Muziek / Algemeen / Welk liedje kan je vandaag niet uit je hoofd krijgen?
zoeken in:
0
geplaatst: 10 maart 2009, 08:14 uur
Tom Pintens - In Charleroi (wat een fantastisch nummer van zijn laatste cd "de winter maakt ons vrolijk'
0
Lukk0
geplaatst: 12 maart 2009, 19:24 uur
Dj2Jelle schreef:
Ik weet niet hoe dit vreselijke nummer heet, maar het gaat als volgt: geRAPAPADPDDPAPAPADPDPDAPPAAPRAAPAPDPAPDPDPDAP
Ik weet niet hoe dit vreselijke nummer heet, maar het gaat als volgt: geRAPAPADPDDPAPAPADPDPDAPPAAPRAAPAPDPAPDPDPDAP
Ik heb nu hetzelfde, ik was even een paar uurtjes aan het werkt en toen is dat nummer drie keer voorbij gekomen, het is echt verschrikkelijk, maar ik heb de titel niet opgevangen.
0
geplaatst: 12 maart 2009, 21:40 uur
"Rap das Armas" is de titel volgens mij. Bleef ook lang door mn kop spoken.
Vandaag is het voor mij:
A Perfect Circle - The Outsider
Vandaag is het voor mij:
A Perfect Circle - The Outsider

0
geplaatst: 13 maart 2009, 19:53 uur
Lukk0 schreef:
Ik heb nu hetzelfde, ik was even een paar uurtjes aan het werkt en toen is dat nummer drie keer voorbij gekomen, het is echt verschrikkelijk, maar ik heb de titel niet opgevangen.
(quote)
Bedoelen jullie niet deze van Emiliana Torrini? Want dan heb ik het ook zitten.
0
geplaatst: 14 maart 2009, 18:45 uur
Ah nee, het was wat Kraay zei. Die van mij gaat meer van geRAKATAKATOENKATOENKARAKATOENKATOEN en niet van geRAPAPADPDDPAPAPADPDPDAPPAAPRAAPAPDPAPDPDPDAP. Dat geRAKATAKATOENKATOENKARAKATOENKATOEN is ook minder irritant dan dat geRAPAPADPDDPAPAPADPDPDAPPAAPRAAPAPDPAPDPDPDAP. GeRAKATAKATOENKATOENKARAKATOENKATOEN is dan ook veel hoogstaander dan geRAPAPADPDDPAPAPADPDPDAPPAAPRAAPAPDPAPDPDPDAP.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 20:42 uur
0
geplaatst: 17 maart 2009, 21:22 uur
Ik heb wel Emiliana Torrini - Jungle Drum al de hele dag in mijn kop zitten. Maar dat vind ik niet erg. Leuk liedje!
0
The Oath
geplaatst: 19 maart 2009, 17:04 uur
De intro en outro van het eerste seizoen van Black Adder (Britse serie met Rowan Atkinson):
Outro begint bij 7:58
Outro begint bij 7:58
0
Lukk0
geplaatst: 7 april 2009, 16:16 uur
Neutral Milk Hotel - Two Headed Boy, en dan vooral de eerste regels:
Two headed boy
All floating in glass
The sun it has passed
Now it's blacker than black
Two headed boy
All floating in glass
The sun it has passed
Now it's blacker than black
0
geplaatst: 17 april 2009, 12:44 uur
Jungle Drums, zo'n tof nummer, maar niet uit mijn hoofd te stampen.
0
geplaatst: 28 april 2009, 16:52 uur
Mykonos van Fleet foxes.
Waarom staat ie niet gewoon op de CD?
Waarom staat ie niet gewoon op de CD?
0
elrayo
geplaatst: 29 april 2009, 19:00 uur
Ik wil alleen maar zwemmen en handige tante / jongen met geld, beide van Spinvis.
Ik heb zelfs een soort zelfverzonnen mix tussen deze twee nummers in mijn hoofd...
Ik heb zelfs een soort zelfverzonnen mix tussen deze twee nummers in mijn hoofd...
0
geplaatst: 30 april 2009, 19:46 uur
Jungle Drums - geen idee van wie het is.
Catchy in ieder geval.
Catchy in ieder geval.
* denotes required fields.