Muziek / Algemeen / CD's die aandacht verdienen
zoeken in:
0
aslan (crew)
geplaatst: 25 januari 2006, 16:06 uur
ik heb me zojuist aan enkele trx van raheem devaughn gewaagd, maar ik houd het echt niet langer dan enkele minuten vol... sorry reijersen e.a.
misschien probeer ik het later nog wel eens
0
geplaatst: 25 januari 2006, 16:14 uur
aslan schreef:
ik heb me zojuist aan enkele trx van raheem devaughn gewaagd, maar ik houd het echt niet langer dan enkele minuten vol... sorry reijersen e.a.
'ik heb me zojuist aan enkele trx van raheem devaughn gewaagd, maar ik houd het echt niet langer dan enkele minuten vol... sorry reijersen e.a.
Haha, wat is het probleem dan Aslan?
0
aslan (crew)
geplaatst: 25 januari 2006, 16:19 uur
hetgeen ik hoorde is me allemaal wat te soft, te gepolijst... ik heb verder ook helemaal niks met het genre, ben er geheel niet in thuis, misschien probeer ik het wel eens opnieuw na enkele whisky's ofzo
0
geplaatst: 26 januari 2006, 19:10 uur
Maxwell's Urban Hang Suite beluisterd en er een bericht geplaatst. Ik heb nog geen cijfer gegeven (nog een paar keer luisteren) maar ik zet vast een nieuwe hier neer.
065. D.Compose - Seed
101. Raheem DeVaughn - The Love Experience
107. Anthony Hamilton - Comin' From Where I'm From
110. R. Kelly - Born into the 90's
116. Yello - Claro Que Si
122. Laibach - Krst pod Triglavom - Baptism
124. Muslimgauze - Alms for Iraq
126. Raphael Saadiq - As Ray Ray
129. 13th Floor Elevators - The Psychedelic Sounds of the 13th Floor Elevators
130. Del tha Funkee Homosapien - I Wish My Brother George Was Here
Deze klassieker heeft nog maar erg weinig stemmen en verdient zeker meer luisteraars. Lekkere funky beats en een erg goede MC, die we natuurlijk allemaal kennen van de eerste plaat van de Gorillaz.
065. D.Compose - Seed
129. 13th Floor Elevators - The Psychedelic Sounds of the 13th Floor Elevators
Deze klassieker heeft nog maar erg weinig stemmen en verdient zeker meer luisteraars. Lekkere funky beats en een erg goede MC, die we natuurlijk allemaal kennen van de eerste plaat van de Gorillaz.
0
geplaatst: 26 januari 2006, 20:20 uur
Neem ik die plaat van Del Tha Funkee Homosapien meteen tot mijn rekening. Had m zowiezo nog ergens onbeluisterd liggen.
0
geplaatst: 27 januari 2006, 16:29 uur
Ik ben aan de 13th floor elevators geweest, lekker album, dat ik nog wat vaker zal moeten draaien om echt goed te vatten, maar een 4 kan er al wel af 
065. D.Compose - Seed
131. 65daysofstatic - The Fall of Math
Ik gooi er 65daysofstatic - The Fall of Math in. Lekkere post-rock band in de richting van Explosions in the Sky, met lekkere elektronische invloeden erin, die zeker voor de nodige explosiviteit zorgen
.

