MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / CD's die aandacht verdienen

zoeken in:
Reijersen schreef:
Luc eerste even kijken hoe dit topic werkt.

Bono, waarom mag Magma er uit?

Je hebt gelijk, hij is er al uit. Ik zal nog eens meedoen aan het officiele spel
Ik heb alleen nu even geen tijd om een nieuwe cd te draaien. Veel te druk met andere cd's

Nog altijd niemand die zich aan Sam & Dave waagt?

Als Reijersen nog ooit op SoulSeek komt wel .

Toine Rorije
Hij had beter een echt album van de heren erin gezet, zo'n Best of trekt niet meteen veel mensen. Mij niet in ieder geval.

Tja mij ook niet.

Ben wel benieuwd wat Jelle van Wild Man Fischer gaat vinden

BoordAppel schreef:
Als Reijersen nog ooit op SoulSeek komt wel .

Als ik tijd heb

Heb OOIOO gevonden

Reijersen schreef:
Heb OOIOO gevonden

en beluisterd

Is het ook toegestaan om niet te stemmen op een beluisterd album? Want het bleek totaal niet mijn ding.

Toine Rorije
Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Je kunt het album misschien ook gewoon laten staan, zodat iemand die dit soort muziek wel leuk vindt deze CD eens aandacht kan geven.

De vaart is er weer flink uit.... ik heb al drie van mijn eigen albums ertussen staan...tijd voor iemand anders!

hoe werkt dit dan?

Klumpie schreef:
hoe werkt dit dan?

Een album beluisteren, recenseren en vervolgens vervangen door een in jouw ogen onderbelicht album

Ik sla een ronde over

Iemand die dit topic wat leven in kan roepen om van de lijst een leuke cd uit te proberen? Zo bloed een leuk topic dood.

Zet Sam & Dave maar weer op je pc .

BoordAppel schreef:
Zet Sam & Dave maar weer op je pc .

ga ik doen.

Idd een leuk topic, na een welverdiende nachtrust me hier allicht eens in gaan verdiepen...

.....loopt weer van geen kant hier..... staat denk ik iets te veel soul in....en dat wordt niet door iedereen hier gewardeerd denk ik....Ik ga OOIOO maar eens proberen

bonothecat schreef:
.....loopt weer van geen kant hier..... staat denk ik iets te veel soul in....en dat wordt niet door iedereen hier gewardeerd denk ik....Ik ga OOIOO maar eens proberen

als je het niet probeert weet je het nooit

en.... daarom hou ik mij ook gedeisd in dit topic, staat al veel van mij in.

Spijtig dat niemand Don Airey probeert...moet in de sympho/progressieve hoek toch goed kunnen vallen. OOIOO heb ik zeer slechte kwaliteit geluisterd.....vond er niet te veel aan.

ps. ik ga me wagen aan Frank McComb....van de soul platen spreekt de naam me het meest aan...je moet ergens op selecteren

Snappy schreef:
Shamrain - Somplace Else (2005)

Zo werkt dit Topic niet Snappy.....even de beginpost lezen....maar het komt er op neer....luister 1 van de cd's uit het lijstje....beoordeel deze cd....en voeg een cd toe die nog geen zes stemmen heeft. En we kunnen wel gebruiken dat er mensen mee gaan doen, want het loopt van geen kant meer

Ik wacht wel even met luisteren, want er staan al aardig wat albums van mij in.

Reijersen schreef:
Ik wacht wel even met luisteren, want er staan al aardig wat albums van mij in.

De soulplaten worden niet echt opgepikt, waarschijnlijk ben je de enige soulfreak die dit topic oppikt..... de soul in dit lijstje zorgt er denk ik voor dat er maar erg weinig beweging inzit....misschien dat je de volgende keer iets anders kunt toevoegen (hoe spijtig het ook is dat je niet je eigen favorieten hier kwijt kunt)

bonothecat schreef:
(quote)

De soulplaten worden niet echt opgepikt, waarschijnlijk ben je de enige soulfreak die dit topic oppikt..... de soul in dit lijstje zorgt er denk ik voor dat er maar erg weinig beweging inzit....misschien dat je de volgende keer iets anders kunt toevoegen (hoe spijtig het ook is dat je niet je eigen favorieten hier kwijt kunt)

Daarom heb ik ook Darius Rucker toegevoegd, dat is pop.

Reijersen schreef:
(quote)

Daarom heb ik ook Darius Rucker toegevoegd, dat is pop.

De popplaten worden niet echt opgepikt, waarschijnlijk ben je de enige popfreak die dit topic oppikt..... de pop in dit lijstje zorgt er denk ik voor dat er maar erg weinig beweging inzit....misschien dat je de volgende keer iets anders kunt toevoegen (hoe spijtig het ook is dat je niet je eigen favorieten hier kwijt kunt)

Toon1 schreef:
(quote)

De popplaten worden niet echt opgepikt, waarschijnlijk ben je de enige popfreak die dit topic oppikt..... de pop in dit lijstje zorgt er denk ik voor dat er maar erg weinig beweging inzit....misschien dat je de volgende keer iets anders kunt toevoegen (hoe spijtig het ook is dat je niet je eigen favorieten hier kwijt kunt)

ik probeer al mijn horizon te verbreden.

Jazz misschien een idee?

139. Sam & Dave - The Best of Sam & Dave
159. Darius Rucker - Back to Then
168. Far Corporation - Division One
174. Kindred the Family Soul - In This Life Together
176. Weekend at Waikiki - Casa Grande
177. Van Hunt - Van Hunt
178. OOIOO - Kila Kila Kila
179. Don Airey - K2 (Tales of Triumph and Tragedy)
180. Joe Strummer & the Mescaleros - Streetcore
181. Kenneth Newby - Ecology of Souls

Ik kom erachter dat ik Wild Man Fischer nog niet heb vervangen terwijl ik hem al lang een luisterbeurt heb gegund, waar ik trouwens blij om ben, unieke plaat. Ik vervang hem door de eerste soloplaat van Trance mission-frontman Kenneth Newby, Ecology of souls, een geweldig electronic/world-album.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:50 uur

geplaatst: vandaag om 06:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.