MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / die plaat kan ik dus echt niet vinden......!

zoeken in:
geef hier je platen op die je niet kan vinden op internet of waar dan ook, mischien heeft iemand de plaat of kan iemand mee helpen zoeken, laat ik maar met mijn eigen beginne , iemand nummers van meric long, kan namelijk nauwelijks iets vinden ! (alleen wat nummers op officiele sites waarvan je wat demo's en 2 hele nummers kan krijgen,) heb dus meer nodig

sxesven
En dan dus niet in MP3-formaat, neem ik aan? Ikzelf zoek al een tijdje naar de self-titled release van The Spires of Oxford, maar de hoop dat ik er ooit nog eens eentje vind heb ik allang opgegeven. Mocht iemand 'm hebben liggen... laat maar horen.

Hetzelfde geldt overigens voor fra-foa's 13 Leaves; zelfde verhaal verder. Al jaren OOP, etc. Misschien krijgt deze echter ooit nog eens re-issue, dat zie ik met die van Spires minder snel gebeuren.

Honeymoon killers - Love American style

Alles van Tim Harrison. Alleen het album Wheatfield with Crows zwerft ergens rond op het net. Van de paar nummers die ik heb gehoord is hij erg goed, maar kan verder niks van hem vinden

Voor $80,17 te krijgen bij GEMM, freddze. Digitaal gewoon goed aan te komen.

Jasper schreef:
Alles van Tim Harrison. Alleen het album Wheatfield with Crows zwerft ergens rond op het net. Van de paar nummers die ik heb gehoord is hij erg goed, maar kan verder niks van hem vinden

GEMM, dé online CD-winkel. ‘if you can’t find it there, fuggedaboutit!’

GEMM is temporarily unavailable for maintenance.

Please try back after 7:30AM PST/14:30GMT (10/31/06)

We're sorry for any inconvenience.

chrismusic
Paalhaas schreef:
(quote)

mooie aanbieding

Tja, dat krijg je nou eenmaal bij moeilijk te vinden OOP-LP's. Kan nog veel erger hoor.

Ik zou wel graag Vinyl Voodoo van Cmon & Kypski en Spuugdingen op de Mic van Opgezwolle willen hebben. Ik kan ze bijna nergens vinden, of je komt op absurt hoge prijzen (20+)/

Ik heb echt geen idee of je je er iets aan hebt, maar heb wel de vinyl versie van Vinyl Voodoo gevonden bij NLStore, alleen weet ik niet of het zo'n goede site is, heb er wisselende reacties over gehoord. Ook staat er dat hij niet voorradig is, dus weet geeneens of ze hem wel hebben (gebeurd vaak bij online sites dat iets er wel op staat, maar dat ze heb eigelijk helemaal niet hebben/kunnen krijgen). Als het goed is is hij 11,04 euro zonder verzendkosten.

http://www.nlstore.nl/shop3/shopexd.asp?id=914159

Ik ben op zoek naar albums van The Virgin Prunes.

Gizzmann schreef:
Ik heb echt geen idee of je je er iets aan hebt, maar heb wel de vinyl versie van Vinyl Voodoo gevonden bij NLStore, alleen weet ik niet of het zo'n goede site is, heb er wisselende reacties over gehoord. Ook staat er dat hij niet voorradig is, dus weet geeneens of ze hem wel hebben (gebeurd vaak bij online sites dat iets er wel op staat, maar dat ze heb eigelijk helemaal niet hebben/kunnen krijgen). Als het goed is is hij 11,04 euro zonder verzendkosten.

http://www.nlstore.nl/shop3/shopexd.asp?id=914159

bedankt, maar het ziet er niet echt betrouwbaar uit. Tis weinig geld, dat wel. Maar eens over nadenken.

Tim Buckley - Starsailor

The Light
Aurum schreef:
Tim Buckley - Starsailor

Helaas is die al een tijdje 'out of print', net als Blue Afternoon. Wel op internet (bv. Amazon) te verkrijgen voor nogal hoge bedragen.
Ik hoop nog steeds op een snelle re-issue.

luc011190 schreef:
(quote)

bedankt, maar het ziet er niet echt betrouwbaar uit. Tis weinig geld, dat wel. Maar eens over nadenken.

Ik kan je verzekeren dat NLStore een prima, betrouwbare internetwinkel is. Heb er vele malen iets gehaald, en nog nooit iets te klagen gehad.

Nog een paar onvindbare jazzplaatjes waar ik graag hand op zou leggen:

Anthony Davis: Variations in dream-time (1982)
Anthony Davis: Hemispheres (1983)
Anthony Davis: Undine (1987)
James Newton: Mystery school (1979)
James Newton: Luella (1983)

Paalhaas schreef:
Nog een paar onvindbare jazzplaatjes waar ik graag hand op zou leggen:

Anthony Davis: Hemispheres (1983)

Paalhaas schreef:

chrismusic schreef:
mooie aanbieding

Ja, en die andere die ik zoek : Siglo XX - Flowers for the Rebels is daar ook te koop voor de luttele prijs van $352.00

Toch bedankt voor de link. Misschien word ik ooit wel nog eens zo wanhopig

deric raven schreef:
Ik ben op zoek naar albums van The Virgin Prunes.

Ik heb ze alledrie

Paalhaas schreef:
(quote)

Ik kan je verzekeren dat NLStore een prima, betrouwbare internetwinkel is. Heb er vele malen iets gehaald, en nog nooit iets te klagen gehad.

Dan waag ik het er gewoon op

L_T_B schreef:
(quote)

Een halve minuut voor het sluiten van de markt (om 03:30, dus ik lag te slapen) voor mijn neus weggekaapt.

freddze schreef:
(quote)

Ik heb ze alledrie

En??
Zijn ze de moeite waard?
Hoe ben je er aan gekomen?

deric raven schreef:

En??
Zijn ze de moeite waard?
Hoe ben je er aan gekomen?

Jazeker, vooral If I die, I die is een topplaat. Heb ze alledrie eens aangekocht ergens begin jaren '90.

Ik zal eens gaan speuren op cd-beursen.

Relax
luc011190 schreef:
Ik zou wel graag Vinyl Voodoo van Cmon & Kypski en Spuugdingen op de Mic van Opgezwolle willen hebben. Ik kan ze bijna nergens vinden, of je komt op absurt hoge prijzen (20+)/

Vinyl.. als in LP Platen ? of je wilt CD ? als je CD wilt dan overdrijf je over die prijs www.plato.nl maar in de winkel zelf zijn ze goedkoper

Haha, het album heet gewoon Vinyl Voodo .

Gast
geplaatst: vandaag om 09:27 uur

geplaatst: vandaag om 09:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.