MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / die plaat kan ik dus echt niet vinden......!

zoeken in:
ed rush and optical-wormhole

Wat leg je ervoor neer?
Ik heb de 5-voudige vinyl versie liggen met een flinke laag stof erop waarschijnlijk..

Relax schreef:
(quote)

Vinyl.. als in LP Platen ? of je wilt CD ? als je CD wilt dan overdrijf je over die prijs www.plato.nl maar in de winkel zelf zijn ze goedkoper

Idd, de titel is gewoon Vinyl Voodoo

Dus ik wil hem gewoon op cd, ik vang dat over Plato maar als tip op, eigenlijk nog nooit daar naar die cd gezocht, hoewel ik er vaak kom.

deric raven schreef:
Ik ben op zoek naar albums van The Virgin Prunes.

Hoeft niet meer; is besteld.

sq
Een betaalbaar exemplaar van Stanley Clarke´s " Rocks Pebbles and Sand " op CD

De 13'07'' Remix versie van John Ferrara´s ´Love Attack´ (Maxi-single, omstreeks 1979)

Discobar Galaxie: in your space

Joy
kheb ooit een lp geleend in de bieb van eddy durain, jazz gitarist

ik heb de hoesvormgeving nog vaag in mijn hoofd zitten, wit en blauw,de titels van nummers? geen enkel id van

zou graag de elpeeversie willen, had ooit een casettebandje, in de loop der jaren kwijt geraakt, zoals wel meer zaken ,als t shirts van chili peppers, sokken, wasmachines,aanhangers,kruisraketten, familieleden, en nu en dan mezelf.......enfin, dwaal af

kheb um vaak gezocht op internet, nooit meer teruggezien

in eddy durain discographies idem

wie o wie...

Ben je zeker dat je niet Duane Eddy bedoelt ipv Eddy Durain?

Inderdaad, ik krijg geen enkele hit op eddy durain.

Joy
cococinel schreef:
Ben je zeker dat je niet Duane Eddy bedoelt ipv Eddy Durain?

100 % sure, omdat ik wel een elpleetje in me kast heb staan van de beste man, samen met dee bell

maarrrrrrr kheb me vergist in spelling, het is:

Eddie Duran

Gast
geplaatst: vandaag om 09:25 uur

geplaatst: vandaag om 09:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.