Muziek / Algemeen / Welk liedje kan je vandaag niet uit je hoofd krijgen?
zoeken in:
0
geplaatst: 17 februari 2007, 22:53 uur
Lin schreef:
ik heb een beetje spijt dat ik je er zo mee heb geplaagd eigenlijk....wat een rotnummer om in je hoofd te hebben zeg

Ik had er al over gedroomd.!!!Ik zat ineens in die clip.En het ergste was ....... Ik had ook dat kapsel van die zanger. Zwetend keek ik de volgende morgen meteen in de spiegel. En gelukkig het was nog de vertrouwde rotkop als gewoonlijk .Dat luchte echt op pfff(quote)
ik heb een beetje spijt dat ik je er zo mee heb geplaagd eigenlijk....wat een rotnummer om in je hoofd te hebben zeg

0
geplaatst: 17 februari 2007, 23:00 uur
ebisch schreef:
zing even mee in gedachte: "Sowing the seeeeeds of loooove (everything is possible, sowing the seeds of love), seeeeeeds of loooove, sowing the seeds...." (afbeelding)
zing even mee in gedachte: "Sowing the seeeeeds of loooove (everything is possible, sowing the seeds of love), seeeeeeds of loooove, sowing the seeds...." (afbeelding)
Disposable heroes gaat net over de fucking waanzin van de oorlog. En dan vooral de 1ste wereldoorlog.
Daar had 1 man (een generaal) het woord Attack nog maar te roepen ofzo en Duizende mensen moeten voor nog geen vierkante centimeter tegen duizend mensen van de vijand vechten. Dat elke dag, jarenlang ...
Misschien dat idioten als jij dat al vergeten zijn of het niet erg vinden of het je rug op kan of het je geen moer kan schelen dat miljoenen mensen gestorven zijn dan. En je zit er dan nog met te lachen?
@ Rusty Nail: Na Welcome Home (Sanitarium) is dit m'n favoriet op Master Of Puppets.
Ik zat eergisteren zelf nog met het refrein van Disposable Heroes in m'n kop:
"Soldier boy, made of clay
now an empty shell
twenty one, only son
but he served us well
Bred to kill, not to care
just do as we say
finished here, Greeting Death
he's yours to take away
Back to the front
you will do what I say, when I say
Back to the front
you will die when I say, you must die
Back to the front
you coward
you servant
you blindman"
Prachtig nummer, vooral die versnelde riff's tussen de strofes in. Het is iets zeer speciaal want kwa opbouw verschilt het nogal van de andere nummers van Metallica.
Voor de mensen die het niet kennen ( en dus ook voor jou ebisch): LIVE IN 1985(slechte kwaliteit)
LIVE IN 2006 (goede kwaliteit, wel spijtig dat Hetfield z'n stem kwijt is ivm 1985)
Hopelijk is hun nieuwe album weer evengoed

("why am I dying?")
Gehoort en akoord met ons nu?

0
geplaatst: 17 februari 2007, 23:10 uur
AGE-411 schreef:
Disposable heroes gaat net over de fucking waanzin van de oorlog. En dan vooral de 1ste wereldoorlog.
Daar had 1 man (een generaal) het woord Attack nog maar te roepen ofzo en Duizende mensen moeten voor nog geen vierkante centimeter tegen duizend mensen van de vijand vechten. Dat elke dag, jarenlang ...
Misschien dat idioten als jij dat al vergeten zijn of het niet erg vinden of het je rug op kan of het je geen moer kan schelen dat miljoenen mensen gestorven zijn dan. En je zit er dan nog met te lachen?
@ Rusty Nail: Na Welcome Home (Sanitarium) is dit m'n favoriet op Master Of Puppets.
now an empty shell
twenty one, only son
but he served us well
just do as we say
he's yours to take away
Back to the front
Back to the front
Back to the front
you coward
you servant
you blindman"
Prachtig nummer, vooral die versnelde riff's tussen de strofes in. Het is iets zeer speciaal want kwa opbouw verschilt het nogal van de andere nummers van Metallica.
Voor de mensen die het niet kennen ( en dus ook voor jou ebisch): LIVE IN 1985(slechte kwaliteit)
LIVE IN 2006 (goede kwaliteit, wel spijtig dat Hetfield z'n stem kwijt is ivm 1985)
("why am I dying?")
Ach vat het niet te zwaar op.Ze plaagden maar een beetje . Kan ik wel hebben. Ik denk niet dat ze zich in de tekst, van Disposable verdiept hebben. En dat geeft ook niet .(quote)
now an empty shell
twenty one, only son
but he served us well
just do as we say
he's yours to take away
Back to the front
Back to the front
Back to the front
you coward
you servant
you blindman"

("why am I dying?")
0
geplaatst: 17 februari 2007, 23:21 uur
rusty nail schreef:
(quote)
Ik denk niet dat ze zich in de tekst, van Disposable Heroes verdiept hebben.Jamaja, dan moeten ze er geen domme comentaar op leveren.

Doe ik wel soms. Eens aandachtig de teksten lezen en soms merk je wel eens iets op.
Master Of Puppets zelf gaat over Druggebruik. (Dacht ik al en las het dan ergens)
Sanitarium over een mens opgesloten in een psychiatrisch centrum ( waar je dus niet meer uit geraakt)
Leper Messiah over bedriegers ( zoals sekteleiders)
Ik vraag me steeds af over wat Damage inc. gaat? Misschien over de G8 en alle andere organisaties van landen die onze wereld kapot maken?
0
ebisch
geplaatst: 18 februari 2007, 00:22 uur
AGE-411 schreef:
Jamaja, dan moeten ze er geen domme comentaar op leveren.
(quote)
Jamaja, dan moeten ze er geen domme comentaar op leveren.

