.
Vandaag eentje uit 1980, met DIO

HEAVEN AND HELL
0
geplaatst: 21 mei 2008, 16:48 uur
0
SelmaDuim
geplaatst: 21 mei 2008, 16:55 uur
AGE-411 schreef:
Wat is seabert ?
Wat is seabert ?
Je zou natuurlijk zelf ook even zes posts naarboven kunnen scrollen. Maar dat is wel op eigen risico, want voor dat je het weet post je hier zelf ook Seabert in dit topic. Sterkte alvast.

0
clutch
geplaatst: 26 mei 2008, 17:00 uur
Behemoth - Sculpting the Throne Ov Seth
jongens wat bruut
jongens wat bruut
0
geplaatst: 26 mei 2008, 17:38 uur
SelmaDuim schreef:
Je zou natuurlijk zelf ook even zes posts naarboven kunnen scrollen. Maar dat is wel op eigen risico, want voor dat je het weet post je hier zelf ook Seabert in dit topic. Sterkte alvast.
(quote)

Ik zag het wel. Maar wat is het? een serie ofzo ? Nog nooit van gehoord...
0
geplaatst: 26 mei 2008, 17:54 uur
Komt ook al weer uit 1984....... is meer iets voor de 30 plussers.....
Wel geweldig hoor

0
clutch
geplaatst: 26 mei 2008, 18:14 uur
Ach, AGE-411 en de 80's is helemaal geen vreemde combo (als het om muziek gaat in elk geval)
0
geplaatst: 26 mei 2008, 19:50 uur
thelion schreef:
Wel geweldig hoor
(quote)
Wel geweldig hoor

clutch schreef:
Ach, AGE-411 en de 80's is helemaal geen vreemde combo (als het om muziek gaat in elk geval)
Tis misschien ook omdat ik in Vlaanderen woon en jullie in Nederland + dat ik nooit naar tekenfilms gekeken heb (op Ketnet en zo). Toen ketnet er aan kwam (Ik was bijna 8 jaar) begon ik naar The simpsons enzo te kijken.

Maar ik ben zeker dat ze dat beestje nooit uitgezonden hebben op de Vlaamse televisie...

0
geplaatst: 26 mei 2008, 23:22 uur
AGE-411 schreef:
Tis misschien ook omdat ik in Vlaanderen woon en jullie in Nederland + dat ik nooit naar tekenfilms gekeken heb (op Ketnet en zo). Toen ketnet er aan kwam (Ik was bijna 8 jaar) begon ik naar The simpsons enzo te kijken.
Maar ik ben zeker dat ze dat beestje nooit uitgezonden hebben op de Vlaamse televisie...

Ik ben ook uit Vlaanderen en toch hoort het bij mijn fucked-up youth, wie keek er destijds niet naar Nederland 1 of 2 ?
* denotes required fields.