Muziek / Algemeen / Je grootste teleurstelling ooit
zoeken in:
0
geplaatst: 8 november 2006, 11:35 uur
Iedereen heeft z'n favoriete muziek. Maar wat als nou juist uitgerekend één van je favoriete artiesten een totale flop plaat maakt. Iets wat je echt dramatisch vindt! Wat ben je daar teleurgesteld over! Dat nou juist zo'n goede artiest ZO iets moest maken!
Voor mij:
A Perfect Circle - eMOTIVe
Voor mij:
0
geplaatst: 8 november 2006, 11:36 uur
Led Zeppelin - Presence
David Bowie - Lodger
Daft Punk - Human After All
David Bowie - Lodger
Daft Punk - Human After All
0
geplaatst: 8 november 2006, 11:37 uur
Aha
Depeche Mode- Exciter
Simple Minds - Neon Lights
Prince - Graffiti Bridge
New Order - Waiting for the Siren's Call
Marillion - Marillion.Com
Marillion - Radiation
David Sylvian - Blemish
Depeche Mode- Exciter
Prince - Graffiti Bridge
New Order - Waiting for the Siren's Call
Marillion - Marillion.Com
Marillion - Radiation
David Sylvian - Blemish
0
geplaatst: 8 november 2006, 12:36 uur
Daft Punk - Human After All + Discovery
Jane's Addiction - Strays
Nine Inch Nails - With Teeth
Jane's Addiction - Strays
Nine Inch Nails - With Teeth
0
geplaatst: 8 november 2006, 12:52 uur
David Sylvian - Blemish
U2 - The Joshua Tree
Radiohead - Amnesiac
Simple Minds - Once Upon A Time
U2 - The Joshua Tree
Radiohead - Amnesiac
Simple Minds - Once Upon A Time
0
JonnieBrasco
geplaatst: 8 november 2006, 14:04 uur
Joe Satriani - Super Colossal
The Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned
Coldplay - X&Y
Delays - You See Colours
The Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned
Coldplay - X&Y
Delays - You See Colours
0
geplaatst: 8 november 2006, 14:57 uur
Ik doe het even anders:
Grootste teleurstelling voor mij was het moeten missen van een reeks concerten in 2000, waaronder Ween en het de legendarische Radiohead-concerten in Nijmegen.
Qua albums was ik vooral teleurgesteld in Souljacker van Eels. Deed me helemaal niets meer. De liefde was ook meteen over.
Ook teleurstellend: Joris Voorn in het LVC laatst. Naar verluidt een goede DJ en producer, maar die set had ik ook nog wel kunnen draaien. Verder nog de Smashing Pumpkins in Ahoy in 2000. Hun laatste concert in NL en echt ontzettend slecht.
Grootste teleurstelling voor mij was het moeten missen van een reeks concerten in 2000, waaronder Ween en het de legendarische Radiohead-concerten in Nijmegen.
Qua albums was ik vooral teleurgesteld in Souljacker van Eels. Deed me helemaal niets meer. De liefde was ook meteen over.
Ook teleurstellend: Joris Voorn in het LVC laatst. Naar verluidt een goede DJ en producer, maar die set had ik ook nog wel kunnen draaien. Verder nog de Smashing Pumpkins in Ahoy in 2000. Hun laatste concert in NL en echt ontzettend slecht.
0
geplaatst: 8 november 2006, 15:35 uur
Eén van mijn grootste teleurstellingen ooit was toch wel de 2e cd van Myrkskog.. Van Wàt zullen jullie zeggen!?
Myrkskog was toch wel mijn favoriete black/death metal band in mijn hardere periode..
Een fantastische ontdekking, die band was het voor mij helemaal. De mix van black/death/sciencefiction/etc klopte van alle kanten. Eindelijk eens een black/death band
zonder zielige satans liederen, corpspaint en een lelijk logo.. Deze band tilde het naar een hoger niveau, de teksten stonden bol van de misantropie zonder ook maar zielig over te komen.
Goed. De tweede cd kwam dus uit. Gelijk besteld.
Wat lag er op mijn deurmat? Een lelijk donker hoesje, met een nog lelijker logo, en op de achterkant mannetjes met corpspaint en teksten als "I spit in your blood, you bastard!!..."
Ze hadden het roer even drastisch omgegooid, en hadden zin om eens een ouderwetse trash/death plaat op te nemen, de klootzakken
En tot op de dag van vandaag zijn het de black/death metal bands die altijd teleurstellen. Elke nieuwe plaat klinkt als een stap achteruit..
De nieuwe Satyricon, Limbonic Art, Mayhem, Gehenna, etc.
Allemaal vastgeroest in dat oude vertrouwde straatje.
Verders nog:
Hail to The Thief, X&Y, Deftones, Red Sparowes` 2e, Daisies of the galaxy, machina/machines of god, en vast nog wel meer..
Myrkskog was toch wel mijn favoriete black/death metal band in mijn hardere periode..
Een fantastische ontdekking, die band was het voor mij helemaal. De mix van black/death/sciencefiction/etc klopte van alle kanten. Eindelijk eens een black/death band
zonder zielige satans liederen, corpspaint en een lelijk logo.. Deze band tilde het naar een hoger niveau, de teksten stonden bol van de misantropie zonder ook maar zielig over te komen.
Goed. De tweede cd kwam dus uit. Gelijk besteld.
Wat lag er op mijn deurmat? Een lelijk donker hoesje, met een nog lelijker logo, en op de achterkant mannetjes met corpspaint en teksten als "I spit in your blood, you bastard!!..."