065. D.Compose - Seed
Ik gooi er 65daysofstatic - The Fall of Math in. Lekkere post-rock band in de richting van Explosions in the Sky, met lekkere elektronische invloeden erin, die zeker voor de nodige explosiviteit zorgen
.
0
geplaatst: 27 januari 2006, 17:58 uur
Ik rol vandaag voor het eerst voorbij dit topic. Het ziet er supertjes uit en ik zou graag ook een cd'tje willen kiezen, maar ben een beetje het overzicht kwijt.
Welke albums zijn nu wel en niet gereserveerd? En hoe lang geldt een reservering? Want op zich wil ik me wel in de wereld die soul heet storten mbv Anthony Hamilton, maar die is al sinds 22 december gereserveerd.
Welke albums zijn nu wel en niet gereserveerd? En hoe lang geldt een reservering? Want op zich wil ik me wel in de wereld die soul heet storten mbv Anthony Hamilton, maar die is al sinds 22 december gereserveerd.
0
geplaatst: 27 januari 2006, 18:49 uur
22 December is veel te lang geleden voor een reservering. Die blijven wat mij betreft een week staan.
0
geplaatst: 27 januari 2006, 19:00 uur
timing schreef:
Want op zich wil ik me wel in de wereld die soul heet storten mbv Anthony Hamilton, maar die is al sinds 22 december gereserveerd.
Want op zich wil ik me wel in de wereld die soul heet storten mbv Anthony Hamilton, maar die is al sinds 22 december gereserveerd.
Je hebt helemaal gelijk. Van mij mag jij 'm reserveren en sta ik hem hierbij af. Ik heb nog 100 andere albums te luisteren (bij wijze van). Wat ik er van gehoord heb, is het ook niet helemaal wat voor mij (te soft).
0
geplaatst: 27 januari 2006, 20:18 uur
Ik haal nu Del tha funkee homosapien binnen, die gaat vanavond zijn weg naar mijn pc-boxjes vinden.
0
geplaatst: 27 januari 2006, 20:21 uur
The Scientist schreef:
Ik haal nu Del tha funkee homosapien binnen, die gaat vanavond zijn weg naar mijn pc-boxjes vinden.
Die heb ik al gereserveerd, sorry
0
geplaatst: 27 januari 2006, 20:36 uur
The Scientist schreef:
Ik ben aan de 13th floor elevators geweest, lekker album, dat ik nog wat vaker zal moeten draaien om echt goed te vatten, maar een 4 kan er al wel af

mooi!

0
geplaatst: 28 januari 2006, 02:17 uur
psychonaatje schreef:
Je hebt helemaal gelijk. Van mij mag jij 'm reserveren en sta ik hem hierbij af. Ik heb nog 100 andere albums te luisteren (bij wijze van). Wat ik er van gehoord heb, is het ook niet helemaal wat voor mij (te soft).
(quote)
Allright, dan reserveer ik Anthony bij deze, thx psychonaatje.
0
Sietse
geplaatst: 28 januari 2006, 18:47 uur
132. Harold Budd - Avalon Sutra/As long as I can hold my breath
Eindelijk gedaan wat ik zou doen...d.compose is eruit, daarover een stukje geschreven. becijferd en bevonden tot een waardeloos album.
Ik voeg toe: Harold Budd - Avalon Sutra/As long as I can hold my breath
Voor de klassieke (piano) ambient fanaten.
132. Harold Budd - Avalon Sutra/As long as I can hold my breath
Eindelijk gedaan wat ik zou doen...d.compose is eruit, daarover een stukje geschreven. becijferd en bevonden tot een waardeloos album.
Ik voeg toe: Harold Budd - Avalon Sutra/As long as I can hold my breath
Voor de klassieke (piano) ambient fanaten.
0
geplaatst: 28 januari 2006, 19:37 uur
Jij mag er mooi verhaal over vertellen:) en een nieuwe cd toevoegen....valt er voor mij misschien nog iets nieuws te ontdekken.
0
Sietse
geplaatst: 28 januari 2006, 20:09 uur
muslimgauze komt er trouwens binnenkort ook aan...hij is door het proces van sortering enzo heen.
0
geplaatst: 30 januari 2006, 14:41 uur
Even de spelregels lezen Hill....niet zomaar een cd pluggen hier

0
geplaatst: 30 januari 2006, 15:07 uur
Voor straf 1 van de bovenstaande cd's luisteren, van commentaar voorzien, en een nieuwe geweldige cd toevoegen 

0
geplaatst: 30 januari 2006, 15:10 uur
Denk je dat je daar mee wegkomt, me een beetje paaien met marbles. Nou voor deze keer zie ik het door de vingers!
* denotes required fields.