MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Muziek in tv-commercials

zoeken in:
hmm, nog steeds niks ontvangen .
Heeft iemand nog een ander idee hoe ik zou kunnen weten hoe het liedje heet?

neo
In de reclame van Natuur en Milieu, waarin dieren eenzaam in een stad gepropt zijn, wordt Lisa Gerrard's Sanvean gebruikt.

neo schreef:

In de reclame van Natuur en Milieu, waarin dieren eenzaam in een stad gepropt zijn, wordt Lisa Gerrard's Sanvean gebruikt.

Aha, dat is een geweldige tip. Stond niet op de site van ster.nl

neo
Alsof alles op dei website te vinden is heh

neo schreef:

Alsof alles op dei website te vinden is heh

Nee. Schandalig!

Was ik blij dat mijn geestelijk gehandicapte nichtje eindelijk dat ergerniswekkende "in the jungle" helemaal vergeten was, komen die rukkers van Centraal Beheer er weer mee op de proppen!
*#@$!!!

FeZ
salvatore schreef:

hmm, nog steeds niks ontvangen .
Heeft iemand nog een ander idee hoe ik zou kunnen weten hoe het liedje heet?

Heb je 'm ondertussen al gevonden? Ik ben er ook naar op zoek.... heel bekend nummer en oh zo mooi

Nee nog steeds niet . Aan dat info omroep ster.nl heb ik ook al niks.

neo
Lion King?

Ook ik heb er weer eentje die niet op ster.nl staat.

Op MTV is er zo'n clip van Telfort met jongens die op een balkon hangen. De muziek die daarbij speelt: iemand enig idee ?

buizen
Vroeger hadden bouwvakkers de 'Arbeidsvitaminen' op de radio aan staan, terwijl zij floten naar vrouwelijk schoon dat voorbij liep, vanaf de bouwsteiger.
Nu kun je klussen met Karwei.
Van de reclame (instrumentale versie dus):

Gast
geplaatst: vandaag om 21:42 uur

geplaatst: vandaag om 21:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.