Ze hadden het roer even drastisch omgegooid, en hadden zin om eens een ouderwetse trash/death plaat op te nemen, de klootzakken

En tot op de dag van vandaag zijn het de black/death metal bands die altijd teleurstellen. Elke nieuwe plaat klinkt als een stap achteruit..
De nieuwe Satyricon, Limbonic Art, Mayhem, Gehenna, etc.
Allemaal vastgeroest in dat oude vertrouwde straatje.
Verders nog:
Hail to The Thief, X&Y, Deftones, Red Sparowes` 2e, Daisies of the galaxy, machina/machines of god, en vast nog wel meer..
0
geplaatst: 8 november 2006, 15:37 uur
Hail to the thief vond ik juist een mooie revanche na het middelmatige Amnesiac.
0
geplaatst: 8 november 2006, 15:57 uur
JJ72 - Eye to Sky (wat een suf album na hun debuut
)
Coldplay - X&Y (lijkt me duidelijk...)
Keane - Under the Iron Sea (doet me vrijwel niks)
Joni Mitchell - Blue (mijn verwachtingen van deze zangeres waren veel te groot, enorm spijt dat ik dit album gekocht heb...)
)Coldplay - X&Y (lijkt me duidelijk...)
Keane - Under the Iron Sea (doet me vrijwel niks)
Joni Mitchell - Blue (mijn verwachtingen van deze zangeres waren veel te groot, enorm spijt dat ik dit album gekocht heb...)
0
geplaatst: 8 november 2006, 16:08 uur
Jasper schreef:
Blue een teleurstelling Friek? Verassend gezien jou smaak..
Blue een teleurstelling Friek? Verassend gezien jou smaak..
Ja, inderdaad. Maar op een of andere manier trek ik Joni niet. Weet niet wat het is... Ach, ik kan ook niet alles mooi vinden in dat genre he?

0
geplaatst: 8 november 2006, 16:46 uur
Mijn grootste teleurstelling zal toch wel de scherp dalende lijn van Orbital geweest zijn na hun magistrale In Sides. The Middle of Nowhere was al een stukje minder, maar The Altogether was echt een kleine ramp.
Andere teleurstellingen:
Earlimart - Treble & Tremble na het geweldige Everyone Down Here
Belle & Sebastian - Fold Your Hands
Quazar - Flightrecorder
Smog - Dongs of Sevotion
Andere teleurstellingen:
Earlimart - Treble & Tremble na het geweldige Everyone Down Here
Belle & Sebastian - Fold Your Hands
Quazar - Flightrecorder
Smog - Dongs of Sevotion
0
Bobiej
geplaatst: 8 november 2006, 18:52 uur
Het feit dat ik er een paar jaar geleden achter kwam dat Linkin Park niet de allerhardste Metal band is, maar gewoon Rock. 

0
geplaatst: 8 november 2006, 18:59 uur
Toen Queen met Hot Space op de proppen kwam was ik volgens mij wel een maand van de kaart...
0
Bobiej
geplaatst: 8 november 2006, 19:16 uur
Pressure!
Pushing down on me Pushing down on y...
Ow sorry lebowski ik zag je bericht niet staan
.
Pushing down on me Pushing down on y...
Ow sorry lebowski ik zag je bericht niet staan
.
0
geplaatst: 8 november 2006, 19:19 uur
Een Live concert van de Cocteau Twins (begin jaren ´80). Ik dacht eerst dat er wat mis was; geen instrumenten maar een een tape-act, en na 6 nummers was het al weer klaar. Voor de toegift werd even geduld gevraagd; men moest de tape even terugspoelen (en dat werd ook omgeroepen!). Alles bij elkaar duurde het ´concert´een half uur. En daar was ik helemaal voor naar Haarlem gereisd.
0
geplaatst: 8 november 2006, 19:33 uur
RHCP op Pinkpop een paar maanden geleden. Sindsdien vind ik zelfs de oude platen niet meer leuk.
0
geplaatst: 8 november 2006, 19:46 uur
Ik vraag mij af hoe goed ik bijvoorbeeld Velvet underground - s/t (geen slechte plaat, maar wel i.v.m. de eerste 2) of Tim Buckley - Greetings from L.A. getrokken zou hebben, ware ik er destijds bij geweest. Uit het recente verleden herinner ik mij Californication van RHCP, The great destroyer van Low en 10,000 days van Tool nog goed.
0
SelmaDuim
geplaatst: 8 november 2006, 21:33 uur
Incubus - Morning View
Counting Crows - alles na August...
Ben geen Hip hop fan, maar het concert van Run DMC was werkelijk zo ongelooflijk slecht, van mensen met zo'n naam mag je wel een klein beetje kwaliteit verwachten.
Counting Crows - alles na August...
Ben geen Hip hop fan, maar het concert van Run DMC was werkelijk zo ongelooflijk slecht, van mensen met zo'n naam mag je wel een klein beetje kwaliteit verwachten.
0
geplaatst: 8 november 2006, 21:38 uur
lebowski schreef:
Toen Queen met Hot Space op de proppen kwam was ik volgens mij wel een maand van de kaart...

0
geplaatst: 8 november 2006, 21:46 uur
Dat ik destijds het concert van Opeth heb laten schieten voor een teleurstellende wk-wedstrijd tussen Nederland-Portugal. Ik ben er nog ziek van!!! Nadien geen wedstrijd meer gezien van het Nederlands elftal.
0
geplaatst: 8 november 2006, 21:47 uur
Snappy schreef:
Dat ik destijds het concert van Opeth heb laten schieten voor een teleurstellende wk-wedstrijd tussen Nederland-Portugal. Ik ben er nog ziek van!!! Nadien geen wedstrijd meer gezien van het Nederlands elftal.
En Opeth inmiddels wel gezien?
0
geplaatst: 8 november 2006, 21:51 uur
lebowski schreef:
(quote)
Nog niet

0
geplaatst: 8 november 2006, 22:00 uur
* denotes required fields.