Je leest het verkeerd, ik doelde met mijn reactie helemaal niet op dat Metallica nummer.... Kijk de laatste 2/3 pagina's van dit topic maar eens door, dan weet je dat we rusty een beetje zitten te klieren met Sowing The Seeeeds Of Looove.
rusty nail schreef:
Ik had er al over gedroomd.!!!Ik zat ineens in die clip.En het ergste was ....... Ik had ook dat kapsel van die zanger.
Ik had er al over gedroomd.!!!Ik zat ineens in die clip.En het ergste was ....... Ik had ook dat kapsel van die zanger.

droom zacht straks

0
geplaatst: 18 februari 2007, 10:48 uur
0
geplaatst: 18 februari 2007, 10:52 uur
ebisch schreef:
Je leest het verkeerd, ik doelde met mijn reactie helemaal niet op dat Metallica nummer.... Kijk de laatste 2/3 pagina's van dit topic maar eens door, dan weet je dat we rusty een beetje zitten te klieren met Sowing The Seeeeds Of Looove.

(afbeelding)
droom zacht straks

(quote)
(quote)

(afbeelding)
droom zacht straks

ja, inderdaad, ik begreep de reactie ook al niet, we hebben gewoon geplaagd met tears for fears, niks met metallica te maken.... idd misschien eerst de thread goed doorlezen voor je mensen voor domme idioten uitmaakt de volgende keer

0
geplaatst: 18 februari 2007, 10:58 uur
Comrade schreef:
Nu heb ik het ook zitten...
(quote)
Nu heb ik het ook zitten...

heel MuMe ontkomt er niet aan 
0
Sheplays
geplaatst: 18 februari 2007, 11:20 uur
High time we made a stand and shook up the views of the common man
Tja, dan moet je wel naar de proms....
*sprak zij zuur*
Ja hoor, 't zit er bij mij ook in..
Edoch, alles is beter voor je hoofd dan 'heb je even voor mij' en 'nanana'..., c.s.
Tja, dan moet je wel naar de proms....
*sprak zij zuur*
Ja hoor, 't zit er bij mij ook in..
Edoch, alles is beter voor je hoofd dan 'heb je even voor mij' en 'nanana'..., c.s.
0
geplaatst: 18 februari 2007, 11:52 uur
Als jullie er niet op doorgegaan waren ,was het mischien stilletjes afgezwakt. But the virus has sowing his seeds.
0
Sheplays
geplaatst: 18 februari 2007, 12:00 uur
rusty nail schreef:
Strakjes is het alleen nog maar een Tears for Fears meter.
Strakjes is het alleen nog maar een Tears for Fears meter.
wij fearen de tearmeter

0
geplaatst: 18 februari 2007, 12:12 uur
Sjonge.
"Pappa won't leave you Henry, papa won't leave you boy"
Nick Cave.
"Pappa won't leave you Henry, papa won't leave you boy"
Nick Cave.
0
geplaatst: 18 februari 2007, 12:23 uur
Vanochtendvroeg gedroomd over een liedje van Jack Johnson en nu krijg ik het er niet meer uit. 

0
geplaatst: 18 februari 2007, 13:38 uur
sowing is eruit!!!! 
nog niks voor in de plaats dus even afwachten of t niet nog erger wordt...

nog niks voor in de plaats dus even afwachten of t niet nog erger wordt...

0
ebisch
geplaatst: 18 februari 2007, 14:42 uur
Michalis Rakintzis - S.A.G.A.P.O... iets te lang op repeat gehad gisteravond 

0
luisteraart
geplaatst: 18 februari 2007, 14:44 uur
Ik hoop vandaag Eye of the Tiger van Survivor nog uit mijn hoofd te krijgen.
0
geplaatst: 18 februari 2007, 15:48 uur
Allez Hop! ... Plastic Bertrand - Ça Plane Pour Moi
Hou! Hou! Hou! Hou!
Hou! Hou! Hou! Hou!

0
geplaatst: 18 februari 2007, 17:07 uur
eigenlijk moet er een therapeut online zijn op MuMe om ons te helpen om al die dwangmatige gedachten aan die rotnummers uit ons hoofd te krijgen...kan best lucratief zijn 

0
geplaatst: 18 februari 2007, 17:12 uur
Nou mensen, afgelopen twee dagen heb ik bardienst gedraaid tijdens een carnavalsfeest en ik heb wel 100 keer "Als de morgen is gekomen" van Jan Smit en "Bier en tieten, sjalalalala" gehoord en zie dat er maar uit te stampen..
Help
Help

0
geplaatst: 18 februari 2007, 17:15 uur
hmm.... kan me niet voorstellen dat er een therapeut ter wereld is die daar tegen weinig geld wat aan kan doen raymond.... sterkte jongen!
0
geplaatst: 18 februari 2007, 17:17 uur
Lin schreef:
hmm.... kan me niet voorstellen dat er een therapeut ter wereld is die daar tegen weinig geld wat aan kan doen raymond.... sterkte jongen!
Help mij hier van af!
Doneer uw bijdrage op Giro 567
0
geplaatst: 18 februari 2007, 17:20 uur
hahaha!

ebisch, heldin

oh wacht eens even...ik was m net kwijt....

0
geplaatst: 18 februari 2007, 17:36 uur
Paap_Floyd Je weet niet waar je aan begint.Je gaat smeken om Jan Smit.
Lin en Ebisch onderhouden dit forum met een bepaald lied
Lin en Ebisch onderhouden dit forum met een bepaald lied
* denotes required fields.