Muziek / Algemeen / CD's die aandacht verdienen
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2006, 19:02 uur
Je hebt gelijk, hij is er al uit. Ik zal nog eens meedoen aan het officiele spel

Ik heb alleen nu even geen tijd om een nieuwe cd te draaien. Veel te druk met andere cd's

0
geplaatst: 16 mei 2006, 13:30 uur
139. Sam & Dave - The Best of Sam & Dave
159. Darius Rucker - Back to Then
168. Far Corporation - Division One
171. Frank McComb - Truth
174. Kindred the Family Soul - In This Life Together
175. Wild Man Fischer - An Evening With Wild Man Fischer
176. Weekend at Waikiki - Casa Grande
177. Van Hunt - Van Hunt
178. OOIOO - Kila Kila Kila
179. Don Airey - K2 (Tales of Triumph and Tragedy)
Ik heb Red Temple Spirits beluisterd en beoordeeld. Don Airey voeg ik toe.
171. Frank McComb - Truth
177. Van Hunt - Van Hunt
Ik heb Red Temple Spirits beluisterd en beoordeeld. Don Airey voeg ik toe.
0
Toine Rorije
geplaatst: 16 mei 2006, 23:16 uur
Hij had beter een echt album van de heren erin gezet, zo'n Best of trekt niet meteen veel mensen. Mij niet in ieder geval. 

0
geplaatst: 17 mei 2006, 04:26 uur
Tja mij ook niet. 
Ben wel benieuwd wat Jelle van Wild Man Fischer gaat vinden

Ben wel benieuwd wat Jelle van Wild Man Fischer gaat vinden

0
geplaatst: 17 mei 2006, 15:14 uur
0
geplaatst: 6 juni 2006, 13:33 uur
Is het ook toegestaan om niet te stemmen op een beluisterd album? Want het bleek totaal niet mijn ding.
0
Toine Rorije
geplaatst: 6 juni 2006, 14:47 uur
Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Je kunt het album misschien ook gewoon laten staan, zodat iemand die dit soort muziek wel leuk vindt deze CD eens aandacht kan geven. 

0
geplaatst: 7 juni 2006, 18:39 uur
De vaart is er weer flink uit.... ik heb al drie van mijn eigen albums ertussen staan...tijd voor iemand anders!
0
geplaatst: 7 juni 2006, 18:41 uur
Klumpie schreef:
hoe werkt dit dan?
hoe werkt dit dan?
Een album beluisteren, recenseren en vervolgens vervangen door een in jouw ogen onderbelicht album
0
geplaatst: 7 juli 2006, 10:45 uur
Iemand die dit topic wat leven in kan roepen om van de lijst een leuke cd uit te proberen? Zo bloed een leuk topic dood.
0
geplaatst: 7 juli 2006, 12:28 uur
0
geplaatst: 9 juli 2006, 02:02 uur
Idd een leuk topic, na een welverdiende nachtrust me hier allicht eens in gaan verdiepen...
0
geplaatst: 14 juli 2006, 13:27 uur
.....loopt weer van geen kant hier..... staat denk ik iets te veel soul in....en dat wordt niet door iedereen hier gewardeerd denk ik....Ik ga OOIOO maar eens proberen
0
geplaatst: 14 juli 2006, 20:39 uur
bonothecat schreef:
.....loopt weer van geen kant hier..... staat denk ik iets te veel soul in....en dat wordt niet door iedereen hier gewardeerd denk ik....Ik ga OOIOO maar eens proberen
als je het niet probeert weet je het nooit
en.... daarom hou ik mij ook gedeisd in dit topic, staat al veel van mij in.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 09:03 uur
Spijtig dat niemand Don Airey probeert...moet in de sympho/progressieve hoek toch goed kunnen vallen. OOIOO heb ik zeer slechte kwaliteit geluisterd.....vond er niet te veel aan.
ps. ik ga me wagen aan Frank McComb....van de soul platen spreekt de naam me het meest aan...je moet ergens op selecteren
ps. ik ga me wagen aan Frank McComb....van de soul platen spreekt de naam me het meest aan...je moet ergens op selecteren

