the_watcher
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 1 januari 2005
Laatste bezoek: 31 januari 2006, 19:05 uur
Aantal stemmen: 34
Gemiddelde: 4,15
Standaardafwijking: 0,60
Aantal berichten: 31
Aantal toevoegingen: 4
Top 10 albums
- 1. Tom Waits - Small Change (1976)
- 2. The Doors - Strange Days (1967)
- 4. The Kinks - Are the Village Green Preservation Society (1968)
Alternatieve titel: The Kinks Are the Village Green Preservation Society - 6. Bob Dylan - Highway 61 Revisited (1965)
- 7. Tom Waits - Used Songs (2001)
Alternatieve titel: Used Songs 1973-1980 [Original Recording Remastered] - 8. U2 - Achtung Baby (1991)
- 10. Metallica - ...And Justice for All (1988)
Recente stemmen
- 4,5Christy Moore - Live at the Point (1994) geplaatst: 14 mei 2005, 18:33 uur
- 4,0David Bowie - The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars (1972)
Alternatieve titel: Ziggy Stardustgeplaatst: 24 februari 2005, 16:37 uur - 5,0Sophie Zelmani - Sophie Zelmani (1995) geplaatst: 4 januari 2005, 17:04 uur
- 3,5Robbie Williams - Swing When You're Winning (2001) geplaatst: 4 januari 2005, 15:47 uur
- 4,0Ace of Base - Happy Nation [US Version] (1993)
Alternatieve titel: The Signgeplaatst: 4 januari 2005, 15:44 uur - 3,5Roxette - Tourism (1992)
Alternatieve titel: Songs from Studios, Stages, Hotelrooms & Other Strange Placesgeplaatst: 4 januari 2005, 15:42 uur - 3,5Guns N' Roses - G N' R Lies (1988)
Alternatieve titel: Liesgeplaatst: 4 januari 2005, 15:41 uur - 4,5Lemonheads - It's a Shame About Ray (1992) geplaatst: 4 januari 2005, 15:39 uur
- 4,0Lisa Loeb & Nine Stories - Tails (1995) geplaatst: 4 januari 2005, 15:25 uur
- 3,5Natalie Imbruglia - Left of the Middle (1997) geplaatst: 4 januari 2005, 15:23 uur