0
geplaatst: 28 augustus 2006, 09:58 uur
Snappy schreef:
Shamrain - Somplace Else (2005)
Shamrain - Somplace Else (2005)
Zo werkt dit Topic niet Snappy.....even de beginpost lezen....maar het komt er op neer....luister 1 van de cd's uit het lijstje....beoordeel deze cd....en voeg een cd toe die nog geen zes stemmen heeft. En we kunnen wel gebruiken dat er mensen mee gaan doen, want het loopt van geen kant meer

0
geplaatst: 28 augustus 2006, 10:17 uur
177. Van Hunt - Van Hunt
180. Joe Strummer & the Mescaleros - Streetcore
Ik heb Frank McComb geluisterd, en joe strummer toegevoegd....onbegrijpelijk dat daar nog zo weinig op gestemd is
177. Van Hunt - Van Hunt
Ik heb Frank McComb geluisterd, en joe strummer toegevoegd....onbegrijpelijk dat daar nog zo weinig op gestemd is
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 11:56 uur
Ik wacht wel even met luisteren, want er staan al aardig wat albums van mij in.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 12:13 uur
Reijersen schreef:
De soulplaten worden niet echt opgepikt, waarschijnlijk ben je de enige soulfreak die dit topic oppikt..... de soul in dit lijstje zorgt er denk ik voor dat er maar erg weinig beweging inzit....misschien dat je de volgende keer iets anders kunt toevoegen (hoe spijtig het ook is dat je niet je eigen favorieten hier kwijt kunt)
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 14:01 uur
bonothecat schreef:
De soulplaten worden niet echt opgepikt, waarschijnlijk ben je de enige soulfreak die dit topic oppikt..... de soul in dit lijstje zorgt er denk ik voor dat er maar erg weinig beweging inzit....misschien dat je de volgende keer iets anders kunt toevoegen (hoe spijtig het ook is dat je niet je eigen favorieten hier kwijt kunt)
(quote)
Daarom heb ik ook Darius Rucker toegevoegd, dat is pop.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 14:26 uur
De popplaten worden niet echt opgepikt, waarschijnlijk ben je de enige popfreak die dit topic oppikt..... de pop in dit lijstje zorgt er denk ik voor dat er maar erg weinig beweging inzit....misschien dat je de volgende keer iets anders kunt toevoegen (hoe spijtig het ook is dat je niet je eigen favorieten hier kwijt kunt)
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 14:39 uur
Toon1 schreef:
De popplaten worden niet echt opgepikt, waarschijnlijk ben je de enige popfreak die dit topic oppikt..... de pop in dit lijstje zorgt er denk ik voor dat er maar erg weinig beweging inzit....misschien dat je de volgende keer iets anders kunt toevoegen (hoe spijtig het ook is dat je niet je eigen favorieten hier kwijt kunt)
(quote)
ik probeer al mijn horizon te verbreden.Jazz misschien een idee?
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 14:43 uur
177. Van Hunt - Van Hunt
181. Kenneth Newby - Ecology of Souls
Ik kom erachter dat ik Wild Man Fischer nog niet heb vervangen terwijl ik hem al lang een luisterbeurt heb gegund, waar ik trouwens blij om ben, unieke plaat. Ik vervang hem door de eerste soloplaat van Trance mission-frontman Kenneth Newby, Ecology of souls, een geweldig electronic/world-album.
177. Van Hunt - Van Hunt
181. Kenneth Newby - Ecology of Souls
Ik kom erachter dat ik Wild Man Fischer nog niet heb vervangen terwijl ik hem al lang een luisterbeurt heb gegund, waar ik trouwens blij om ben, unieke plaat. Ik vervang hem door de eerste soloplaat van Trance mission-frontman Kenneth Newby, Ecology of souls, een geweldig electronic/world-album.
* denotes required fields.